Olen lopettanut imetyksen pari viikkoa sitten ja edelleen tulee vähän maitoa jotkut sanoo että voi tulla viälä kuukausiakin mut siitä ei ollut nyt kyse vaan siitä kun lopettamisen jälkeen on tullut aivan järkyttävät vatsakivut ja runsas valkovuoto eikä menkat ole viälä alkaneet. Vatsaa vääntää aivan mahdottomasti varsinkin iltaisin ja öisin onko muilla ollut tälläisiä ongelmia ja mistähän johtunee?
Imetyksen lopettaminen
4
3454
Vastaukset
- tai sitten
mahatauti?
- maitomamma
Mä vielä imetän, mutta mulla on myös runsasta valkovuotoo ja just noita vatsanväänteitä.. erityisesti iltaisin! Ja se on tuskallisen kipeetä! Oon miettiny mistä johtuu, ei ennen raskautta tai raskauden aikana ollut tuota.
En osaa siis auttaa, tulin vain kertomaan omat samantyyppiset oireet - ----
mä luulen et mun kierto on aluillaan. Tekee kipeetä kun ei oo mitään tapahtunu aikoihin siellä suunnalla. pillereitä lopettaessa tulee mulle samanlainen
- Anonyymi
Minäkin lopettamassa imetystä. Vatsa on nyt ollut pari päivää kipeä, varsinkin alavatsa. Ja sekaisin vessassa köydessä. En ole syönyt mitään normaalista poikkeavaa. Kuukautiset eivät ole vielä alkaneet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368