Ehkä joskus minuakin

Ehkä minä joskus
olen enemmän
kuin kuiskaus
yössä

vatsanpohjassa
kupruileva tunne

hymyn huulille
nostattava
ajatus

kaipaava hetki
sisimmässä

ehkä saatan
olla joskus
hän

joka jättää
sydämeen
ikävän

12

331

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kauris-62

      Kaunis toive runossasi.Kukapa ei tuollainen haluaisi olla.

      • Lämpimästi kiitän...

        Hyvää juhannusta sinulle


    • muuta Sinulle

      sanoa kuin että lavalle tanssimaan, ei kukaan kotoa tule hakemaan. Kokemusta on...

      http://www.youtube.com/watch?v=q7c16FtBTUo

      • Mukava kun kävit kurkistamassa ...

        Hyvää juhannusta :)


    • mies-v57

      Kun näen iltaisin katseesi alakuloisen
      ja tunnen kivun sinun takaa, kun
      näkymättömät kyyneleesi
      tuntuu ja tahdon hiljaa
      olla ja sinun luona.

      Sanoa itsellnä, että olet merkittävä,
      kertoa sisältäni, kuinka paljon
      olet. Hyväillä sinut uneen,
      kertoa pehmein äänin,
      minusa olet kotona.

      Nuku siis hiljaa ja kulje uneen. Siellä
      hymyile ja tumma taivaasi
      vaalenee, Minä olen tässä
      ja luonasi ja kun on aika
      heräät sydämeni lyöntiin.

      Olet tärkeä joka kohtaa sinä
      pörröinen ja minulle Rakas.
      Vaivy uneen ja liu omiin
      haaveisiin. Te tilaa ja Rakkaus
      saapuu, aina, kaikkiin pesiin.

      Unen hymysi sen todistaa ja
      päivä on kirkas.

      http://www.youtube.com/watch?v=J8ZbFEmH8x8&feature=related

      Kiitos Runostasi.

      Rakkaus ei kerro tulostaan,
      ei iloita saapumistaan.

      Iholla se tuntuu ja sisällä.

      Hymy herää ja nauru kirmaa esiin
      paljain varpain.

      Tekee vain mieli sanoa " Rakas"
      tuhat kertaa.

      Tuhannella eri tavalla.

      Käyt lävitse itseäsi ja kokemuksia,
      muistoja, tunteita ja tämä
      Rakkaurunosi oli kirpeän
      ilmaiseva ja syvältä sinusta.

      Tällainen aitous liikauttaa ja
      tämä Runosi oli aivan omalla
      tavallaan kaunis ja herkkä.

      Mykistävä Runosi joka suotti
      nöyryyttä ja hiljaisuutta.

      Eritttäin hyvä Runosi.

      Kovasti koko sydämestäni voimia
      ja jaksamista päivääsi.

      • Kiitos kauniista runostasi joka kosketti..


    • lindalinda1

      vaikka juuri nyt sieluusi sattuukin.

      Surumielinen, kaipaava ja erittäin koskettava runo.

      Toivon Sinulle kuitenkin Juhannukseesi onnen hetkiä
      ja yhdessäoloa läheistesi kanssa.

      • ystäväni sanoistasi ...

        Sinulle oikein mukavaa Juhannusta...


    • joku vaan

      ikävä on kova täälläkin
      juhannus tuo mieleen muistoja...
      ajasta kun kaikki oli toisin

      ehkä minä kuten sinäkin
      vielä löydämme onnen

      runosi oli hyvä, kuten aina ennenkin ovat olleet
      kertovat paljon

      oikein hyvää kesää sinulle

      • Toivon niin ja kiitos kun kävit kurkistamassa ...

        Sinulle myös oikein mukavaa kesää...


    • kiitos!

      ******

      • kun kävin kurkistamassa...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe