Pikku-Kalle jäi rekan alle jääkiekko-ottelun jälkeen.
Rekkamies säikähti kovasti ja nousi rekasta kun näki että Kalle kipristeli maassa, jonka jälkeen rekkamies kysi miten kävi?
-Pikku-Kalle vastasi ei pahemmin jokerit voitti tepsin 3-1
rekkatapaturma®
Jesse
1
1486
Vastaukset 1
- eeeeeeeee
— o.....o.....t....k....o.... m...u....u....t....e....n.. ...o....p.....p....i..n...u. ..t..o..n.. .j..o...s..t.a..i.n.. .....v.a.i. .....v...a.a...n.. .....k....e....k..s..i.....n.....y.... ..v...a...s..t.a..a.a.a.a.a.aa. ....j..e...s.s..e. ...r.a.....k....a...s
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän50967Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15848Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501788- 46727
- 42654
- 37599
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE169536Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37530Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan56487