Olen kohdannut sellaisiakin.. mitä sellaiset ihmiset on..
Millainen ihminen on sydäntemurskaaja
35
461
Vastaukset
- ::::::::::::::::::
oikea ahmatti toisen sukupuolen suhteen ja omaa useimmiten hyvin erotiikkaa tihkuvan karisman, useimmiten mies. Don Juankin tai Peter Pan.
- Jälkeenkö
jää särkyneitä sydämiä?
Termi kuulostaa kovin pinnalliselta, kuin sydäntenmurskaaja ei mitään muuta haluaisikaan, kuin valloittaa, ja jättää, kuin nallin kalliolle.
Vähän, kuin tarjoaisi tinakuorisia suklaasydämiä?
Minä haluan ihmisen, joka valloittaa minun lihallisen sydämeni, korjaa sen, jossa siinä on säröjä, rakkaudellaan, jota antaa, ja saa.- ole yleensä
aina monta varasuunnitelmaa? Monta naista siinä hollilla yhtä aikaa.
Jos yhden kanssa ei ota sujuakseen niin on pari kolme naista varalla.
Naiset laittavat monesti liikaa tunteitaan peliin ja sitten tulee takkiin ja lujaa.
Eihän tunteilleen tietenkään paljoakaan voi jos joku vain kerta kaikkiaan kolahtaa kovaa. Ei ole mikään terveellinen olotila kuitenkaan jäädä jonkun idiootin pelimiehen perään itkemään.
http://www.youtube.com/watch?v=Z8Bwv4fSYN0&feature=related
- JekkuKonttori
Sydämmen murskaaja on pettäjä joka pettää toisen luottamuksen ja rakkauden.Inhoittava ihminen jonka ihmisarvon voi punnita vai yhdellä tavalla.Unohda,mutta koeta anna anteeksi.
- luottamus-
Luottamusta ei koskaan saada takaisin...
- Prinssiä odotellessa
nyt kohta 4 vuotta niin etten ole edes suudellut kenekään miehen kanssa. Meinasi tulla vahinko kun olin tanssimassa pari vuotta sitten ja tanssin loputtua eräs mies yllättäen hipaisi huuliani huulillaan. Se tuli niin yllättäen että sitä ei lasketa, eihä?:D
Sen olen huomannut että henkisesti olen niin tunnelatautunut että en kyllä toista 4:ää vuotta enää varmaan aio jatkaa tätä "kokeilua".
Olen ihan itsetutkiskelun kannalta ottanut tämän. Päätin vain että jos ei tule ketään todella varteenotettavaa niin en vaivaudu mihinkään lyhyisiin laastarisuhteisiin.
Enpä kyllä kovin ole tyrkyllä tuolla viihtellä ollutkaan....Saas nähdä kuinka käy. - Enkeli-trio
mul on niit syrämenmurskaajii 4 ; ½v , 9v , 10v , ja 12v.
- sattunut
muutama.Ne vaan vie jalat alta.Heissä on "se jokin".Muutama päivä menee kasvoja muistellessa,jos ei ole tapahtunut enempää.Jopa unohtaa kasvot kun miettii niin paljon.On kuin huumaantuneessa tilassa,ajattelee,ei saa rauhaa ja sitten aikaa myöten häviää kuin pilvi taivaalta,haihtuu kun järki tulee mukaan ja torjuu hassuttelun.
Nuorempana tunne oli voimakkaampi ja erot raastavampia,nyt sitä osaa lukea paljon rivien välistä vaikka antaakin tunteilleen vallan.
Minun sydämeni on moni murskannut ja ehkäpä toisinkin päin...tuollahan se vielä odottaa uutta murskaajaa :-)) - handek
Moottoripyörällä viimeisessä mutkassa nurin.
Nahkapuvun taskussa testamentti, siitin pienenä ulkona.- Hyihyihyi
ilmaista kaikki aina noin inhorealistisesti??
- murskatun
sydämeni saisi ehjäksi edes toiselta laitaa? Aina kun jotenkuten sen ehjäksi saan, niin taas se murtuu uudelleen ja uudelleen uudesta kohtaa.
Ja yhden ainoan murskaajan takia.- handek
Hän taputtaa sieluasi, ei välttämättä vartaloasi, molemmin puolin.
Ei niitä ole myytävänä, ne vain joutuu... - ne....
handek kirjoitti:
Hän taputtaa sieluasi, ei välttämättä vartaloasi, molemmin puolin.
