Onko kukaan tilannut lastuja kyseisestä firmasta ja toimiiko/ pitääkö lupauksensa tehoista?
Kokemuksia ? Teholastu.com lastuista
5
5181
Vastaukset
- paikkansa
Ainakaan kaikkien kohdalla, tuolla näyttää vapaasti hengittävillekin olevan luokkaa 10% teholisäyksiä luvattu. Jos sinulla on turbomoottorillinen auto niin käy ennemmin säädättämässä se jollain asiantuntevalla pajalla, jossa saat sitten dynamometrituloksen samalla. Vapaastihengittävän moottorin virittämiseen ei kannata rahojaan tuhlata, sen verran kalliiksi lisätehot tulevat (halvemmalla vaihdat auton kuin saat merkittävää määrää lisää).
- -Lisää tehoa kiitos-
Ja on mulla jo valmiiksi melko tehokas bensaturbollinen auto.
- kokemattakin
-Lisää tehoa kiitos- kirjoitti:
Ja on mulla jo valmiiksi melko tehokas bensaturbollinen auto.
Tuollaiset teholisät vapaasti hengittävistä ei varmasti irtoa ECU-muutoksilla, eli virheellistä mainontaa, joten turbojenkin lukemat varmaan sitten joissain tapauksissa heittävät. Edelleen se on parempi säädättää ja penkittää erikseen kuin ostaa tuollainen, samalla voi säätää haluamansa kaltaiseksi, maksimaaliset huippuarvot itsessään ei ole välttämättä se optimi.
Ei tarvitse huomioida mielipidettä, sanonpa sen silti. Tuskin kovinkaan moni on autoaan penkittänyt tuollaisen jälkeen (vaan uskoo mitä on luvattu ja tyytyväinen kun itse huomaa muutoksen, muutenhan olisi suoraan mennyt säädättämään autonsa ja penkittämään sen samalla), ja varsinkaan kun et oman autosi merkkiä/mallia ole kertonut niin täysin arpapeliä meneekö yksiin juuri sen auton kanssa. Osta ja ole tyytyväinen, varmasti siihen jotain huomattavaa muutosta tulee. Mitä väliä sillä on, onko ne lukemat juuri mitä luvattu, hyvän halutessasi menisit säätäjän pakeille itse. - -Lisää tehoa kiitos-
kokemattakin kirjoitti:
Tuollaiset teholisät vapaasti hengittävistä ei varmasti irtoa ECU-muutoksilla, eli virheellistä mainontaa, joten turbojenkin lukemat varmaan sitten joissain tapauksissa heittävät. Edelleen se on parempi säädättää ja penkittää erikseen kuin ostaa tuollainen, samalla voi säätää haluamansa kaltaiseksi, maksimaaliset huippuarvot itsessään ei ole välttämättä se optimi.
Ei tarvitse huomioida mielipidettä, sanonpa sen silti. Tuskin kovinkaan moni on autoaan penkittänyt tuollaisen jälkeen (vaan uskoo mitä on luvattu ja tyytyväinen kun itse huomaa muutoksen, muutenhan olisi suoraan mennyt säädättämään autonsa ja penkittämään sen samalla), ja varsinkaan kun et oman autosi merkkiä/mallia ole kertonut niin täysin arpapeliä meneekö yksiin juuri sen auton kanssa. Osta ja ole tyytyväinen, varmasti siihen jotain huomattavaa muutosta tulee. Mitä väliä sillä on, onko ne lukemat juuri mitä luvattu, hyvän halutessasi menisit säätäjän pakeille itse.Joku oli sitten viskannut saman kysymyksen kategoriaan ahtimet ja johan rupes kokemuksia tulvimaan, eli ei hyvältä näytä tuon firman toiminta.
- Mitkä hinnat
lastuja saa muualtakin halvemmalla. Varsinkin sen sanon et vapareihin ei tuolta kannata tilata. kattelin opeliksiin lastua tuolta joka on vapari hinnaks pyyti 200e 14hp/22nm. nettivaraosa.comissa yks firma möi kyseiseen kiesiin 60e ja 18hp/27nm. opel clubin sivulla oli tosta 60e lastusta et ei ihan pääse lupauksiin vapareissa mutta vääntö on tullut kuitenkin huomattavasti lisää.
Jos löytyy autosta turbo ja rahaa löytyy niin karalan firmaan vaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403077- 812904
- 1902479
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362195- 201493
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411406Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231403- 101284
- 131269
- 221251