Varokaa Touringcarsia

Pettynyt matkaaja

Välttäkää vuokraamasta asuntoautoa kyseiseltä firmalta. Saattaa tulla kalliiksi ja auton jälkitarkastus tapahtuu vain firman edun mukaisesti. Meidän matkamme päättyi ikävästi ja maksettavaksi jäi 800e maksu naarmuista ja muista vahingoista, joita kaikkia emme todellakaan aiheuttaneet.

Jos on kysyttävää

marko.kontinen(at)luukku.com

7

791

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vuokraa minkä

      tahansa auton pitää vuokraustilanteessa tarkastaa auto tosi tarkasti.
      Moni kysyy meidän asuntoautoa vuokralle mutta en ikinä antaisi.Siinä on niin paljon asioita joita kokematon käyttäjä (tai vaan juuri sen vuosimallin tai merkin) ei voi hoksata.Meillekin kevään reissulla ilmeni vika jota kokematon ei olisi huomannut ja sitten olisi aiheutunut iso vahinko!
      Olenkin aina ihmetellyt miten jotkut pystymetsästä voivat pärjätä kun vuokraavat auton eikä kokemusta ennestään!

      • Tango Osmo

        Taidat itse tienneesi kaikki asiat aloittaessasi harrastuksen? Mikäköhän tuo vika on jonka vain kokenut havaitsee?


      • kokemuksen kautta
        Tango Osmo kirjoitti:

        Taidat itse tienneesi kaikki asiat aloittaessasi harrastuksen? Mikäköhän tuo vika on jonka vain kokenut havaitsee?

        on oppinut.Itse jos rikkoo niin itse sen sitten maksaa mutta jos toinen rikkoo niin noinhan siinä käy! Korvauksesta tulee riita.
        Ei kalu lainassa parane!


      • lainaan
        kokemuksen kautta kirjoitti:

        on oppinut.Itse jos rikkoo niin itse sen sitten maksaa mutta jos toinen rikkoo niin noinhan siinä käy! Korvauksesta tulee riita.
        Ei kalu lainassa parane!

        Eli täytyy tulkita niin, että alussa ollut ongelmia, mikä tuosta matkailuajoneuvo matkailusta tekee niin erikoista, ettö ensikertalaine ei voisi selvitä, ulottuvuudet, kaasu-tai sähkölaitteet?


      • lainaan kirjoitti:

        Eli täytyy tulkita niin, että alussa ollut ongelmia, mikä tuosta matkailuajoneuvo matkailusta tekee niin erikoista, ettö ensikertalaine ei voisi selvitä, ulottuvuudet, kaasu-tai sähkölaitteet?

        m-autoja näkee silloin tällöin ajetun alkovin kulmasta johonkin esteeseen. H-auton kuljettaja ei osaa ajatella kuinka korkealla tuo muhkura on. Tietysti myös peränylitys tuo joskus ongelmaa, jota h-autossa ei ole.
        Sisällä olevat laitteet oppii aika nopeasti, mutta joskus jopa 20 vuoden jälkeen täytyy kysellä viisaimmilta.


    • vastuunpoisto

      Vuokra-autoon kannattaa ottaa aina omavastuunpoisto ja vakuutus, joka kattaa kaiken.
      Jos et sitä ota, niin kuvaa auto joka puolelta ennen liikkeelle lähtöä, jotta voit todista jälkien jo olleen aiemmin.

      Vuokraaja joutuu maksamaan myös muiden tekemät esim. parkkipaikkakolhut, jos tekijää ei ole saatu kiinni jne.

    • PS matkaaja

      jaaha että tourinkarssilta ootte ollut anteeks ku tällee jälkikäteen sanon tän mullekin sattui tollee en enää ikinä ottais miltää tollaselt firmalt mitää. Minulle tarjottiin kaiken laisia tavaroita mutta minä en ottanut niitä. minulle tarjottiin pientä kumi allasta joitakin vesi leluja... Ps

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe