Kuljetus kouhia???

??

Minkälainen talo on kouhia oy??

30

7378

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ?????????????

      tuolla se on Tammisaaressa.

      Vaan millainen kuski se Tuomas Wiikki on?

    • suurin

      autokoulu

    • exkuski

      Mikään ei ainakaan minun kohdallani toiminut, mutta talossa on vanhoja kuskeja, että kai joillain asiat sitten toimii, en tiedä.

      tuskin tarvitsee kuskeja

      • pakkasukko

        Minkälaista keikkaa kouhia muuten ajaa, onko ajoalueena koko Suomi? Onko yksi auto/kuski vai ajetaanko kahdessa vuorossa?


      • Kaarti
        pakkasukko kirjoitti:

        Minkälaista keikkaa kouhia muuten ajaa, onko ajoalueena koko Suomi? Onko yksi auto/kuski vai ajetaanko kahdessa vuorossa?

        Kouhialla on ajossa vanha kaarti, osa autoista seisoo ja nuoremmat kuskit on pihalla niin kuin muissakin kuljetusliikkeissä. Kouhian autojen ajoalueena on koko eurooppa. Osa autoista koko ajan suomessa, osa koko ajan mantereen puolella, jokunen suomesta mantereelle suoraa keikkaa ajava autokin löytyy. Ja hommathan vaihtelee sen mukaan minkä huolintaliikkeen ajossa on. Auto ja kuski meininki siellä koskee tota vanhaa kaartia, niitten vehkeillä ei aja muut. Nuorempien kuskien autoilla saattaa joku tuuraaja ajaa viikonloppuna.


      • kouhia oy
        pakkasukko kirjoitti:

        Minkälaista keikkaa kouhia muuten ajaa, onko ajoalueena koko Suomi? Onko yksi auto/kuski vai ajetaanko kahdessa vuorossa?

        no on sil ainaki 30 autoo


    • Sanotaan

      Maailman sivu sinne ovat menneet sellaiset kuskit jotka eivät muualle ole päässeet. Päättele siitä.

      • autokoulu

        Toi autokoulu läppä alkaa olla vähän vanha.. Kyllä tänä päivänä ehdottomasti suurin lapsikuljettajien työllistäjä ja autokoulu on tuo transpoint. Ja mitä pahaa siinä on? Jossain niiden uusien kuskienkin on aloitettava.


      • Läpläp
        autokoulu kirjoitti:

        Toi autokoulu läppä alkaa olla vähän vanha.. Kyllä tänä päivänä ehdottomasti suurin lapsikuljettajien työllistäjä ja autokoulu on tuo transpoint. Ja mitä pahaa siinä on? Jossain niiden uusien kuskienkin on aloitettava.

        Kuten toi yks sanoi, se tarkoittaneen sitä, että sinne mennään jos ei muualle päästä. Parempi tietysti sekin kuin työttömänä vaikka vähissä taitaa olla hommat nyt autokoulussakin.


      • Tietotoimistonuutisia
        Läpläp kirjoitti:

        Kuten toi yks sanoi, se tarkoittaneen sitä, että sinne mennään jos ei muualle päästä. Parempi tietysti sekin kuin työttömänä vaikka vähissä taitaa olla hommat nyt autokoulussakin.

        Jaaha, täällä sitä taas juorutaan täyttä paskaa. Sen verran tota Kouhian hommaa ihan oikeasti tunnen että ne ottaa ihan samalla tavalla töihin kuin muutkin kuljetusliikkeet. Ennen lamaa, työvoimapulan aikana sinnekin puski kaiken maailman kiertopalkintoja, jotka sitten joko sai kenkää tai älys itte lähteä. Ja sitten nää kiertopalkinnot jatkaa firmasta toiseen ja niillä on taas yksi isäntä lisää jota haukkua..


      • ihme talo
        Tietotoimistonuutisia kirjoitti:

        Jaaha, täällä sitä taas juorutaan täyttä paskaa. Sen verran tota Kouhian hommaa ihan oikeasti tunnen että ne ottaa ihan samalla tavalla töihin kuin muutkin kuljetusliikkeet. Ennen lamaa, työvoimapulan aikana sinnekin puski kaiken maailman kiertopalkintoja, jotka sitten joko sai kenkää tai älys itte lähteä. Ja sitten nää kiertopalkinnot jatkaa firmasta toiseen ja niillä on taas yksi isäntä lisää jota haukkua..

        jo 70 luvun lopulla kiertopalkinnot sano touhun loppuvan äkkiä, mutta niin ne sanoi teljästäkin. Ja molemmat vaa porskuttaa, mutta on tainu aika monelta suunpieksäjältä maksa jo poksahtaa. Mutta ne nuo työtä vieroksuvat kun on semmonen ehtymätön luonnonvara. En oo vielä täällä iällä ( 49 v ) kumpaakaan töihin eksynyt, joten sen tarkemmin en tilanteesta tiiä, mutta jos nuo kaikki baari puheet ois paikkasa pitänä, ois molemmat ollu jo aika päiviä sitten unohettuja firmoja.


