Vaavi tulossa miten saada isä uskomaan?

Linnea92

Niin oon raskaana :) , mut ongelmana on että mieskaverini ei usko olevansa lapsen isä vaan väittää että oon pettänyt yms. soopaa. Ei olla varsinaisesti vielä erottu vaikka välit onki poikki ja siksi haluaisin vinkekjä miten saisin miehen uskomaan. Siis uskoo kyllä että oon raskaana kun näytin positiivisen testin ja menkatkaan ei oo tullu pariin kuukauteen mutta kun mies väittää että oon pettänyt. Oon kyllä sanonu sille että jos se oikeesti olis sitä mieltä että oon pettänyt niin se olis hakannut mut (välillä aika äkkipikainen) ja se pettämis väite on ihan tekosyy kun sitä ei enää kiinnosta. tuloksena tästä vain tiukka läimäytys ja syyttelyä... :( kuuluuko tällainen koettelu afrikkalaiseen kulttuuriin vai mikä on miehen rooli näissä tilanteissa? vaadinko vaan liikaa vai mitä??

8

964

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eroon ja äkkiä

      Siis jos mies tuossa vaiheessa käyttäytyy noin, niin ajatteles mitä myöhemmin tapahtuu ? Saat olla aina nyrkin ja hellan välissä !!! Jos aiot lapsen pitää, niin mieti todella tarkkaan millaisen miehen kanssa olet lasta maailmaan saattamassa !!! Saat ongelmia loppuiäksesi !!! No oma valintasi tietysti, mutta mieti tarkkaan !!!

    • amar

      Lapsen synnyttya voit teettaa isyystestin, siis DNA-testin. Jos nimimerkkisi kertoo ikavuosistasi, kannattaa varmaankin harkita tarkkaan mika on tilanteessa viisainta, ja jos lapsen paatat saada, onko aihetta todistella isalle etta tuleva lapsi on todellakin sen. Lapsi todennakoisesti elaa onnellisemman lapsuuden nuorenkin yksinhuoltajan kasvattamana kuin kodissa jossa esiintyy perhevakivaltaa. Itsesi saat toki asettaa nyrkkeilypussiksi jos tykkaat etta sellainen on ok kohtelua, mutta lapselle tulisi koettaa turvata hieman paremmat lahtokohdat elamaan.

    • ja sterilointi

      Aivan ihanaa, onneksi olkoon! Elät unelmaa. Pian lapsesikin elää sitä.

    • ...................

      onhan?

    • ...vakavaa harkintaa

      Miehesi ei usko... Mikähän saa hänet epäilemään, onko joskus ollut syytä... Eroamisaikeita... Väkivaltaa...
      Aika heikolla kantimilla on koko lapsen hankkiminen tuollaisessa tilanteessa... Eikä syynä edes kansallisuus, rotu tms...

    • äiti pikkuiselle

      Hyvä tavaton! Jos mies lyö sinua lapsesi nähden, aiheutuu lapselle valtavat traumat! Älä tee pahaa lapsellesi, lähde sellaisesta suhteesta pois.

    • ei vaikuta

      mutta pikimmin eroon tuosta miehestä ja kasvata lapsesi yksin.

    • hei.

      tää on jotain mitä olen oppinut eläissäni afriikkalaisena.

      kun mies kuulee raskaudesta, alkaa lyömään ja väettää ettei muka ole hänen muksu tulossa,vaikka tietää että on harrastanut sunkaa seksiä ilman ehkäsyä.
      se tarkoittaa sitä että hän ei ole valmis kantamaan vastuun ja ei vältämättä ajatellu perustaa perheen juuri ton naisen kanssa.
      se ois turhaan tehdä hänestä väkisin isä, ei se sitä haluu!

      t. äiti afro ja muksu puoliks suomalainen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5564
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2486
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1967
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      56
      1704
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1591
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1269
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1239
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe