Miten on? Jos kylvöala ilmoitukseen on merkitty lohko monivuotiseksi säilöärehunurmeksi, niin saako säilörehun tekemisen jälkeen viedä kyseiselle lohkolle elukat laiduntamaan? Minä ainakin ymmärtäisin että saisi.
Mutta tietävät kertokaa ihmeessä onko asia näin? Naapuri kun ehdotteli, että meidän laitumen vieressä olevalle lohkolleen voisi viedä meidän elukat laiduntaan säilörehun teon jälkeen. Hän väitti että asia on näin, mutta täytyy varmistaa, ettei tule turhaan hakattua kolmeesataa tolppaa maahan. On meinaan vähän hemmetin moinen työ tehdä turhaan.
Kysymys säilörehunurmesta
Elukka alottelija
1
367
Vastaukset
- P.Ölvästi
muuta merkitystä, kuin että ottaa laidunnuksen huomioon lannoituksessa, ettei lannoitevalvonnassa tule yllätyksiä. SR maalla voi laiduntaa, ja laitumelta korjata SR. Siis tuo lannoituskysymys on ainut mikä voi tulla kyseeseen. Ja ei kait pohjoisessakaan ole enää mitään sr nurmille maksettavaa omaa tukimuotoaan joka vaikuttaisi asiaan? Ja vaikka olisikin niin sillä ei ole mitään merkitystä jos yksi sr sato on jo korjattu.
Ihmettelen... kuka hullu enää nykyisin käyttää puutolppia muualla kuin portinpielissä ja nurkkauksissa???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1752968
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642566- 2032220
- 731849
- 1021773
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91651- 1021452
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2171151- 811120
- 951079