Ei niitä ole myytävänä, ne vain joutuu...joutuu????
- Pirre*
0 - 4 vuotias :)
- manio
vastaus, sopisi tänne useampiinkin kyssäreihin!
Ja taaskin osuit ihan naulan kantaan! Olen jälleen kerran kanssasi ihan samaa mieltä!
Täällä sataa vettä ja nurmikko pitäisi ajaa ennen juhannusta. Saa nähdä miten käy. Jos en pian pääse leikkaamaan leikkurilla niin kohta on pari heinäseivästä meidän pihassa!
Hauskaa päivää, sateesta huolimatta!- Pirre*
piive kirjoitti:
Ja taaskin osuit ihan naulan kantaan! Olen jälleen kerran kanssasi ihan samaa mieltä!
Täällä sataa vettä ja nurmikko pitäisi ajaa ennen juhannusta. Saa nähdä miten käy. Jos en pian pääse leikkaamaan leikkurilla niin kohta on pari heinäseivästä meidän pihassa!
Hauskaa päivää, sateesta huolimatta!kivaa päivää sinnekin.
Niin, nurmikko rehottaa, puolet sain ajettua toissapäivänä, jos tänään vaikka loput, - jos ei niin kasvakuun, ei se niin nökönnuukaa saa olla. Lammas tietysti oisi semmoinen lannoittava leikkuri, sanoisiko bioleikkuri :) Ääni vaan on kamala :/ - kukatkin
Pirre* kirjoitti:
kivaa päivää sinnekin.
Niin, nurmikko rehottaa, puolet sain ajettua toissapäivänä, jos tänään vaikka loput, - jos ei niin kasvakuun, ei se niin nökönnuukaa saa olla. Lammas tietysti oisi semmoinen lannoittava leikkuri, sanoisiko bioleikkuri :) Ääni vaan on kamala :/ja palkkioksi papanoita! Lapsena muistan kun laitettiin muki lampaan hännän alle kun kakkas,kivasti kolisivat peltimukissa,pieniä ja pyöreitä,kuin suklaarakeet! Onneks ei syöty :-))
Kai ne meni kukille...
- mies-vm56*
ei ole missä tuntuu, kun leikkii toisten sydämmillä.
- Naisukki
sydämeen ei mahdu kahta ämmää:) Opettelin ala-asteella sen säännön mukaan kirjoittamaan sanan oikein.
Naisukki kirjoitti:
sydämeen ei mahdu kahta ämmää:) Opettelin ala-asteella sen säännön mukaan kirjoittamaan sanan oikein.
juuri;) Sen säännön toista merkitystä en vaan muistanut, anteeksi paha kömmähdys;)
Onko hän jäänyt vaille äidin huomiota lapsena ollessaan? Ehkäpä, onko hänellä ollut millainen äiti.. Hakeeko hän nyt hyväksyntää ja rakkautta, sitä mitä olisi kuulunut saada omalta äidiltään.. murskaten samalla lukuisten ihmisten sydämmiä.. ajattelemattomuudellaan.. onko sellainen sydäntenmurskaaja..
- Anka
oli varmasti 50 vuotta sitten meidän, tämänikäistenkin naisihmisten sydäntenmurskaaja.
Ei ne asiat aina ole niin yksisilmäisesti ratkaistavia.
Lapsen asteella, kai vastakappaleeltakin aivoja edellytetään?
- mies pian 60
Sydäntenmurskaajan olemus ja käytös hurmaa helposti, ja hän nauttii kun muut ihastuvat, rakastuvat häneen. Sanoillaan hän lyö lisää löylyä, kunnes kyllikseen saa ja katselee jo seuraavaa uhria, vailla vakavaa aikomusta sitoutua kehenkään.
Voi olla nainenkin, vaikka miehinen pahe tuo kukasta kukkaan lentäminen taitaa lähinnä olla. - särkynyt monasti
Kun ei aina käy yhteen onnen avaimet. Ihan tavallinen ihminen voi olla. Itselle rakas, toisinpäin ei vain toimi... tai sammuu.
Jos ei anna murskata sydäntään, sinne ei ehkä pääse sitten sekään, joka sitä vaalisi ja hellisi. - Meriläinen
on pari kertaa murskattu ja kumpikin aivan erilaisia ihmisiä.
