Luin näitä juttuja ja otin esille oman lapseni kirjan,johon on joitakin hauskoja/ainakin äidille noloja juttuja kirjoitettu..
Oltiin uimarannalla ja makasin viltillä(poika oli n. 5v);viereisellä viltillä oli ihan kivannäköinen mies kahden lapsensa kanssa. Siinä sitten ainakin omasta mielestäni puolihuolimattomasti katselin tätä miestä.
Poika tokaisi miehelle että "kuule,mun äidillä ei ole miestä mutta kyllä sinä varmaan kelpaisit". Eikä siinä mitään;mies naurahti ja sanoi sitten että voi että kun hänellä on jo kaksi lasta ja vaimo,niin muksu sano et "juu ei se haittaa,ne voidaan myydä vaikka mustalaisille". ETTÄ HÄVETTI!!! Jälkeenpäin nauratti..
Kaupan kassajonossa poika "kuiskasi" mulle että hei äiti,toi takana oleva mies katto sun pyllyä.. Enpä uskaltanut kääntää päätäni ja katsoa että kuka siellä oli kun naamani väri oli varmaan punaistakin punaisempi.
Matematiikan laskuja(ekalla) laskiessaan,alkoi laskut olla jo yli 10 eli sormet ei riittäny ja poika kysyi että mitäs nyt tehään kun sormet loppui. Sanoin että laske varpailla..No,hetken päästä poika tuli näyttämään laskuja ja suurin osa väärin. Kysyin että miten sulla näin nyt meni kun osaat muuten hyvin laskea,että laskitko sinä varpailla. Tähän poika vastasi itkuisella äänellä,että "minä arvasin vastaukset kun mistä ihmeestä minä voin tietää monta varvasta minulla on!!". Naurattaahan siinä alkoi vaikka toinen tosissaan.. Sanoi että ensi kerralla otan sukat pois jalasta :)
Näitä olis vaikka kuinka paljon lisää ja kyllä sai taas nauraa kun jokainen tilanne palautui elävänä mieleen :)
Nolot tilanteet
Poikani väläytykset
1
933
Vastaukset
- ....
Hauskoja, piristi tätä iltaa noi jutut :) Fiksu poika sulla, "myydään mustalaisille" :DDD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 233000
- 681477
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa751052Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää140998- 45911
- 61872
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45848Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171842- 42826
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis135746