Kääpiöbullterrieri

mistä?

Hei!Muo kinnostaisi kaikki tieto kääpiöbuullterrieristä.
Missäpäin suomea on kasvattajia?
Paljonko pentu maksaa ja minkä kokoiseksi se kasvaa?
Onko eroa tavalliseen bullterrieriin?
Tutulla on nimittäin bullterrieri ja on tosi ihana.

Onko jollakin kokemusta sellaisesta että on kääpiöbullterrieri ja cockerspanieli samassa taloudessa?
Ois kiva jos joku tietäisi, että miten ne tulisi toimeen?
Mulla on nimittäin cockeri ja haluaisin hankkia sen kaveriksi kääpiöbullterrierin.
Jos jolllakin jotain tietoa niin kertokaa.

Kiitos etukäteen.

2

296

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mojo

      Minibulli on huomattavasti pienempi kuin standardi. Se on yleensä myös tulisempi tapaus.

      Itsellä on standardi bulli, enkä lähtisi cockerille bullia kaveriksi ottamaan. Mietipä, cockerisi olisi siis vanhempi kuin tämä bullinpentu joka saattaa olla varsinainen riivaaja jo heti tultuaan.
      Sen taistelutahto on aivan eri luokassa kuin cockerin, eikä vanhempi koira välttämättä jaksa pientä hurjaa, sillä bullinpentu on paitsi villi ja väsymätön, myös yllättävän voimakas.
      Siitä saattaa kasvaa erittäin voimakastahtoinen ja dominoiva, joten entäs sitten? Entäs kun pentu päättää että nyt painuu vanhempi koira arvojärjestyksessä pohjalle eikä cockerin voimilla bullia pidellä.

      En sano tätä mistään muusta syystä kuin siitä, etten halua sinun pettyvän ja harmaantuvan ennen aikojasi vain siksi että otit bullin väärään aikaan ja väärään seuraan.

      • Wenla

        Noh..meilläpä on bulleja kaksinkappalein ja..uskon että cockkerisi tulee toimeen bullin kanssa.Toki mini saattaa olla lyhytpinnaisempi kuin standardi.Poikkeuksiakin löytyy!
        Kyllä bullikin alistuu.
        Tiedän erään bullinomistajan jolla on kotonaan chihuja..niin ja iso urosbulli ja narttubulli.Hyvin toimii!
        Se on kasvatuksesta kiinni eikä mistään muusta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      925
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      714
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      705
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      52
      670
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      41
      648
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      88
      577
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      553
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      38
      492
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      473
    Aihe