Kokemuksia.Kiitos

Paljon ajanut.

Kertokaa hyvät ja huonot puolet Intruder 1800customista?
Olen pyörään kiinnostunut,mutta kokemuksia ei ko.merkistä/mallista ole.
Uusi peli näyttää lähtevän alle 15 tonnin.

4

312

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarkoittaa??

      Eli oletko kiinnostunut M1800R / R2 mallista vaiko uudesta C1800 mallista??

      No, oli miten oli...... Niin ilmeisesti olet aikeissa hommata "harmaatuonti" pyörän. Itse en harmaatuontipeliin lähtenyt, koska epäilytti hieman nuo takuiden ym. toimivuus juuri noissa harmaatuontipeleissä!! Voi olla hyvinkin, että epäilykseni oli täysin turha!!!!

      Itselläni on tuo M1800R2 malli ja kokemusta on tullut nyt n.10tkm. verran. Pyörä on painoonsa nähden mielestäni melko kevyt käsitellä, voimaa on aivan tolkuttomasti, vääntöä piisaa ym.ym. eli olen ollut hankintaani erittäin tyytyväinen!

      Ajoasento sopii tällaiselle 180cm. pitkälle ainakin todella hyvin, eikä paikat puudu pitkälläkään taipaleella..... Tosin aluksi reilussa moottoritienopeudessa jalat tuntuivat "leviävän" jolloin meinasi jalat hiukka puutua!!! Ajan kanssa siihenkin jotenkin tottui ja kyseistä puutumista ei enää tapahdu!!!

      Itse en ainakaan löydä pyörästä moitittavaa...... Mutta, mielipiteitä on monia!!! Tiedän että esim. joitakin on häirinnyt pyörän tärinät. Kyseessähän on v2-moottori, jossa on 112mm. männät, joten ei kait tuollainen moottori voi täysin tärinätön ollakkaan!!!!
      Samoin henkilöt jotka ovat ajaneet ikänsä kyykkypyörillä, ovat valittaneet pyörän kallistusvaroista. Käsittääkseni pyörä on kuitenkin sporttisimpia customeita mitä markkinoilla on ja kallistusvaratkin ovat sen mukaiset!! Eli samaan "powercruiseri"luokkaanhan voi minun mielestäni liittää Triumph Rocket 3, Harley Davidson V-rod/Night rod mallit sekä suzukin M1800 mallit.

      Päädyin näistä kolmesta tuohon intikkaan, koska kaikki olivat suorituskyky ym. arvoiltaan mielestäni lähes identtisiä ja suzukin ulkonäkö sekä hinta vakuuttivat minut siitä, että kyseinen pyörä on se minun juttu.....

      Käy ihmeessä jossain koeajamassa kyseinen pyörä, jos sellaisesta olet oikeasti kiinnostunut!!! ja jos vielä haluat "asiallisia" vastauksia, niin kirjaudu vaikka www.intruderclubfinland.fi sivustolle ja kysele sieltä lisää kommentteja!!!

      Joka tapauksessa, onnea etsintöihin!!!!!

      • paljon ajanut

        onnea etsintöihin?sanoinko että ko,pyörä olisi hukassa,pölkkypää.


      • vastaus.....
        paljon ajanut kirjoitti:

        onnea etsintöihin?sanoinko että ko,pyörä olisi hukassa,pölkkypää.

        Eli jos oikeasti olet kyseisestä pyörästä kiinnostunut, niin ei täällä kannata mitään kysellä!!
        Alkuperäiseen kysymykseen voin nyt kuitenkin kommentoida sen verran, että ostin kyseisen pyörän 2007 vuonna ja on mielestäni todella hyvä pyörä!
        Pyörässä ei ole ollut mitään vikaa ja se on todella hyvä ajaa,voimaa sekä vääntöä riittää.


      • aloittaja

        Joku jo vastasi puolestani.No noita änkyröitähän riittää.Ihan suomalaisesta liikkeestä katsoin hintoja ja alle 15 oli pyörät.Käyn koeajamassa ja kiitos asiallisesta vastauksesta.Ja tuon intikkaclubin osoitteesta.Baanalla tavataan!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8504
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2585
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      124
      2303
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1966
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1704
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1519
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1462
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe