Glarius Beach

Matkustaja

Onko kukaan asunut kyseisessä hotellissa??
Onko paljon juhlivia teinejä vai saako nukkua rauhassa.
Positiivista ja negatiivista saa laittaa mutta kaikki "Bulgaaria on paska ja vain persaukiset menee sinne" viestit voi jättää pois koska tämä on jo viides matka Bulgarian ihanaan maahan.

3

317

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BODOM

Hotellista en tiiä mitään,mut ite menossa 22.päivä ens kuuta sinne...ainakin on hyvällä paikalla ja ilmastointi on,se riittää :D

• matkustaja

Olin kesällä -08 Glarus Beachissä. Hotelli on suuri ja se on keskeisellä paikalla aivan keskustan lähellä. Lähellä on lukemattomia pikkuputiikkeja ja ravintoloita. Pitkä, hienohiekkainen ranta on aivan hotellin edessä, välissä on vain rantakatu. Hotellissa on uusi ja vanha osa, se on hyvin hoidettu ja siisti. Myös henkilökunta on ystävällistä. Viime kesänä hotellissa oli kohtalaisen vähän nuorisoa, enemmänkin vanhempaa väkeä ja jonkin verran lapsiperheitä, kansainvälistä porukkaa. Nukkua sai siis rauhassa eikä ainakaan minua häirinnyt kadulla hilluva nuoriso.

Hotellissa on pieni, suosittu uima-allas baareineen. Hotellissa on myös pieni kauppa ja baari. Aamiainen on ok.

• kohta lähtee

Kiitos, kuulostaa hyvälle hotellille meidän porukalle, kun ikähaitari on 12-65

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      123
      1709
    2. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      127
      1020
    3. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      107
      990
    4. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      941
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      58
      801
    6. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      50
      719
    7. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      637
    8. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      632
    9. Millä nimellä

kutsut kaivattuasi omassa mielessäsi?
      Ikävä
      35
      626
    10. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      235
      625
    Aihe