Eli mua puras yks koira viikko sitten huuleen, ja siihen laitettiin 2 SULAVAA tikkiä. No, se lääkäri sano, että jos viikon päästä on jotain siinä, niin pitää tulla. No, ainoo ongelma on et mun huulesta haavakohdalta tulee 2 langanpätkää ulospäin. Eli käynkö poistattamassa vai en? Saako tätä lankaa mitenkään ite pois niin, ettei haava aukea? :)
Sulavat tikit
hebitme
1
1307
Vastaukset
- Saggy_30
Olet varmaan jo saanut ratkaisun ongelmaasi, mutta jälkijunassa kommenttia...
Tulen plastiikkapuolelta keskusteluun, mutta sulavat tikit eivät aina sula. Jos tikki on kosketuksissa ilman kanssa, se on ja pysyy, sen jälkeen sulamista ei tapahdu. Sisällä oleva tikkien solmuosa saattaa kuitenkin sulaa. Kokeile vetää tikinpäätä KEVYESTI, jos solmu on sulanut, tulee tikinpää vähän kuin itsestään irti. Kehottaisin kuitenkin näyttämään esim. terveydenhoitajalle, joka voi poistaa tikit tarvittaessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606634- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262740- 212408
- 271943
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251660
- 321498
- 491482
- 111442