En koske tikullakaan

Pentti Nelonen

Voi helvetti, en saatana koske avoimen lähdekoodin ohjelmiin pitkällä "tikullakaan", en edes "kuse" sinnepäinkään, Pah.

Jos joskus olen sanonut kokeilevani jotain avointa viritystä niin
silloin minun on täytynyt olla kaatokännissä ja on kaduttanut
jälkeenpäin, se on vähän sama kuin joisi jotain vitun huonoa eurooppalaista viskiä ja olutta.. hyi saatana, Hohhoo

Minä Pentti Nelonen lupaan että ainoat ohjelmat tästä lähtien
tulee olemaan Microsoftin ohjelmia, enkä saastuta konetta
millään avoimen koodin virityksillä. Hahhaa

Tarkastan vielä että kone on todella puhdas näistä
avoimen koodin purkka virityksistä.

En vielä tiedä lupasinko liikoja, mutta uskallan kyllä luvata
että Microsoftilla on kaikki tiedonsiirto, musiikki, video, kuva ym.. ohjelmat, siihen ei mitään avointa tarvitse sotkemaan.

Miten se menikään, viisaan miehen sanat..

I Love this company, hohoho

Muuten Linuxsista tulee mieleen resiina,
oikeastaan tarkemmin pumppuresiina

"Pumppuresiina on raskas nelipyöräinen resiina, jonka siirtäminen kiskoille ja pois kiskoilta vaatii kaksi henkilöä. Pumppuresiinan käyttölaitteistona on ylös–alas liikkuva vipuvarsi, ns. "pumppukahva", jonka on kytketty välitystangolla suureen hammasrattaaseen. Hammasratas on kytketty yleensä molempiin akseleihin."

http://fi.wikipedia.org/wiki/Resiina

Haahhaaa,nyt repesin LOL :))

14

255

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samat

sanat mikki$otkun tuotteista. Hahhaa.

• haluat olla

Koirista ja kissoista monetkin pitävät, mutta että joku haluaa ehdointahdoin ylläpitää mikkiksen matofarmia niin sitä on vaikea ymmärtää;DDDD

• NYT LÄHTI

VITTU NYT LÄHTI WINTOOSIN PASKA WITTUUN,PERKELE PÄIVITIN KOKOONPANONI UUSIKSI EMOT ROSSUT MUISTIT NÄYTTIS KOVOT JA ISOMPI POWERI,NI EIKÖ TÄÄ SAATANAN WINTOOSIN PASKA PERKELE MEE JA HEITÄ VITTU BLUESCRIINII KOKOAJAN SAATANA...NO FORMAATTIA JA FORMAATTIA,VITTUKO EI SAA EES RAIDI LEVYJÄ LUOTUU....SIT KO SAA JA SENTAA SOFTAT SIUSÄÄ JA BUUTTII KYMMENEN KERTAA JA AKTIVOI AKTIVOIMISEN JÄLKEEN, JUST KO LUULEE ET NY PELAA NI EIKÖ JUMALAUTA KAADU UUESTAA JA SAMA VITUN BLUESCRIINI.
      PERKELE MÄ OON NYT 10 KERTAA ASENTANU JA ASENTANU,EIKÄ PERKELE SUOSTU PELITTÄÄN..
      VITTU MÄ OON NYT NIIN TÄYNNÄ TÄTÄ PERKELEEN MIKROPASKAA ET NYT LÄHTEE KU LEPPÄKEIHÄS POIS MUN KONEELTA JA TALOSTA...

SIÄ O JÄRVES KAKS ERI VITUN LÄTTYY MENKÖÖ HAKEE KUKA HALUAA..HELEKATTI JOS NÄKISI TON PASKASEN BUGIPERKELEEN KEHITTÄJÄN NI VETELISIN PITKIN KORVIA JA KUNNOLLA...

SIIRRYN LINUKSIIN JA TESTAAN PENAN VÄITTEET JA AUTA ARMIAS JOS OOT VÄÄRÄSSÄ..

