Voi helvetti, en saatana koske avoimen lähdekoodin ohjelmiin pitkällä "tikullakaan", en edes "kuse" sinnepäinkään, Pah.
Jos joskus olen sanonut kokeilevani jotain avointa viritystä niin
silloin minun on täytynyt olla kaatokännissä ja on kaduttanut
jälkeenpäin, se on vähän sama kuin joisi jotain vitun huonoa eurooppalaista viskiä ja olutta.. hyi saatana, Hohhoo
Minä Pentti Nelonen lupaan että ainoat ohjelmat tästä lähtien
tulee olemaan Microsoftin ohjelmia, enkä saastuta konetta
millään avoimen koodin virityksillä. Hahhaa
Tarkastan vielä että kone on todella puhdas näistä
avoimen koodin purkka virityksistä.
En vielä tiedä lupasinko liikoja, mutta uskallan kyllä luvata
että Microsoftilla on kaikki tiedonsiirto, musiikki, video, kuva ym.. ohjelmat, siihen ei mitään avointa tarvitse sotkemaan.
Miten se menikään, viisaan miehen sanat..
I Love this company, hohoho
Muuten Linuxsista tulee mieleen resiina,
oikeastaan tarkemmin pumppuresiina
"Pumppuresiina on raskas nelipyöräinen resiina, jonka siirtäminen kiskoille ja pois kiskoilta vaatii kaksi henkilöä. Pumppuresiinan käyttölaitteistona on ylös–alas liikkuva vipuvarsi, ns. "pumppukahva", jonka on kytketty välitystangolla suureen hammasrattaaseen. Hammasratas on kytketty yleensä molempiin akseleihin."
http://fi.wikipedia.org/wiki/Resiina
Haahhaaa,nyt repesin LOL :))
En koske tikullakaan
14
233
Vastaukset
- samat
sanat mikki$otkun tuotteista. Hahhaa.
- haluat olla
Koirista ja kissoista monetkin pitävät, mutta että joku haluaa ehdointahdoin ylläpitää mikkiksen matofarmia niin sitä on vaikea ymmärtää;DDDD
- NYT LÄHTI
VITTU NYT LÄHTI WINTOOSIN PASKA WITTUUN,PERKELE PÄIVITIN KOKOONPANONI UUSIKSI EMOT ROSSUT MUISTIT NÄYTTIS KOVOT JA ISOMPI POWERI,NI EIKÖ TÄÄ SAATANAN WINTOOSIN PASKA PERKELE MEE JA HEITÄ VITTU BLUESCRIINII KOKOAJAN SAATANA...NO FORMAATTIA JA FORMAATTIA,VITTUKO EI SAA EES RAIDI LEVYJÄ LUOTUU....SIT KO SAA JA SENTAA SOFTAT SIUSÄÄ JA BUUTTII KYMMENEN KERTAA JA AKTIVOI AKTIVOIMISEN JÄLKEEN, JUST KO LUULEE ET NY PELAA NI EIKÖ JUMALAUTA KAADU UUESTAA JA SAMA VITUN BLUESCRIINI.
PERKELE MÄ OON NYT 10 KERTAA ASENTANU JA ASENTANU,EIKÄ PERKELE SUOSTU PELITTÄÄN..
VITTU MÄ OON NYT NIIN TÄYNNÄ TÄTÄ PERKELEEN MIKROPASKAA ET NYT LÄHTEE KU LEPPÄKEIHÄS POIS MUN KONEELTA JA TALOSTA...
SIÄ O JÄRVES KAKS ERI VITUN LÄTTYY MENKÖÖ HAKEE KUKA HALUAA..HELEKATTI JOS NÄKISI TON PASKASEN BUGIPERKELEEN KEHITTÄJÄN NI VETELISIN PITKIN KORVIA JA KUNNOLLA...
SIIRRYN LINUKSIIN JA TESTAAN PENAN VÄITTEET JA AUTA ARMIAS JOS OOT VÄÄRÄSSÄ..- Noh noh
Ja Penttiä haukutaan hulluksi?! Hoh
- tunteen
Noh noh kirjoitti:
Ja Penttiä haukutaan hulluksi?! Hoh
voi voi..mää tiiän tuon tunteen helkkarin hyvin..
siks ittekki tein ihan saman ku sää..ei tarvii enää aktivoida ja aktivoida.ei oo bluescreenejä enää eikä tuukkaa.. - vain-----
OSAA
- meni heittämällä
vain----- kirjoitti:
OSAA
helekkari vieköö,ubuntu 9.04 meni heittämällä koneesee ja kaikki ajurit ja muut sydeemitki toimii yhellä asennuksella,äänet ja huawein nettitikkukin kaikki..ja mikä parasta täs on kotisivujen tekoa vartenkin ohjelmat,kuvankäsittelystä vastaa gimp ja kaikki ekalla kertaa..asennus ei kestänyt ko 10 min.en tehny huonoa valintaa ko heitin wipaskan poies..nyt menee firman pajallakin winpaskat vaihtoo ja jokaisee koneesee tulee ubuntu tai sit vaihtoehtoisesti kubuntu..
- tarkennus
Tuo lienee normaalia wintoosailua.
Ei tuo ole vika, vaan windowsin ominaisuus. Nähtävästi teit jo korjaavan toimenpiteen, mutta nyt olis syytä tehdä korjaavan toimenpiteen korjaava toimenpide (myös windows ominaisuus) HAET SEN ONGELMAJÄTTEEN POIS JÄRVESTÄ JA HETI!!!! - meniheittämällä
tarkennus kirjoitti:
Tuo lienee normaalia wintoosailua.
Ei tuo ole vika, vaan windowsin ominaisuus. Nähtävästi teit jo korjaavan toimenpiteen, mutta nyt olis syytä tehdä korjaavan toimenpiteen korjaava toimenpide (myös windows ominaisuus) HAET SEN ONGELMAJÄTTEEN POIS JÄRVESTÄ JA HETI!!!!Vitut mää sitä hakenu sieltä..naapurin poika sen haki,ja hajotti sen levyn viä varmuudeks et kukaa ei enää erehtys eikä haksahtas sitä laittaa ainakaa siltä menneeltä lätyltä..
- V.P.Lehto
...että Pentti kirjoittaa, "en koske tikullakaan NAISEEN".
kiva, koska nyt pääsemme susta eroon!
Ethän voi sit EDES välillisesti käyttää nettiä, koska et voi edes normaalioloissa tietää onko laajakaista/kuitu/langaton/USB/tms -modeemi OS pohjainen!
Aaahhh... Tätä päivää olemme odottaneet! ;-)
Enään odotamme kun perut puheesi! :-P"En vielä tiedä lupasinko liikoja, mutta uskallan kyllä luvata
että Microsoftilla on kaikki tiedonsiirto, musiikki, video, kuva ym.. ohjelmat, siihen ei mitään avointa tarvitse sotkemaan."
Microsoftin verkkopino on BSD:tä, Windows Vistan Unix alijärjestelmä käyttää GCC:tä ja GDB:tä (GPL), ja lisäksi Windows käyttää zlibiä ja jpeglibiä jotka ovat avointa koodia. Näitä käytetään niin selaimessa kuin DirectX:ssä.
Toisin sanoen, et voi käyttää Windowsia käyttämättä avointa koodia.- Pentti Nelonen
Nyt jauhaa paskaa niin että....voi vittu, heikot sortuu elon tiellä.
Hoh. Pentti Nelonen kirjoitti:
Nyt jauhaa paskaa niin että....voi vittu, heikot sortuu elon tiellä.
Hoh."heikot sortuu elon tiellä"
Kuvaile meillekin miltä se sortuminen oikein tuntuu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1498841Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492609Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282397- 432381
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1961823- 971817
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231693Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä411219Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61126