Miten voin korjata tietokoneen näytön värejä, mitkä nyt ovat aivan hailakan vihreät. Tyttö poikaystävineen kävi viikonloppuna ja heillä oli mukanaan miniläppäri ja sitä he jotenkin yhdisti tähän kiinteään ja sen jälkeen värit muuttui. Olisi kiva jos joku osaisi neuvoa kun en tiedä mitä pitäisi tehdä, ja nuoret ovat kaukana.
Esim. suomi-24 sivuilla reunat ovat aivan yksiväriset vihreät kun töissä katsoin ja siellä niissä näkyi kuvio, pohja oli kyllä vihreää.
Auttakaa jos osaatte
5
243
Vastaukset
väriprofiili on vaihtunut väärään? Vaihda takaisin. Tarkemmin en osaa neuvoa, kun et kerro käyttöjärjestelmää. Varmaan järjestelmäsi ohjeissa kuitenkin neuvotaan profiilien käyttö, tsekkaapa niitä.
- sevavi
En paljoa ymmärrä tän päälle, mutta olisko Windows Vista home prenium 32-bittinen käyttöjärjestelmä tää mikä minulla on. En ainakaan vielä löytänyt kohtaa missä voisin muuttaa.
- juhakorkeapudas
Tarkista nyt aluksi, että näyttökaapelin tietokoneen puoleisen pään liittimen kaikki nastat ovat tallella ja suorassa. Tämän jälkeen tarkista väriprofiilit -> Ohjauspaneeli\Mukauttaminen\Näytön asetukset\Näyttö\Lisäasetukset\Värienhallinta.
- myös olla,
että ovat säätäneet sen näytön väriprofiiilia eli säädä näyttö, niistä näytön
näppäimistä Kiitos vastauksesta sain korjattua värit kohdalleen. Kiitos myös seuraavalle nimim. "Vika voi myös olla" siitäkin oli apua. KIITOS
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek206276Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.253797Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1712913- 292830
- 821724
- 1471602
- 91583
- 1481561
- 121298
- 211232