voisiko joku kertoa mistä tämä johtuu.
se ei tee sitä kiusallaan, vaan
tykkää syödä. Melkein pelkään, että se
saa jonku suolitukoksen ja vielä kuolee.
kissani syö paperia
6
4287
Vastaukset
- Tabby
Sen kun tietäis, että mistä moinen johtuu =). Peku on ihan hulluna varsinkin sanomalehti- ja kaavapaperiin. Piirtäessäni kaavoja saan aina apupojan, joka käy vaivihkaa nyhtämässä pieniä paloja kaavapaperista irti ja syö ne sitten. En anna Pekun syödä paperia, vaan otan paperin aina sen suusta pois, mutta joskus tietysti poika ehtii jonkin verran paperia syödä - ainakin silloin, kun emme itse ole kotona.
Ei paperista varmaankaan hirvittävästi haittaa ole, mutta sanomalehtipaperin muste on myrkyllistä. Ja tokihan mikä tahansa paperi enemmän syötynä on varmasti epäterveellistä.
Jos joku keksii, millä kissan paperin syömisen saa loppumaan, niin minäkin otan tietoa innolla vastaan =)!- Speedy
Minä olen aina ollut siinä uskossa, että paperin syöminen on merkki vähäisestä kuidunsaannista (siis olen lukenut jostain, mutta en muista mistä). Meidän kissat tykkäävät välillä mussuttaa salaatinlehteä, ei kuitenkaan paljon, mutta ehkä n. lehti/viikko. Ja huom! Meidän majesteeteille ei mikä tahansa jäävuorisalaatti kelpaakaan, vaan pitää olla parasta laatua lehtisalaattia...
- Tabby
Speedy kirjoitti:
Minä olen aina ollut siinä uskossa, että paperin syöminen on merkki vähäisestä kuidunsaannista (siis olen lukenut jostain, mutta en muista mistä). Meidän kissat tykkäävät välillä mussuttaa salaatinlehteä, ei kuitenkaan paljon, mutta ehkä n. lehti/viikko. Ja huom! Meidän majesteeteille ei mikä tahansa jäävuorisalaatti kelpaakaan, vaan pitää olla parasta laatua lehtisalaattia...
Salaattia muuten syödään meilläkin =). Ihan sitä normaalia lehtisalaattia varastelevat voileipieni päältä sekä marsulta.
- MERILI & MARI
Hei! Tietenkin kissat syö paperia.Se on
merkki siitä että kissa on yksinäinen. koeta saa
da se lopettamaan. TERKKUJA KISSOILLE!!!
Ps. leikitä enemmän. - Miiun mami
Meidän herra tykkää teipistä. Varsinkin siitä tahmeasta teippipuolesta. Narkkari-kisu! Hehe.
- raggari
Meidän neiti tykkää juuri näistä flunssaisista ajoista, kun tyynyn alta pilkottaa valkoista nenäliinaa... ei saa rauhaa ennen kuin tämä häiritsevä ja ilmeisesti varsin hyvänmakuinen paperitollo on kaivettu ja vähän raadeltu ja maisteltu....
Säästympähän ainakin turhalta siivoamiselta, kun jokainen nenäliina on kannettava visusti roskiin ja ovi kiinni, jotta ei ole paperisilppua ympäri kämppää... :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1774995Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,184376Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993107Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2532952Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432892- 522501
- 271919
- 221747
- 341733
- 651719