-¤,,HYPPY ELÄMÄÄN,,¤-

♥ºoOoº♥♥ºººoOoººº♥♥ºoOoº♥

.

Kaikista
ohikiitävistä hetkistä
juuri sinun
tahdon tarttua

Lentää ja uneksia -
Sydämeni kyllyydestä

Ja kun illoin
painan pääni
se olkoon
sylisi lämpimään


Hetkeen siis
näin tartun

Vahvoin sormin
kohtalo vastaa

.

Ote pitävä - Elämään

.

♥ºoOoº♥♥ºººoOoººº♥♥ºoOoº♥

8

211

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • padme_amidala

      ..ja upea runo. Hienosti olet laittanut tuon viimeisen säkeen korostettuna hiukan erilleen muusta tekstistä. Se "tuntuu" vahvemmalta, vahva ote elämästä näkyy noissa sanoissa. Elämäänhän tänne on tultu. Siispä eletään vahvalla otteella : )

      Mullakin se ote vaan vahveni, kun viimeistelin illalla puutarhaa parilla kottikärrillisellä multaa ja kahdella ruusulla. Taisin taas vaan laittaa ne liian lähekkäin, huomaan tuosta kuvasta:
      http://www.oldheirloomroses.com/images/scarlet_Pavement.gif

      Oiskohan jossain Rhett-nimistä ruusua vierelle : )
      http://www.youtube.com/watch?v=eUYRRdehuLU&feature=related

      Kiitokset hyvästä aamullisesta lukuhetkestä : )

      • *MURUKULTA*

        Joo tuota pistettä kait pitää käyttää,(se on huomaamattomin) jos haluaa vähäkään rytmittää tekstiä,
        Tämä piip operaattori kun ei saa pidettyä riviväliä useempana kuin yhtenä. Huononnus sekin vielä tähän 'uudistukseen'.
        Parannusehdotuksia ei oikein kuunnella, olemme huomanneet, täytyy taas kait käydä muistuttamassa :))

        Niin mutta muuta,,,liekö kesäinen sade vai kesä muuten vain kirjoituttaa runoja,
        milloin missäkin tuntuu että 'äkkiä kynää ja paperia..'
        Tai sitten hymy virtaa vain jotenkin vapaammin,,,, ;))
        Kukkia minäkin eilen hain ....lisää! :D ja turvemultasäkin ja parvekelaatikoita pari lisää ja ....Kato! Orava-pariskunta!...'leikkii' pitkin mäntyjen runkoja. ;○þ
        http://www.emi.fi/kuvat/emi/u_orava01.jpg

        *hymy* Tästähän on hyvä jatkaa pvään, kiitos padme_ ja jos ei nyt juosta puitten runkoja pitkin, niin leikkimieltä kuitenkin pvääsi! :)
        http://irmako.files.wordpress.com/2009/05/metsatahti.jpg

        .


        ps. ihania ruusuja paituvei :)


    • Kiitän viimeisestä ja lähen iltavuoroon.
      hymy sulle palkka mulle:)
      Juhannusta sulle ja mulle:))))))))
      Järveen meen kun on koko juhannus vapaata.
      Uitan itseni kunnolla,,,,,,,,,

      • *MURUKULTA*

        Vauhdikas tuitukka pörhältää fillarilla pitkin teitä :) Niin sitä pitää -

        Tuuli puhaltaa selkään
        Gitta hyppää pyörän päälle ja mennään
        Pitkin poikin hymyillen uuteen päivään
        tänäänkin pyyhälletään tuuleen veivaan. :D

        Aurinkoista pvää ja ystävänhalaus 'rutz' sinne lähtee Murukullalta! :)


    • Minanoita

      Arvaas kuka hyppelee
      just nyt mun ikkunalaudalla(tosin ulkopuolella:)
      No tiätty ystäväni Kraakku, yli pönäkkä varis-ystikseni
      jolla on hiiiiirveeen karhee ääni...

      Vahvoin sormin oot kuules
      tän kirjoittanut=))))

    • Pekka*

      Tuota hyppyrunoos lukkiissa tulkii mieleen
      kun myö poejjat pikkunassikkana ollessa harrastettiin
      mäkihyppyä..
      Ja olj meillä oma urheiluseurakii nimeltään NPL....
      Kehanneetko tuon sannoo mitä se tarkottaa kun se
      on...jo noo mutta kylän nimen jätän aenakii poes....
      ???????:n persiilleen lentäjät......
      Minun ennätys olj 12 metriä ja Kallen 11 metriä....
      Että niin sitä myökii lennettiin ja uneksittiin...

      Mukavoo Muru että tuas olit runon laettannu lentämään...

      • *MURUKULTA*

        Vai mäkihyppyä,,,sitä oh harrastettu. Se on tuo lentäminen jäänynnä sitten verriin.
        Elli motkotti jotta työ oisitta taas raahanna sitä Eero sinne mehtään harkoille. Mäkihyppy-harkoille...?? Se Eero oll tullunna pirtiin keskell yötä ja yltäpäältä kurass. Mitenköhän se on tapahtunna,,, Kahtokee ny sen perrään vähä paremmin ja laittakaa se ainai aikasemmin kotio, muute siit ei hyvä seuroo. Niin ja yks annos sille, ei enmpää. Kuuluko?
        Hirvittee, uattele, jos se ois toikkarehtinu sinne ossuskaupan neitin mökille! Miten työ oisitta siitä sotkusta selevittänneet ihtenne, sillä siitä ois Elli kuule kirkastunna teille.
        No, nythä tuo aaristo alako tuaas paistoon kommeesti naatitaan siitä, eekä hypätä sitten ennee mistään eekä minnekään - - ainakaan tännään!
        Siispä mukavoo päivee ja kiitokset ku poikkesit runolos, Pekka*! :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2043
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1138
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      721
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe