Mun veli on hullu!

Tanja12v

Joo yllätin mun veljen syömästä mun pikkuhousuja, sitkun se näki mut se heitti mut seinään ja tunki ne pikkuhousut mun sisälle.
Sitten se sano että se tunkee moottorisahan mun perseeseen jos kerron jollekkin, en uskalla kertoo kun veli on aika isokokonen.
Mitä mää teen????

14

2452

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • välittömästi

torille kivitettäväksi.

• niin monessa asiassa

Veljesi ei vanhemmillesi mitään mahda.

Kerro tästä.
      Turvassa olet kun kerrot.

• Nimetönnn

Minkäikäinen veljesi on? Jos vanhemmat eivät "pysäytä" veljeäsi, niin tee rikosilmoitus, tai ota yhteyttä sosiaaliviranomaisiin. Ei se moottorisahaa sun perseeseen tunge.

• Tanja12v

Mää koitin puhuu sille eilen nii se sano vaa että moottorisaha oottaa varastossa.
        Sit se vei mun pikkuhousut.
        Mitä mää teen?

• oiuuio
        Tanja12v kirjoitti:

Mää koitin puhuu sille eilen nii se sano vaa että moottorisaha oottaa varastossa.
        Sit se vei mun pikkuhousut.
        Mitä mää teen?

Heille sanot miten asiat on.
        He auttavat.
        Voit vaikka muiltakin läheisiltä sukulaisilta apua pyytää.
        Siinä ei häviä mitään.

• hei jee, repes

oli taas niin saatanan hyvä läppä

• ...

Oli kyllä hiton hauska, reps

• JL

Kerrot vanhemmillesi. Jos ovat yhtä idiootteja kuin veljesi eivätkä tee asialle mitään, tee rikosilmoitus samalla pistäen välit poikki veljesi kanssa.

• ei ollut

trollailua, eihän?

• Tanja12v
        ei ollut kirjoitti:

trollailua, eihän?

Mää koitin kertoo vanhemmille ja ne ei uskonu. Sit mää kerroin sossuille ja ne selitti jotain että tuskin asiat nyt noin pahasti on.
        Nytkin mää lukuttauduin huoneeseen kun veli haluu kuulemma tuoreet pikkuhousut :

• on pikkuhousujen
        Tanja12v kirjoitti:

Mää koitin kertoo vanhemmille ja ne ei uskonu. Sit mää kerroin sossuille ja ne selitti jotain että tuskin asiat nyt noin pahasti on.
        Nytkin mää lukuttauduin huoneeseen kun veli haluu kuulemma tuoreet pikkuhousut :

satokausi, että pääset niitä sitten keräämään hänelle muutaman ämpärillisen. Onhan hän varmaan ihan ymmärrettävästi kärsimätön kun on joutunut vuoden odottamaan uusia tuoreita pikkuhousuja!

• juä
        on pikkuhousujen kirjoitti:

satokausi, että pääset niitä sitten keräämään hänelle muutaman ämpärillisen. Onhan hän varmaan ihan ymmärrettävästi kärsimätön kun on joutunut vuoden odottamaan uusia tuoreita pikkuhousuja!

anna sille pillua niin ei tarvi pikkuhousuihin raukan turvautua :D

• pikku--neiti
        juä kirjoitti:

anna sille pillua niin ei tarvi pikkuhousuihin raukan turvautua :D

Sori mut aika paska trolli

• pinkberry.
        pikku--neiti kirjoitti:

Sori mut aika paska trolli

taitaa alottajalla (tanjalla) olla aika sairas mieli... onko nuo jotai sun fantasioitas? "tunki pikkuhousut mun sisälle" ei luoja, kuka uskoo tommoseen?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      171
      5488
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      44
      2633
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2222
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1759
    5. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1384
    6. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      162
      1317
    7. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1291
    8. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      32
      1223
    9. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      23
      1182
    10. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      106
      982
    Aihe