Heippa kaikki :)!
Minulla olisi ittelläni 2 undulaattia ja olisin niistä valmis luopumaan jos vain olisi joku joka haluisi ne.
Toinen undulaatti on sini-valkoinen, naaras, 2-vuotta ja toinen vihreä-keltainen, uros, 3-vuotta.
Antaisin undulaatit ilmaiseksi.
Ja se kuka haluaisi undulaatit niin ostaisi häkin. Kooltaan häkki on: 100cmx45cm ja korkeudeltaan noin. 80cm.
Häkki maksaisi 100 euroa.
Jos joku kiinnostunut löytyy tai on muuta kysyttävää lähetä sähköpostia osoitteeseen: [email protected]
2 undulaattia vailla kotia!
2
580
Vastaukset
- undulaatit
majailee ? Kiinnostusta olisi lisätä noita undulaatteja.
- 2 undun mama
Hei. Missäpäin undut on? Onko täysin terveitä? Miten kesyjä/pirtsakoita/tottuneet olemaan vapaana/syömään monipuolisesti jne...? Eli siis häkki pitää ostaa että saa undut? Itse olisin kiinnostunut vain unduista. Minulla on kaksi häkkiä ja kaksi undulaattia itselläni(majailevat vain toisessa). Olen harkinnut hankkivani lisää undulaatteja ja katsastelen tässä mahdollisia vaihtoehtoja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."542212Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1992041- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96995
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki49872Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933845- 61746