taas 70-luvun kaltaiseen superauton statukseen?
Tuleeko Kuninkaanmuna omistajana
7
359
Vastaukset
- huumormies
Sulla hyvä huumori. Superauto tosiaan...70-luvun lonksuvat nivelet ..heh heh
- Häh????
Verrattuna esim. volvon niveliin, saabilla kestivät monta kertaa pitempään. Oikeastaa ne olivat ainoastaa Saabin nivelt mitkä kestivät. Muita sai olla vaihtamass yhtenään.
- CQB
Taitaa saabin ostanut yhtiö mennä konkkaan.
- sulle..
uusi päiväuni, kun hekumoit joka väliin, että saabin ostama yhtiö menee konkurssiin.
- Kun entiset
sulle.. kirjoitti:
uusi päiväuni, kun hekumoit joka väliin, että saabin ostama yhtiö menee konkurssiin.
haaveet ei toteutuneet, niin pitkäänkös sitä mielikuvitusrikas uusia kehittää.
Ei kuninkaanmuna vielä ole Saabin omistaja. Ruotsissa ministeri julkisuudessa epäilee hanketta. Ruotsalaiset ovat tyypillisen päätöskyvyttömiä tässä asiassa. Arvatenkin asiasta pidetään loputtomia palavereita, jossa kaikkien pitää esittää oma kantansa ja palaveri ei silti kykene päättämään mitään.
Saabin moottorit ovat nykyään Opelin, Holdenion ja Fiatin mallistoa. On mielenkiintoista nähdä, minkälaisella voimalaitos politiikalla Saab soveltaa uusissa malleissa. Jos Saab nyt sitten yleensäkään jatkaa toimintaaa. Omia moottoreita Saab ei kykene luomaan, joten yhteistyökuviota tarvitaan.- Minä tiedän
Ei kykene luomaan omia moottoreita? Saab kehittänyt 1900-luvun parhaat moottorit, mutta GM ei kyennyt niitä hyödyntämään. Saabin insinöörit kyllä saavat markkinoiden parhaisiin kuuluvat moottorit liikkelle, kunhan GM:n varjo katoaa yltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 532396
- 85884
- 49866
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!11845- 69743
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35731Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27640Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap82547- 48545
- 67529