Olen lopettanut imetyksen pari viikkoa sitten ja edelleen tulee vähän maitoa jotkut sanoo että voi tulla viälä kuukausiakin mut siitä ei ollut nyt kyse vaan siitä kun lopettamisen jälkeen on tullut aivan järkyttävät vatsakivut ja runsas valkovuoto eikä menkat ole viälä alkaneet. Vatsaa vääntää aivan mahdottomasti varsinkin iltaisin ja öisin onko muilla ollut tälläisiä ongelmia ja mistähän johtunee?
Imetyksen lopettaminen
5
3678
Vastaukset
- tai sitten
mahatauti?
- maitomamma
Mä vielä imetän, mutta mulla on myös runsasta valkovuotoo ja just noita vatsanväänteitä.. erityisesti iltaisin! Ja se on tuskallisen kipeetä! Oon miettiny mistä johtuu, ei ennen raskautta tai raskauden aikana ollut tuota.
En osaa siis auttaa, tulin vain kertomaan omat samantyyppiset oireet - ----
mä luulen et mun kierto on aluillaan. Tekee kipeetä kun ei oo mitään tapahtunu aikoihin siellä suunnalla. pillereitä lopettaessa tulee mulle samanlainen
- Anonyymi
Minäkin lopettamassa imetystä. Vatsa on nyt ollut pari päivää kipeä, varsinkin alavatsa. Ja sekaisin vessassa köydessä. En ole syönyt mitään normaalista poikkeavaa. Kuukautiset eivät ole vielä alkaneet
- Anonyymi
Minäkin lopettanut imetyksen 10 kk jälkeen. Ei ole ollut kuukautisia. Vatsakipuja alavatsalla ja runsasta valkovuotoa. Huonoa oloa ja väsymystä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1073654
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232892Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1122451- 431925
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421623Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411565- 321547
- 281360
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201336- 951191