• Noh noh

Ja Penttiä haukutaan hulluksi?! Hoh

• tunteen
        Noh noh kirjoitti:

Ja Penttiä haukutaan hulluksi?! Hoh

voi voi..mää tiiän tuon tunteen helkkarin hyvin..
        siks ittekki tein ihan saman ku sää..ei tarvii enää aktivoida ja aktivoida.ei oo bluescreenejä enää eikä tuukkaa..

• vain-----

OSAA

• meni heittämällä
        vain----- kirjoitti:

OSAA

helekkari vieköö,ubuntu 9.04 meni heittämällä koneesee ja kaikki ajurit ja muut sydeemitki toimii yhellä asennuksella,äänet ja huawein nettitikkukin kaikki..ja mikä parasta täs on kotisivujen tekoa vartenkin ohjelmat,kuvankäsittelystä vastaa gimp ja kaikki ekalla kertaa..asennus ei kestänyt ko 10 min.en tehny huonoa valintaa ko heitin wipaskan poies..nyt menee firman pajallakin winpaskat vaihtoo ja jokaisee koneesee tulee ubuntu tai sit vaihtoehtoisesti kubuntu..

• tarkennus

Tuo lienee normaalia wintoosailua.

Ei tuo ole vika, vaan windowsin ominaisuus. Nähtävästi teit jo korjaavan toimenpiteen, mutta nyt olis syytä tehdä korjaavan toimenpiteen korjaava toimenpide (myös windows ominaisuus) HAET SEN ONGELMAJÄTTEEN POIS JÄRVESTÄ JA HETI!!!!

• meniheittämällä
        tarkennus kirjoitti:

Tuo lienee normaalia wintoosailua.

Ei tuo ole vika, vaan windowsin ominaisuus. Nähtävästi teit jo korjaavan toimenpiteen, mutta nyt olis syytä tehdä korjaavan toimenpiteen korjaava toimenpide (myös windows ominaisuus) HAET SEN ONGELMAJÄTTEEN POIS JÄRVESTÄ JA HETI!!!!

Vitut mää sitä hakenu sieltä..naapurin poika sen haki,ja hajotti sen levyn viä varmuudeks et kukaa ei enää erehtys eikä haksahtas sitä laittaa ainakaa siltä menneeltä lätyltä..

• V.P.Lehto

...että Pentti kirjoittaa, "en koske tikullakaan NAISEEN".

• kiva, koska nyt pääsemme susta eroon!
      Ethän voi sit EDES välillisesti käyttää nettiä, koska et voi edes normaalioloissa tietää onko laajakaista/kuitu/langaton/USB/tms -modeemi OS pohjainen!
      Aaahhh... Tätä päivää olemme odottaneet! ;-)
      Enään odotamme kun perut puheesi! :-P

• "En vielä tiedä lupasinko liikoja, mutta uskallan kyllä luvata
      että Microsoftilla on kaikki tiedonsiirto, musiikki, video, kuva ym.. ohjelmat, siihen ei mitään avointa tarvitse sotkemaan."

Microsoftin verkkopino on BSD:tä, Windows Vistan Unix alijärjestelmä käyttää GCC:tä ja GDB:tä (GPL), ja lisäksi Windows käyttää zlibiä ja jpeglibiä jotka ovat avointa koodia. Näitä käytetään niin selaimessa kuin DirectX:ssä.

Toisin sanoen, et voi käyttää Windowsia käyttämättä avointa koodia.

• Pentti Nelonen

Nyt jauhaa paskaa niin että....voi vittu, heikot sortuu elon tiellä.

Hoh.

• Pentti Nelonen kirjoitti:

Nyt jauhaa paskaa niin että....voi vittu, heikot sortuu elon tiellä.

Hoh.

"heikot sortuu elon tiellä"

Kuvaile meillekin miltä se sortuminen oikein tuntuu?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      24
      2385
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      112
      1987
    3. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      113
      1637
    4. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      42
      1493
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      9
      1437
    6. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1045
    7. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      120
      976
    8. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      15
      929
    9. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      35
      927
    10. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      87
      925
    Aihe