Mun veli on hullu!

Tanja12v

Joo yllätin mun veljen syömästä mun pikkuhousuja, sitkun se näki mut se heitti mut seinään ja tunki ne pikkuhousut mun sisälle.
Sitten se sano että se tunkee moottorisahan mun perseeseen jos kerron jollekkin, en uskalla kertoo kun veli on aika isokokonen.
Mitä mää teen????

14

2568

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • välittömästi

torille kivitettäväksi.

• niin monessa asiassa

Veljesi ei vanhemmillesi mitään mahda.

Kerro tästä.
      Turvassa olet kun kerrot.

• Nimetönnn

Minkäikäinen veljesi on? Jos vanhemmat eivät "pysäytä" veljeäsi, niin tee rikosilmoitus, tai ota yhteyttä sosiaaliviranomaisiin. Ei se moottorisahaa sun perseeseen tunge.

• Tanja12v

Mää koitin puhuu sille eilen nii se sano vaa että moottorisaha oottaa varastossa.
        Sit se vei mun pikkuhousut.
        Mitä mää teen?

• oiuuio
        Tanja12v kirjoitti:

Mää koitin puhuu sille eilen nii se sano vaa että moottorisaha oottaa varastossa.
        Sit se vei mun pikkuhousut.
        Mitä mää teen?

Heille sanot miten asiat on.
        He auttavat.
        Voit vaikka muiltakin läheisiltä sukulaisilta apua pyytää.
        Siinä ei häviä mitään.

• hei jee, repes

oli taas niin saatanan hyvä läppä

• ...

Oli kyllä hiton hauska, reps

• JL

Kerrot vanhemmillesi. Jos ovat yhtä idiootteja kuin veljesi eivätkä tee asialle mitään, tee rikosilmoitus samalla pistäen välit poikki veljesi kanssa.

• ei ollut

trollailua, eihän?

• Tanja12v
        ei ollut kirjoitti:

trollailua, eihän?

Mää koitin kertoo vanhemmille ja ne ei uskonu. Sit mää kerroin sossuille ja ne selitti jotain että tuskin asiat nyt noin pahasti on.
        Nytkin mää lukuttauduin huoneeseen kun veli haluu kuulemma tuoreet pikkuhousut :

• on pikkuhousujen
        Tanja12v kirjoitti:

Mää koitin kertoo vanhemmille ja ne ei uskonu. Sit mää kerroin sossuille ja ne selitti jotain että tuskin asiat nyt noin pahasti on.
        Nytkin mää lukuttauduin huoneeseen kun veli haluu kuulemma tuoreet pikkuhousut :

satokausi, että pääset niitä sitten keräämään hänelle muutaman ämpärillisen. Onhan hän varmaan ihan ymmärrettävästi kärsimätön kun on joutunut vuoden odottamaan uusia tuoreita pikkuhousuja!

• juä
        on pikkuhousujen kirjoitti:

satokausi, että pääset niitä sitten keräämään hänelle muutaman ämpärillisen. Onhan hän varmaan ihan ymmärrettävästi kärsimätön kun on joutunut vuoden odottamaan uusia tuoreita pikkuhousuja!

anna sille pillua niin ei tarvi pikkuhousuihin raukan turvautua :D

• pikku--neiti
        juä kirjoitti:

anna sille pillua niin ei tarvi pikkuhousuihin raukan turvautua :D

Sori mut aika paska trolli

• pinkberry.
        pikku--neiti kirjoitti:

Sori mut aika paska trolli

taitaa alottajalla (tanjalla) olla aika sairas mieli... onko nuo jotai sun fantasioitas? "tunki pikkuhousut mun sisälle" ei luoja, kuka uskoo tommoseen?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      36
      2769
    2. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      18
      2587
    3. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      43
      2278
    4. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      20
      1871
    5. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      38
      1582
    6. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      51
      1555
    7. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      38
      1483
    8. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      25
      1363
    9. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      28
      1204
    10. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      26