Olemme menossa vihille kaikessa hiljaisuudessa kahdestaan. Olemme jo vakiintunut pari kahden lapsen ja asuntolainan kanssa ja tämä tapa sopii meille parhaiten :) Mites te muut jotka näin tehneet, olette jälkikäteen kertoneet vanhemmillenne/muille lähimmille ihmisille asiasta? Miten ihmiset ovat reagoineet?
kahdestaan vihille -läheisille kertominen
4
1229
Vastaukset
- twice
Olemme ensi kuussa menossa kirkossa vihille, aikuisikää lähestyvä tyttäreni on ainut häävieras. Tästä suuntaamme 4 yöksi Eurooppaan kaupunkilomalle. Aiomme lehteen (matkan aikana) panna ilmoituksen vihkimisestä ja halukkaat voivat onnitella palattuamme - heille järjestämme meillä pienimuotoisen kahvitilaisuuden onnitteluseremoniaa varten. Kenenkään ei ole velvoite muistaa kun kerran ei mitään virallista juhlaakaan ole.
Olen siis toista kertaa menossa vihille, mies ekaa. Mutta tämä molempien toive, erinäisistä syistä johtuen. - njada
Viime kesänä meidät vihittiin ihan salaa kahdestaan. Vihkiäisistä lähdimme suoraan häämatkalle ja lentokentältä laitettiin lähisuvulle ja ystäville kortit, joissa teksti suunnilleen tällainen: 'Sukunimeni on muuttunut. x.x.2008 alkaen käytän juuri vihityn aviomieheni sukunimeä Terveisin Njada XXX (o.s. YYY)
- Ahistuu juhlallisuuksist
Olemme miettineet naimisiin menoa jo kohta 2 vuotta. Itse olen tullut siihen tulokseeen, että en saa mitään aikaiseksi häden suhteen, joten päädyin ratkaisuun vihkiminen kappelissa kaksistaan. En tiedä, miten mieheni suhtautuu, kun olisi alunperin halunnut perinteiset häät ja juhlat. Alkoi sitten myöhemmin puhua maistraatista. Noh, tuo pienimuotoinen seremonia kuitenkin kuulostaa sen verran simppeliltä ratkaisulta, ja siksi olen tullut tuohon päätökseen(Uskoisin, että vaihtoehto sopii hänellekin) . Ajattelimme juhlistaa vihkimistä ruokailulla ja hyvällä kakulla ja ilmoittaa sukulaisille nimenvaihdosta valokuvallisella kortilla. Mutta mitenkäs olette pukeutuneet kyseiseen tilaisuuteen? Äitini meni aikoinaan isäpuoleni kanssa naimisiin ko. tavalla päällään aivan tavallinen mammamekko, sillä oli viimeisillään raskaana. Isäpuolellali taisi olla yllään puku. 2 todistajaa lienee tarvitaan edelleen?
- kihveli37
Ahistuu juhlallisuuksist kirjoitti:
Olemme miettineet naimisiin menoa jo kohta 2 vuotta. Itse olen tullut siihen tulokseeen, että en saa mitään aikaiseksi häden suhteen, joten päädyin ratkaisuun vihkiminen kappelissa kaksistaan. En tiedä, miten mieheni suhtautuu, kun olisi alunperin halunnut perinteiset häät ja juhlat. Alkoi sitten myöhemmin puhua maistraatista. Noh, tuo pienimuotoinen seremonia kuitenkin kuulostaa sen verran simppeliltä ratkaisulta, ja siksi olen tullut tuohon päätökseen(Uskoisin, että vaihtoehto sopii hänellekin) . Ajattelimme juhlistaa vihkimistä ruokailulla ja hyvällä kakulla ja ilmoittaa sukulaisille nimenvaihdosta valokuvallisella kortilla. Mutta mitenkäs olette pukeutuneet kyseiseen tilaisuuteen? Äitini meni aikoinaan isäpuoleni kanssa naimisiin ko. tavalla päällään aivan tavallinen mammamekko, sillä oli viimeisillään raskaana. Isäpuolellali taisi olla yllään puku. 2 todistajaa lienee tarvitaan edelleen?
Menimme maistraatissa naimisiin ja meillä oli mukana omasta takaa vain yksi todistaja. Toinen todistaja tuli ns. firman puolesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1361458
Olet aika nokkela nainen
Terävä katse, aika vaateliaan oloinen, kriittinen ja oman tien kulkija. Suuri haaste ihan näin mielikuvissakin saada sin811283Analyytikko Marinin bisneksistä:"Verotarkastus voisi olla perusteltu, eläkemaksut vähäisiä"
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/kl/f1a3e6d0-224b-40bf-9688-b798d2523cf0?ref=ampparit:2a9c&_gl=1*1ei20bd*_ga*MTQ0OTc0M1751257Älä nainen vaivu
Epätoivoon. Meillä on kuitenkin yhteys toisiimme olemassa olemassa vaikka irl oliskin hiljaista. Voi hyvin.691241Marin pyöräili jalkakäytävällä. Aikuinen ihminen! Vai onko?
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/hups-sanna-marin-ja-joni-rakas-kaahasivat-fillareilla-jalkakaytavalla-paljonkertova991209Elina Gustafsson avoimena - Paljastaa yllättäen Ansku-rakkaan synttäripäivänä: "Pari kriisiä..."
Ansku Bergström viettää synttäreitään ja hän on saanut Elinalta hieman erikoista viestiä somessa.... Onnea nyt kuitenkin131120Miksi naiset mummoutuu niin nopeasti?
Parikymppisenä ollaan niin hoikkia ja pitkätukkaisia. Mutta jo kolmikymppisenä alkaa kilot kertymään, hiukset lyhenee, h901104Älä mene.....
Vahingossakaan osoittamaan kiintymystä, enää sille miehelle tai tunteitasi ilmaisemaan. Nolaat itsesi vain.63942- 49867
- 40862