Mitä teen? Toimitin 4 päivää myöhässä kelaan opintolainan korkoavustushakemuksen eikä kela näköjään ehtinyt käsitellä hakemustani ajoissa ja maksaa korkoja pankille, sillä nyt huomasin, että pankki oli ehtinyt suoraveloituksena viedä kaikki rahat tililtäni. Tilini on tyhjä enkä voi esim. maksaa vuokraa, ostaa ruokaa enkä mitään.
Onko minulla mitään mahdollisuuksia vielä saada rahojani takaisin? Vai olenko nyt mokaukseni takia menettänyt tämän kuun tuloni lopullisesti? Voiko kela maksaa minulle rahat takaisin, vaikka kirjoitin hakulomakkeeseen, että kela maksaisi korot suoraan pankille? Mitä teen?
Opintolainan korkoavustus myöhässä
6
2027
Vastaukset
- Voi voi.
Tervetuloa aikuisuuteen.
Kysy Kelalta suoraan.- ap
Mitä hyötyä sun vastauksesta oli?
Olen jo kysynyt kelalta, mutten ole vielä saanut sieltä vastausta. - apvst
ap kirjoitti:
Mitä hyötyä sun vastauksesta oli?
Olen jo kysynyt kelalta, mutten ole vielä saanut sieltä vastausta.Mitä hyötyä sun kysymyksestäsi oli? Jos olet kysynyt Kelalta, niin odota vastaus, mitä täällä kyselet. Jos olet kysynyt pankistasi, odota vastaus (ja pankki ei muuten enää peruuta lainanmaksua, vaikka teknisesti se kyllä olisi mahdollista).
Vastauksellani oli se pointti, että aikuisuus tarkoittaa sitä, että omista teoista on otettava vastuu ja määräaikojen noudattaminen on sinun, aikuisen ihmisen vastuulla. Jos myöhästyit hakemisesta, niin voi voi. - ap
apvst kirjoitti:
Mitä hyötyä sun kysymyksestäsi oli? Jos olet kysynyt Kelalta, niin odota vastaus, mitä täällä kyselet. Jos olet kysynyt pankistasi, odota vastaus (ja pankki ei muuten enää peruuta lainanmaksua, vaikka teknisesti se kyllä olisi mahdollista).
Vastauksellani oli se pointti, että aikuisuus tarkoittaa sitä, että omista teoista on otettava vastuu ja määräaikojen noudattaminen on sinun, aikuisen ihmisen vastuulla. Jos myöhästyit hakemisesta, niin voi voi.Kelalta en ole vieläkään saanut vastausta... MUTTA: pankki palautti tänään rahat tililleni, vieläpä ilman erillistä vaatimusta. Heti saatuaan kelan korkoavustuksen pankki palautti rahat.
Joten teille kaikille muille tämän palstan lukijoille, jotka ovat/tulevat ehkä joskus olemaan saman tyyppisessä tilanteessa, näin se oikeasti menee, ei huolta siis. Älkää välittäkö tuosta yllä olevasta pahanilmanlinnusta, joka täällä voivottelee ja jakaa väärää infoa. Onneton ihminen lienee..
- Anonyymi
Minulla varmaan meni seuraavan vuoden korkoavustuksen hakupäivä ohi. Kesällä olisi pitänyt hakea.
Se on voi voi jne.
Haistakaa... - Anonyymi
Katsoinkin väärin. Saan korkoavustuksen vielä. Ähäkutti.
Voi voi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1802653Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482407Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1051111- 64911
- 65869
Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20780Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait233779Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka277754Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies88749Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22698