Jonkin aikaa Columbo yritti saada aikaan rakentavaa keskustelua mutta yritys ei tuottanut toivottua tulosta.
Tästä johtuen Columbo on muuttanut uuteen osoitteeseen:
Columbon mielipiteet löytyvät jatkossa osoitteesta:
http://columbonblogi.blogspot.com
Tervetuloa tutustumaan blogiini ja keskustelemaan rakentavasti ja sivistyneesti.
Kiitos niille keskustelukumppaneille ketkä muistivat käyttäytyä fiksun aikuisen tavoin. Mustamaalaajat ja haistallijat eivä kiitostani tule saamaan.
Mukavaa kesänjatkoa ja kaikkea hyvää!
Columbo muuttaa
3
335
Vastaukset
- enää muista?
Hah hah. Johan on aikoihin eletty. Argumentit loppuivat, joten pakenit omaan blogiisi jossa voit itse säädellä sitä mitä vastaväitteitä sinulle esitetään. Sinä et ole mikään parkumaan mustamaalaamisesta. Sinähän se vauhkoonnuit jo ensimmäisestä kommentista ensimmäiseen avaukseesi... Haetaanko linkki esiin, jollet muista?
- Nakinmyyjä
onko suomi24 keskustelu ainut oikea??? LOL
Varmaankin se kyllästyi sun typeriin juttuihin =) - Tutkiva journalisti
Nakinmyyjä kirjoitti:
onko suomi24 keskustelu ainut oikea??? LOL
Varmaankin se kyllästyi sun typeriin juttuihin =)kiitos sulle blogista. En vielä rohjennut sinne kirjoittaa =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi2191608Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊931538Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?781268R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi201167- 901155
- 831125
Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1011044Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v931044- 841040
- 411013