naapurin kansssa

abc

Oli kesäsäpäivä ja olin takapihalla ottamassa aurinkoa kun, aidan toiselta puolelta kysyttiin
"Haluutkos tulla viettää aikaa tänne mun puolelle?" Katsahdin aidan yli ja huomasin aidan toisella puolella kurkkivan sopivassa muotissa olleen bruneten bikineissään. "Mikäpäs siinä."
Etsin ylleni t-paidan ja hipsin toiselle puolelle aitaa. Brunette oli jo näemmä ottanu pari napsii
kun astun sisälle. Istahdin sohvalle ja brunette istui vierelleni. Hän esitteli itsensä Niinaksi ja tarjosi paukun. Istuskelimme sit siinä jonkun aikaa ja olimme kumpikin jo pienoisessa huppelissa kun Niina ujutti kätensä paitani alle ja tunnusteli rinta- ja vatsalihaksia. Pikkukaverini innostui Niinan touhuista ja heräsi eloon.. Niina huomasikin shortseissani elämää ja siirsi kätensä tunnustelemaan kaluani. Eikä aikaa kaan kun kaluni pyrki pois vetskarin takaa täysin valmiina sessioihin.. Niina avasi vetskarin ja
kyrpäni ponnahti vapauteen jousen lailla.Niina kietoi kätensä kyrpäni ympärille ja pyöritteli sitä käsissään hän nuolaisi kiimatippani kyrvältäni ja rupesi rynkkaamaan kyrpää hitailla vedoilla hän kiihdytti vauhtia tasaseen tahtiin kunnes vauhti oli huimaava.. Olin juuri räjähdys pisteessä kun hän lopetti. Niina riisui shortsini kokonaan . hän polvistui jalkojeni väliin lattialle ja rupesi nuolemaan kassejani, varttani hotkaissen kyrvän jälleen suuhunsa , tulin aika ripeasti hänen suuhunsa. hän nosti päänsä ylös ja katsoi minua samalla maistellen spermaani jota valui hänen suupielistään. Niina nousi ylös ja riisu itsensä bikineistään. hän nousi sohvalle siten että hänen vittunsa oli minun naamallani katselin ja tutkiskelin sormellani hänen karva kolmiotaan kunnes uskalsin työntää kieleni hänen vittuunsa. Puorittelin kieltäni hänen sisäällän ja maistelin hänen makujaan , kun hän jonkun ajan pääst käski lopettaa. lopetin ja hän siirtyi päälleni ja työnsi kaluni sisäänsä siinä hän sitten ratsahti kohti tuloaan. lopuksi siirryin takas omalle puolelleni ja menin nukkumaan

5

11024

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jjjj

      mahtava tarina..............

    • kiva

      samaan tahtiin. kiva kiva kiva miten kiva juttu. kivaa kivaa. hitsin kiva homma

    • Oliko eka novelli

      oliks toi sun eka novelli? Ihan liian lyhyt! Ei mun kyrpä ees heränny eloon tollasesta jutusta!

      • ei mustakaan..

        Sori, mut mä oon Oliks toi sun eka novelli:n kaa samaa mieltä: liian lyhyt, ei yhtään kiihottava...
        Sori...


      • pisam
        ei mustakaan.. kirjoitti:

        Sori, mut mä oon Oliks toi sun eka novelli:n kaa samaa mieltä: liian lyhyt, ei yhtään kiihottava...
        Sori...

        lopeta jo!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1847
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1717
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1323
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1141
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      839
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      795
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      777
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      759
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      735
    10. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      45
      717
    Aihe