Heippa kaikki :)!
Minulla olisi ittelläni 2 undulaattia ja olisin niistä valmis luopumaan jos vain olisi joku joka haluisi ne.
Toinen undulaatti on sini-valkoinen, naaras, 2-vuotta ja toinen vihreä-keltainen, uros, 3-vuotta.
Antaisin undulaatit ilmaiseksi.
Ja se kuka haluaisi undulaatit niin ostaisi häkin. Kooltaan häkki on: 100cmx45cm ja korkeudeltaan noin. 80cm.
Häkki maksaisi 100 euroa.
Jos joku kiinnostunut löytyy tai on muuta kysyttävää lähetä sähköpostia osoitteeseen: [email protected]
2 undulaattia vailla kotia!
2
546
Vastaukset
- undulaatit
majailee ? Kiinnostusta olisi lisätä noita undulaatteja.
- 2 undun mama
Hei. Missäpäin undut on? Onko täysin terveitä? Miten kesyjä/pirtsakoita/tottuneet olemaan vapaana/syömään monipuolisesti jne...? Eli siis häkki pitää ostaa että saa undut? Itse olisin kiinnostunut vain unduista. Minulla on kaksi häkkiä ja kaksi undulaattia itselläni(majailevat vain toisessa). Olen harkinnut hankkivani lisää undulaatteja ja katsastelen tässä mahdollisia vaihtoehtoja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184211Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5032350Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421871- 761484
- 1581456
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.91244- 106737
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34724- 27711
Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?
Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?25691