Mulla on ongelma mun pöytäkoneen näytön kanssa. Näyttö sammuu nykyään todella usein, mutta sen saa takaisin toimintaan sulkemalla näytön vähäksi aikaa ja laittamalla sitten sen taas takaisin päälle. Nykyään se kuitenkin sammuu melkeen heti uudestaan sen jälkeen kun näytön on laittanut takaisin päälle. Ennen näyttö sammui about kerran tunnissa jolloin se ei haitannut juurikaan, mutta nyt ongelma häiritsee huomaattavasti tietokoneella olemista.
Onko ongelma korjattavissa jostain asetuksista räpläilemällä vai onko näyttö käyttökelvoton lopullisesti??
Kaikki vastaukset tervetulleita!!!
Ongelma näytön kanssa!!!
Elina6789
1
358
Vastaukset
- Pihlaja;-
Elikkä ensin vilkkuu ja sitten menee pimeeksi, välillä yhtäkkiä menee pimeeksi.
Katkasiassa valo on kyllä vihreenä, mutta näytön työpöytää ei näy.
Lähetetty Acerille Saksaan asti, mutta he eivät löytäneet mitään ongelmaa.
Näyttö on testattu toisessakin koneessa ja sielläkin ilmestyy sama ongelma.
Hermot menee, kun saa painella koko ajan nappulaa, no, nyt se pitää näköjään taukoa.
Oletko kokeillut vaihtaa resoluutioo ja virkistystaajuutta ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 20611913
- 585569
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k212922Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html482900- 452518
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352098Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,471969Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131931- 381925
Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71807