Niin oon raskaana :) , mut ongelmana on että mieskaverini ei usko olevansa lapsen isä vaan väittää että oon pettänyt yms. soopaa. Ei olla varsinaisesti vielä erottu vaikka välit onki poikki ja siksi haluaisin vinkekjä miten saisin miehen uskomaan. Siis uskoo kyllä että oon raskaana kun näytin positiivisen testin ja menkatkaan ei oo tullu pariin kuukauteen mutta kun mies väittää että oon pettänyt. Oon kyllä sanonu sille että jos se oikeesti olis sitä mieltä että oon pettänyt niin se olis hakannut mut (välillä aika äkkipikainen) ja se pettämis väite on ihan tekosyy kun sitä ei enää kiinnosta. tuloksena tästä vain tiukka läimäytys ja syyttelyä... :( kuuluuko tällainen koettelu afrikkalaiseen kulttuuriin vai mikä on miehen rooli näissä tilanteissa? vaadinko vaan liikaa vai mitä??
Vaavi tulossa miten saada isä uskomaan?
8
983
Vastaukset
- eroon ja äkkiä
Siis jos mies tuossa vaiheessa käyttäytyy noin, niin ajatteles mitä myöhemmin tapahtuu ? Saat olla aina nyrkin ja hellan välissä !!! Jos aiot lapsen pitää, niin mieti todella tarkkaan millaisen miehen kanssa olet lasta maailmaan saattamassa !!! Saat ongelmia loppuiäksesi !!! No oma valintasi tietysti, mutta mieti tarkkaan !!!
- amar
Lapsen synnyttya voit teettaa isyystestin, siis DNA-testin. Jos nimimerkkisi kertoo ikavuosistasi, kannattaa varmaankin harkita tarkkaan mika on tilanteessa viisainta, ja jos lapsen paatat saada, onko aihetta todistella isalle etta tuleva lapsi on todellakin sen. Lapsi todennakoisesti elaa onnellisemman lapsuuden nuorenkin yksinhuoltajan kasvattamana kuin kodissa jossa esiintyy perhevakivaltaa. Itsesi saat toki asettaa nyrkkeilypussiksi jos tykkaat etta sellainen on ok kohtelua, mutta lapselle tulisi koettaa turvata hieman paremmat lahtokohdat elamaan.
- ja sterilointi
Aivan ihanaa, onneksi olkoon! Elät unelmaa. Pian lapsesikin elää sitä.
- ...................
onhan?
- ...vakavaa harkintaa
Miehesi ei usko... Mikähän saa hänet epäilemään, onko joskus ollut syytä... Eroamisaikeita... Väkivaltaa...
Aika heikolla kantimilla on koko lapsen hankkiminen tuollaisessa tilanteessa... Eikä syynä edes kansallisuus, rotu tms... - äiti pikkuiselle
Hyvä tavaton! Jos mies lyö sinua lapsesi nähden, aiheutuu lapselle valtavat traumat! Älä tee pahaa lapsellesi, lähde sellaisesta suhteesta pois.
- ei vaikuta
mutta pikimmin eroon tuosta miehestä ja kasvata lapsesi yksin.
- hei.
tää on jotain mitä olen oppinut eläissäni afriikkalaisena.
kun mies kuulee raskaudesta, alkaa lyömään ja väettää ettei muka ole hänen muksu tulossa,vaikka tietää että on harrastanut sunkaa seksiä ilman ehkäsyä.
se tarkoittaa sitä että hän ei ole valmis kantamaan vastuun ja ei vältämättä ajatellu perustaa perheen juuri ton naisen kanssa.
se ois turhaan tehdä hänestä väkisin isä, ei se sitä haluu!
t. äiti afro ja muksu puoliks suomalainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40851