Mun veli on hullu!

Tanja12v

Joo yllätin mun veljen syömästä mun pikkuhousuja, sitkun se näki mut se heitti mut seinään ja tunki ne pikkuhousut mun sisälle.
Sitten se sano että se tunkee moottorisahan mun perseeseen jos kerron jollekkin, en uskalla kertoo kun veli on aika isokokonen.
Mitä mää teen????

14

2373

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • välittömästi

      torille kivitettäväksi.

    • niin monessa asiassa

      Veljesi ei vanhemmillesi mitään mahda.

      Kerro tästä.
      Turvassa olet kun kerrot.

    • Nimetönnn

      Minkäikäinen veljesi on? Jos vanhemmat eivät "pysäytä" veljeäsi, niin tee rikosilmoitus, tai ota yhteyttä sosiaaliviranomaisiin. Ei se moottorisahaa sun perseeseen tunge.

      • Tanja12v

        Mää koitin puhuu sille eilen nii se sano vaa että moottorisaha oottaa varastossa.
        Sit se vei mun pikkuhousut.
        Mitä mää teen?


      • oiuuio
        Tanja12v kirjoitti:

        Mää koitin puhuu sille eilen nii se sano vaa että moottorisaha oottaa varastossa.
        Sit se vei mun pikkuhousut.
        Mitä mää teen?

        Heille sanot miten asiat on.
        He auttavat.
        Voit vaikka muiltakin läheisiltä sukulaisilta apua pyytää.
        Siinä ei häviä mitään.


    • hei jee, repes

      oli taas niin saatanan hyvä läppä

      • ...

        Oli kyllä hiton hauska, reps


    • JL

      Kerrot vanhemmillesi. Jos ovat yhtä idiootteja kuin veljesi eivätkä tee asialle mitään, tee rikosilmoitus samalla pistäen välit poikki veljesi kanssa.

      • ei ollut

        trollailua, eihän?


      • Tanja12v
        ei ollut kirjoitti:

        trollailua, eihän?

        Mää koitin kertoo vanhemmille ja ne ei uskonu. Sit mää kerroin sossuille ja ne selitti jotain että tuskin asiat nyt noin pahasti on.
        Nytkin mää lukuttauduin huoneeseen kun veli haluu kuulemma tuoreet pikkuhousut :


      • on pikkuhousujen
        Tanja12v kirjoitti:

        Mää koitin kertoo vanhemmille ja ne ei uskonu. Sit mää kerroin sossuille ja ne selitti jotain että tuskin asiat nyt noin pahasti on.
        Nytkin mää lukuttauduin huoneeseen kun veli haluu kuulemma tuoreet pikkuhousut :

        satokausi, että pääset niitä sitten keräämään hänelle muutaman ämpärillisen. Onhan hän varmaan ihan ymmärrettävästi kärsimätön kun on joutunut vuoden odottamaan uusia tuoreita pikkuhousuja!


      • juä
        on pikkuhousujen kirjoitti:

        satokausi, että pääset niitä sitten keräämään hänelle muutaman ämpärillisen. Onhan hän varmaan ihan ymmärrettävästi kärsimätön kun on joutunut vuoden odottamaan uusia tuoreita pikkuhousuja!

        anna sille pillua niin ei tarvi pikkuhousuihin raukan turvautua :D


      • pikku--neiti
        juä kirjoitti:

        anna sille pillua niin ei tarvi pikkuhousuihin raukan turvautua :D

        Sori mut aika paska trolli


      • pinkberry.
        pikku--neiti kirjoitti:

        Sori mut aika paska trolli

        taitaa alottajalla (tanjalla) olla aika sairas mieli... onko nuo jotai sun fantasioitas? "tunki pikkuhousut mun sisälle" ei luoja, kuka uskoo tommoseen?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe