Mulla oli ensimmäisen mallin N-gage vuonna nakki ja nuudeli. Sain sen jostain satunnaisesta alennusmyynnistä. En käyttänyt sitä puhelimena, kunhan pelasin näitä ah-niin-mahtavia pelejä. Sitä Sims-versiointia tuli tahkottua jonkin verran.
Suomalaisen pelikonsoliteollisuuden surullinen legenda :'D
Kenellä on oikeesti ollut/on tällainen?
3
1639
Vastaukset
- rndm.
Vanha (ja parempi) malli. Minulla se oli puhelimena noin 2-3 vuotta...
- kivat
Broidilla oli vanha ja mun mielest oli tosi hyvä. Jos oikein muistan nii nauhotus oli parasta ku pysty kaikest nauhottaa. Telkkarist tai radiosta suoraan. Nykyään mikään puhelin ei sitä tarjoo.
Sit mulla oli se uus. Joku pari vuot. Sit se meni rikki ku ei enää menny päälle mut oli ihan kiva. Mut nykyään ei enää tartte N-gage puhelinta sillä ne N-gage pelit saa ihan suoraan N-sarjan puhelimeen netistä.
Nokia sivul taitaa olla enemmän infoa.
- Nokia fani
Mulla on uusi malli mutta se ei toimi :( Mistä voisi ostaa uuden?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä422266Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi2362055- 1111548
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1441291- 1151217
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1381114Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://271107- 741009
- 65973
- 70960