Eli itse lähdössä siis ti 8.9.09 Hki-Vantaa kentältä sillä klo 23.jotain Finnairin lennolla kohti Bangkokia ja sieltä mahd (9.9.) klo 21 kone Samuille. Koh Tao olisi lopullinen määränpää, mutta kuhan Samulle asti hengissä pääsis, ni loistavaa!
Jos oli jollain kuitenkin samoihin aikoihin mielessä lähteä Khao San Roadin kautta seikkailemaan bussi/lautta-paketilla, ni messissä oon! Yksin ei rahkeet riitä, vaikka halvemmakshan tuo tulis ottaa paketti Khao Sanilta ja jättää lentämiset siihen HKI-BKK lentoon.
Bangkokin kautta Samuille 8.-9.9.2009
liisa yksin ihmemaassa
2
685
Vastaukset
- Kikka4325
Paljonko koneen vaihtoon on syytä varata Bangkokissa aikaa? Jos Finski lasketuu n. klo 14.30 Bangkokiin, niin ehtiikö hyvin klo 16.30 lähtevälle lennolle vai meneekö turhan tiukille? Onko kellään kokemusta?
- panu
Kerkee hyvin...
Bkk kentällä pääsee sisäisesti nopeasti portilta toiselle ja passintarkastus muodollisuus menee nopeasti...
Finnair ei vaan bookkaa matkalaukkuja samuille asti ellei ole samalla matkalipulla varaus...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581381Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491195Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä231131Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111070- 1261041
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307947- 42919
- 72885
- 73869