Siinä ei ole enää murskattavaa, on ihan murustakin pienempinä palasina.
Jokunen on sittemmin laastaria siihen tarjonnut, ei ole apuja sellaisesta. Irtoaa liian pian.- kawe
sanottu. Minun sydämmeni murskasi, välillisesti nainen, joka vei mieheni kaksi kertaa. (toinen yritys onnistui)
Sydänten särkijä ja sydänten murskaaja, onko jokin vivahde-ero?
Itserakas ja vielä jotain muuta. Auervaarasta varoitettaessa kyse on miehestä. - Meriläinen
kawe kirjoitti:
sanottu. Minun sydämmeni murskasi, välillisesti nainen, joka vei mieheni kaksi kertaa. (toinen yritys onnistui)
Itserakas ja vielä jotain muuta. Auervaarasta varoitettaessa kyse on miehestä.Oliko siinä kyse mistä?
Manni on aivan ihana Gabriel. Litja taas omansalainen.
Ennemmin kyllä Tarmo Mannin pauloihin olisin joutunut.
Niinpä vaan, on sitä osattu aina sydämiä murskata.
Mutta naispuolisesta ei taida olla nimeä, mikä on naispuolinen sydäntenmsurkaaja kyllä niitäkin on ja aina on ollut.
Tuli musta aukko aivoihin, ei muista. - jos.
Meriläinen kirjoitti:
Oliko siinä kyse mistä?
Mutta naispuolisesta ei taida olla nimeä, mikä on naispuolinen sydäntenmsurkaaja kyllä niitäkin on ja aina on ollut.
Tuli musta aukko aivoihin, ei muista.Mannin pauloihin olisit halunnut. Eikös Tarmo Manni ollut ....?
jos. kirjoitti:
Mannin pauloihin olisit halunnut. Eikös Tarmo Manni ollut ....?
Kyllä Tarmo Manni oli Suomen paras miesnäyttelijä, sitähän sinä tarkoitit!
- sydämees
kawe kirjoitti:
Itserakas ja vielä jotain muuta. Auervaarasta varoitettaessa kyse on miehestä.mahtuu kaksi ämmää,kun mies on viety kaksi kertaa.
Et kai ollut niin hölmö,että otit kerran takaisin ?
Vei uudelleen,huh. - Meriläinen
Meriläinen kirjoitti:
Oliko siinä kyse mistä?
Tuli musta aukko aivoihin, ei muista.Nythän mä sen hokasin eikä kukaan puuttunut sanaani.
Mitä tarkoittaneekaan "sydäntenmsurkaaja" niinkuin näytän eilen kirjoittaneen.
Jaa`a, olisko se surkastunut sydän tai sydämillä surffaileva.
Noh jätetään mietintämyssyyn. - Meriläinen
jos. kirjoitti:
Mannin pauloihin olisit halunnut. Eikös Tarmo Manni ollut ....?
ihan aito nainen joka tykkää miehistä.
Manni oli loistava näyttelijä ja "mielipuolen päiväkirjaa" käytiin systerin kanssa katsomassa niin antoi pusun systerin poskelle, ja siitä oon tosi katkera vieläkin :((
Miks en mie sitä saanut, aina systeri höh. - Jos.
Meriläinen kirjoitti:
ihan aito nainen joka tykkää miehistä.
Manni oli loistava näyttelijä ja "mielipuolen päiväkirjaa" käytiin systerin kanssa katsomassa niin antoi pusun systerin poskelle, ja siitä oon tosi katkera vieläkin :((
Miks en mie sitä saanut, aina systeri höh.näyttelijän pusu koska Tarmo Manni oli naisista yhtä kiinnostunut kuin Jari Sillanpääkin on. Mutta näytelijähän hän olikin.
- kawe
sydämees kirjoitti:
mahtuu kaksi ämmää,kun mies on viety kaksi kertaa.
Et kai ollut niin hölmö,että otit kerran takaisin ?
Vei uudelleen,huh.hölmö olin. Se on tosi, jos kerran pettää, tekee sen uudestaan. Tässä tapauksessa myös nainen oli oikein aktiivinen. Onnea kovasti heille, en kadehdi heitä yhtään, enää. Kirjoittaminen oli silloin terapiaa ja ystävät, eli ohi on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774642- 1801947
- 1241630
- 1321186
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161121- 351056
- 78953
- 52916
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848