Libero Night Comfort- yövaipat

Hilpeä_mamu

Tässä yökastelijan äitinä kysyisin muutamaa asiaa? "Turpoaako" vaippa, kun käyttäjä kastelee? Eli näin ollen näkisin, milloin on sopiva aika vaihtaa. Onko näissä hyvä imukyky, pitääkö isommatkin pissat? Ajattelin hankkia niitä. Vielä hän mahtuu Mediumeihin, mutta kohta täytyy varmaan ostaa L-kokoa. Kuinka korkealle ne yltävät? Sopivatko päivällä pidettäviksi?

Kiitos jo etukäteen asiallisista vastauksista.:)

28

6010

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaippa_p

      minkä ikäisestä kasteliasta on kysymys?ja oletko mistä päin sit?eli tuleeko vaippa sit päivä ja yö kätyttöön

      • hilpeä_mamu

        Ikää hänellä on 12. Keski-Suomesta. Lähinnä yökäyttöön. Pitkille matkoille ja pahoihin paikkoihin päivällä. Pääosin Yökäyttöön.


      • vaippa_p.
        hilpeä_mamu kirjoitti:

        Ikää hänellä on 12. Keski-Suomesta. Lähinnä yökäyttöön. Pitkille matkoille ja pahoihin paikkoihin päivällä. Pääosin Yökäyttöön.

        juu..se vaippa on ihan hyvä.imee isommatkin..kuis pitkää yökastelua jatkunu ja laitatko vaipan vai laittaako ja vaihtaako itse?pakottasitko jos ei suostuisi


      • Hilpeä_mamu
        vaippa_p. kirjoitti:

        juu..se vaippa on ihan hyvä.imee isommatkin..kuis pitkää yökastelua jatkunu ja laitatko vaipan vai laittaako ja vaihtaako itse?pakottasitko jos ei suostuisi

        Parisen vuotta on nyt kastelua ilmennyt. Vaihdon huolehtii itse. Onhan jo sen verran ikää ja ei ole mielellään mikään vauva. Osaa itse pukea vaipan, luulisi jo. En pakottaisi, mutta suostuttelisin kyllä. Ilman mitään pedin suojia taikka vaippoja tulisi kivat pyykilliset.


      • hilpeä_mamu

        Jyväskylän suunnalta, mutta tarkemmasta paikasta ei sen koommin :) Kiitos vastauksista. Ne kartuttivat tietoani. :)


      • vaippa_P_
        hilpeä_mamu kirjoitti:

        Jyväskylän suunnalta, mutta tarkemmasta paikasta ei sen koommin :) Kiitos vastauksista. Ne kartuttivat tietoani. :)

        oles hyvä.jos tiedät tai itse olet halukas laittaa vaippoihin täysi-ikäisen olisin halukas ja ehkä uskaltaisin kyläilemään tulla..olen muuten ujo ja rauhallinen poika


      • hilpeä_mamu
        vaippa_P_ kirjoitti:

        oles hyvä.jos tiedät tai itse olet halukas laittaa vaippoihin täysi-ikäisen olisin halukas ja ehkä uskaltaisin kyläilemään tulla..olen muuten ujo ja rauhallinen poika

        ei kiitos. ei kylään.


      • *T*
        hilpeä_mamu kirjoitti:

        ei kiitos. ei kylään.

        miten kaverit suhtutunut?mites koulussa?miten tyttö itse suhtautuu kans asiaan?


      • hilpeä_mamu
        *T* kirjoitti:

        miten kaverit suhtutunut?mites koulussa?miten tyttö itse suhtautuu kans asiaan?

        Kaverit tietävät yöllisistä vahingoista, mutta vaipan käytöstä eivät tiedä. Koulussa ei mitään ongelmia. Ei tarvitse päivisin. Tytön mielestä muuten ok, mutta totta kai toivoisi olevansa kuiva. Aina.


      • vaippa_p__
        hilpeä_mamu kirjoitti:

        Kaverit tietävät yöllisistä vahingoista, mutta vaipan käytöstä eivät tiedä. Koulussa ei mitään ongelmia. Ei tarvitse päivisin. Tytön mielestä muuten ok, mutta totta kai toivoisi olevansa kuiva. Aina.

        niin kyl itsekkin varmaan tuossa iäs toivois et olis kuiva.eiks tyttö sit käy kavereiden luona yötä olee tai kaverit teil ku ei kaverit vaipoist mitn tiedä?tuleeks hänel joka yö sit pissa housuun..mut toi vaippa mist keskusteltii on kyl hyvä ja voi myös käyttää jatkuvana vaippana...jos saa udella niin pukeeks tyttö ihan siis kiltisti itse sen vaipa ja kulkeeko vaipois pitkin asuntoo et muuutekin näkee vai aina peittelee sitä?ei varmaan teidän tuttavat sit tiedä vaipan käytöstä..


      • hilpeä_mamu
        vaippa_p__ kirjoitti:

        niin kyl itsekkin varmaan tuossa iäs toivois et olis kuiva.eiks tyttö sit käy kavereiden luona yötä olee tai kaverit teil ku ei kaverit vaipoist mitn tiedä?tuleeks hänel joka yö sit pissa housuun..mut toi vaippa mist keskusteltii on kyl hyvä ja voi myös käyttää jatkuvana vaippana...jos saa udella niin pukeeks tyttö ihan siis kiltisti itse sen vaipa ja kulkeeko vaipois pitkin asuntoo et muuutekin näkee vai aina peittelee sitä?ei varmaan teidän tuttavat sit tiedä vaipan käytöstä..

        eipä ne sen koommin kavereiden kesken yökylässä ole :) Ei joka yö tule. Olemme varalta laittaneet, kun emme omista patjan suojusta. Niinkuin vaipan esittelytekstissä sanotaan, että ei näy yöpuvun alta, niin yleensä on yökkärin alla. Ei hippaloi vaipoissa pitkin asuntoa. On kuin olisi ilman vaippaa. Ei tee siitä huomiota herättävää.