      • mvmvmv
        ihme talo kirjoitti:

        jo 70 luvun lopulla kiertopalkinnot sano touhun loppuvan äkkiä, mutta niin ne sanoi teljästäkin. Ja molemmat vaa porskuttaa, mutta on tainu aika monelta suunpieksäjältä maksa jo poksahtaa. Mutta ne nuo työtä vieroksuvat kun on semmonen ehtymätön luonnonvara. En oo vielä täällä iällä ( 49 v ) kumpaakaan töihin eksynyt, joten sen tarkemmin en tilanteesta tiiä, mutta jos nuo kaikki baari puheet ois paikkasa pitänä, ois molemmat ollu jo aika päiviä sitten unohettuja firmoja.

        Sillähän monet firmat ovat porskuttaneet eteenpäin, halvoilla kilsapalkala ajavilla kuskeilla jotka ajavat ajamisen ilosta. Näitä kuskeja löytyy aina vaan.


      • muiden mollaajat
        mvmvmv kirjoitti:

        Sillähän monet firmat ovat porskuttaneet eteenpäin, halvoilla kilsapalkala ajavilla kuskeilla jotka ajavat ajamisen ilosta. Näitä kuskeja löytyy aina vaan.

        ovat persaukista porukkaa, niillä ei oo rahhaa. Mut muita ollaan kyllä haukkumassa.


      • Niin totta!
        muiden mollaajat kirjoitti:

        ovat persaukista porukkaa, niillä ei oo rahhaa. Mut muita ollaan kyllä haukkumassa.

        Ihan saman olen havainnut, resupekat mollaa isäntiä ja kiertää firmasta toiseen ja aina ovat perseauki. Sen verran tunnen noita Kouhian kuskeja että ei se firma ihan huonosti voi maksaa, asunnot, autot, veneet, moottoripyörät ym. Ajamalla ne on ne maksanu.


      • suomen vanha
        autokoulu kirjoitti:

        Toi autokoulu läppä alkaa olla vähän vanha.. Kyllä tänä päivänä ehdottomasti suurin lapsikuljettajien työllistäjä ja autokoulu on tuo transpoint. Ja mitä pahaa siinä on? Jossain niiden uusien kuskienkin on aloitettava.

        hyvä oli kommenntis. muistan vuoden 83 ja piti etsiä se eka paikka. ilman kokemusta. kouhiallakin olin eikä pahaa sanaa. jokke oli sanojen mittanen.


      • kouhia oy
        muiden mollaajat kirjoitti:

        ovat persaukista porukkaa, niillä ei oo rahhaa. Mut muita ollaan kyllä haukkumassa.

        kouhia on niin paras te puhutte täyttä ******!!!!!


    • R500
    • saatavia

      kyllä tuntuu olevan ainakin palkanmaksun kanssa ongelmia, no mutta käräjillä nähdään.

      • hakis

        saatavia ei sun tarvii käräjille mennä painat Hakanimeen työsuojelupiiriin siellä se hoituu


    • Lorpe

      Iha oikeesti täällä lässytätte paskaa kun mitkäki lampaat ja Kouhialla kyllä minun osalla kaikki hoitui aivan mahtavasti. Jos on palkanmaksu ongelmia niin sitte voi mennä muualle ja kyllä on minulle palkat tullut ei ole kyllä oolut valittamista.

    • kapellivyö

      transbrossi on parenpi!!

    • Hahahaa

      Kuljetusliike joukko köyhiä

      • Paras talo

        Täälläkään ei taas oo mitään järjenjättiläisiä...

        Minun osalta kouhialla on kaikki sujunut aivan mahtavasti.


    • nitro n

      Minä tykkäsin siitä talosta ,monestakin syystä,esim.Joken tavasta johtaa oli assia mikä tahansa kun Jokelle puhu asian rehellisesti ja ilman meriselityksiä niin se jäisiihen.Ei siitä puhuttu sen koomin korkeintaan joskus hilpeällä tuulella ollessa naureskeltiin.Toinen minun mieleinen piire Joken hommissa olessa ja arvostamani ja laajasti muille puhunut ja ihmetellyt on se että kun Jokelta kysy että tehdäänkö näin vai näin niin päätös tuli sekunnissa joko joo tai ei.Jos meni päin p-----tä tai meni hyvin ei sitäkään asiaa jäkeen päin itketty eikä taputeltu olkapäälle et ollaan me hyviä.Minä en voi kun näin eläkeukkona kaiholla muistella aikoja siinä talossa olipa asia mikä tahansa Jokke piti kuskiensa puolta.Nyt kun ajot on jäänyt niin vanhoja aikoja muistellessa piti kissatkin ristiä Scaniaksi ja Mersuksi.

      • Lorpe

        Tarkotetaankohan tässä nyt "Nitro" M.Niirasta, oli muuten kunnon mies !


      • masi-nitro
        Lorpe kirjoitti:

        Tarkotetaankohan tässä nyt "Nitro" M.Niirasta, oli muuten kunnon mies !

        kyllä,minä itse


    • Zhoukker

      Mikä palkka kouhialla on kilometri vai tunti liksa?

      • Ei.Luottoa

        Tankataan vai käteisellä.


    • VanhaRahtiPappa

      Jo -80 luvun alussa oli joukko köyhiä . Ulkomaanliikenteessä näitä oli silloin ja firman leikillinen nimi kuskien piireissä .

    • Anonyymi

      Hyvä talo olla,mukavia kaikki pomoista kuskeihin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      307
      3441
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1639
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1490
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      1389
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1270
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1240
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1171
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1137
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      173
      1093
    Aihe