Heyps!
Olemme tulossa Savonlinnaan torstaina rrromanttiselle lomalle ja mietimme mitä paikkoja jussin aaton aattona olisi minne kannattaisi hakeutua ja perjantai päivällekin ja illalle olisi kiva jotain vinkki vitosta saada...Onko jossain perinteistä kokonpolttoa tai puukkohippasta ;) jota voisi mennä katselemaan turvallisen välimatkan päästä :D Perjantaina ainakin Olavinlinnaan olisi tarkoitus hakeutua...Mitäpä muuta olisi ehkä jopa sellaista missä ei ole aukioloaikoja :D
Kiitos jo etukäteen
Juhannusta viettämään
10
662
Vastaukset
- jermuilija
tulkaa toki moinsalmelle ja kioskille kattomaan kokkoa ja nauttimaan suomen kauniista luonnosta ja mahdollisesti on myös vanhat kunnon tanssit moijintalolla
- Turistina
eli mielummin jostain keskustan liepeiltä... onko jotain paikkoja jota kannattaisi mennä katsomaan...
- Scarlet.
No jos keskustan tuntumaan haluaa mennä kokkoa katsomaan niin siinä olavinlinnan kupeessa on sellainen paikka kun Riihisaari jossa on juhannuskokko ja siellä on tavallisesti aika paljon muitakin ihmisiä.
Riihisaaressa sijaitsee myös Savonlinnan maakuntamuseo, jossa kannattaa vierailla. - kahella
Kannattaa nyös hakeutua pitkälle sillalle kahtelemaan kun kaupungin toivot ajelevat toyotillaan ja pemareillaan lipat sojossa ja passot kaakossa eistakasin.
Sillo näkköö että kaapunti ei ole ihan kuollu vaan vasta kitumassa.- paikan
nimittäiäin R-kioskin sinne kandee mennä.on vaikka mitä,irtokarkkeja ,mahottoman halpaa kaljaa,tupakkaa,lotota voi,leluja ja kaikki saman katon alla ei tartte kävellä kilometri sodalla.suosittelen
- kerho
löytyy kuuklettamalla
Mene Riihisaareen tai Poukkusiltaan katsomaan kokkoa. Muista ottaa paljon viinaa niin juttukin luistaa kierojen savolaisten kanssa paremmin.
Jätä kuitenkin puukko kotiin sillä et osu savolaiseen kummiskaan, ollaan me niin kieroja.- Ehe ehe!!
Hukuta sinä itsesi vellihousu!
- saattaa olla tunkua
Sisätiloihin kannattaa hakeutua jo hyvissä ajoin. Mikäli aiot olla ulkona niin pitkät kalsarit, kumisaappaat, pipo hanskat ja sadetakki kannattaa varata mukaan sekä iso termarillinen rommikaakaota.
Aito savonlinnalainen sanoo että ilema on kylömä. - Turistin
Teillä on mahdottoman ihana kaupunki siellä. Siellä on satsattu kesäturisteihin kunnolla... Hyvin on yhden kadun varrella kaikki ostospaikat vierivieressä ( todella hyvää palvelua!! ) ja kaunis ja eloisa tori. Ei niin hieno sisävesialus vei meidät kaupungin ympäri vain 5 eurolla ja oli kyllä hienot maisemat :D Olavinlinnakin oli halpa ja hyvä turistikohde ja varsinkin torilta linnalle vievä rantareitti oli aivan mielettömän kaunis ja houkutteleva...Suomen kaupungeista houkuttelevin mitä olen tähän mennessä käynyt!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201081- 136979
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten303777Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514