      • juuhuuuuiiii
        hilpeä_mamu kirjoitti:

        eipä ne sen koommin kavereiden kesken yökylässä ole :) Ei joka yö tule. Olemme varalta laittaneet, kun emme omista patjan suojusta. Niinkuin vaipan esittelytekstissä sanotaan, että ei näy yöpuvun alta, niin yleensä on yökkärin alla. Ei hippaloi vaipoissa pitkin asuntoa. On kuin olisi ilman vaippaa. Ei tee siitä huomiota herättävää.

        Minulla on 12w tyttö joka ei millään suostu laittamaan vaippoja (tarvitsee yöllä ja päivällä) Mitä neuvoksi?


    • Kastelijapojan vanhemmat

      Tottakai se turpoaa,mutta eihän sitä ole tarkoitus kastuessaan pitää kokopäivää päällä.Heti kun on mahdollista niin vaihtaa kuivaan.Koska aiheuttaa se ihottumaa jos pitää kokopäivän.(meillä 15 vuotias päivä ja yökastelija)

      • wertyt90

        mahtuuko noi isommat night comfortit mulle oon 13w ja painan 65kg


      • werty120
        wertyt90 kirjoitti:

        mahtuuko noi isommat night comfortit mulle oon 13w ja painan 65kg

        eikö ne sitten oikeasti käytössä näy yöpuvun alta?


      • -Tupu-
        werty120 kirjoitti:

        eikö ne sitten oikeasti käytössä näy yöpuvun alta?

        Hei,

        Jos runsaasti kastelee niin kyllä pitää olla teippivaippa. Se on hieman vaikampi laittaa ja näkyvämpi, mutta takaa kuivan sängyn.


      • Anonyymi
        wertyt90 kirjoitti:

        mahtuuko noi isommat night comfortit mulle oon 13w ja painan 65kg

        kaikki joilla on joku ”werty” tapanen nimi, on 50 vuotias janne.
        että silleen.


    • anonymous98

      oon kokeillu noita liberoja. Oon 12 ja painan 56 kiloo.. Hyvin pitää pissat mut vaipan sisäpinta on tosi märkä kun vaippa on kasteltu. Välillä siitä vähän vuotaa sänkyyn ja siitä irtoaa nöyhtää, mut muuten ihan hyvä vaippa. oon kokeillu myös tena discreet housuvaippaa. Se imi pissat paremmin eikä vuotanut minulla kertaakaan. Sisäpinta vaipasta kuivui nopeasti ja oli kuiva, joten vaippa oli mukavampi pitää.

    • kp3

      Kyllä ton ikäsille menee ihan hyvin libero comfort fit 7. Me ollaa käytetty sitä 13 v kastelijatytöllä

    • makesureyoucome

      Ois hyvä pitää puntaria lapsen patjan alla jotta tietää milloin on sopiva aika vaihtaa vaippa. Jos vaippapussin kylessä lukee 5-8 kg vaihda vaippa kun lapsen paino on sen verran noussut.Oliko muuta kysyttävää?

    • Ihmettelevääippä

      Itsellä sänkyynpissijätyttö. Ikää on jo 11v. Liberon comfort fit7 mahtuu vielä, mutta ei kauaa. Onko muita vaihtoehtoja teippivaipoista, kuin tenan XS-muovihirviöt?

      • Omppu.vaippa

        Vaippa on hyvä!


      • Omppu.vaippa

        Vaippaa olen käyttänyt=)


    • kuiva

      En kastele koskaa sänkyy tosi nolooo mut eri juttu jos on joku sairaus

    • 18vee

      Itsekkin olen kokeillu noita Libero Night Comfort Largea (Ikää on 18) mahtuu jotenki mut etupuoleel vähän ahdasta...

    • Anonyymi

      Yllättävän vähän nuo libero Sleeptight yökasteluvaipat turpoavat kastuessaan. pitävät kyllä pissan sisällä mutta ei silti tunnu iholle märälle

    • Mietin vaan jos kaverit tietää kastelusta niin tietääkö kukaan muu kun kaverit ha perhe

    • Anonyymi

      Toimivat varsin hyvin. Nykymallissa on korkeat vuotosuojat ja hyvä kapasiteetti. Sillä puolella voittaa amerikkalaiset goodnitet. Ongelma on kuitenkin se,että sivut on tehty joustavasta,mutta heikosta materiaalista. Ne alkaa repeillä kun vaippa kastuu ja sille tulee lisää painoa. Ne ei ole jalassa myöskään niin mukavat kuin goodnitet ja on hieman vaikea erottaa etu ja takapuoli. Ainoa varma tapa on teksti mikä on vaipan takapuolella.
      Mulla on ollut päiväkäytössä,kun tämä pieni fetissi on. Siitä ei sen enempää. Apua kuitenkin pystyin antamaan.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2052
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      46
      1591
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1471
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      20
      1451
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1227
    Aihe