Viapro oli

paha pettymys

Ei mitään vaikutusta. No ei onneksi sivuvaikutuksiakaan.

20

1885

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toimii ku junan vessa

      On rumaa puhua paskaa. Viapro toimii kyllä!

    • kokeilija expertti

      Joo samaa mieltä.
      Täällä on hirveesti kehuttu tota viaproa, niin päätin kokeilla senkin.
      Mulla ei ole minkäänlaista erektiohäiriötä, mut tykkään silti kokeilla kaikkee.
      Lähtökohta mulla on etten usko mihinkään,joten ei ole sitten blaseboakaan.
      No tällä aineella ei ollut sitten minkään laista vaikutusta,koko kapselin otin,ei sivuvaikutuksia eikä mitään muutakaan, none.

      Tämä on hyvät ihmiset sitten täysin rahastamista varten tehty tuote.

      Mainittakoon että F.C on sitten ihan eri aine,1/4 osa nappi antaa jo turboa muniin kummasti.

      • Orinelikymppinen

        Pakkohan tähän on kommentoida eli molempia on kokeiltu eli Fullcontactia ja Viaproa. Viapro antaa tosiaan tykimmän tunteen ja pitemmäksi aikaa, mutta ongelmana oli että myös kesti pitkään...alkoi rouvalla kunto loppumaan ja vähän itselläkin... Eli viaproa sitten, jos tiedossa on pitempi sessio ja aikaa nautiskeluun.
        Fc toimi yhtälailla, mutta on hiukan miellyttävämpää eli ei niin pitkäkestoista, koska helpompi pistää esim. puoliksi.
        Molemmat siis toimii, mutta ei liene ihan terveellistä joka päivä näitä käyttää. Kannattaa varmaan näidenkin kanssa miettiä muita eilintapoja eli onko ylipainoa, tupakoiko jne... ettei pää räjähdä:-)) ...no ainakin on sitten hymy huulilla


      • kokeilija expertti
        Orinelikymppinen kirjoitti:

        Pakkohan tähän on kommentoida eli molempia on kokeiltu eli Fullcontactia ja Viaproa. Viapro antaa tosiaan tykimmän tunteen ja pitemmäksi aikaa, mutta ongelmana oli että myös kesti pitkään...alkoi rouvalla kunto loppumaan ja vähän itselläkin... Eli viaproa sitten, jos tiedossa on pitempi sessio ja aikaa nautiskeluun.
        Fc toimi yhtälailla, mutta on hiukan miellyttävämpää eli ei niin pitkäkestoista, koska helpompi pistää esim. puoliksi.
        Molemmat siis toimii, mutta ei liene ihan terveellistä joka päivä näitä käyttää. Kannattaa varmaan näidenkin kanssa miettiä muita eilintapoja eli onko ylipainoa, tupakoiko jne... ettei pää räjähdä:-)) ...no ainakin on sitten hymy huulilla

        voiskohan olla sitten että laittavat osaan tuotteista vaikuttavaa ainetta ja osaan sitten jotain vitun jauhoa,ehkä mulle sattu nyt sitten se jauhopakkaus.


    • kokeilija72

      Mulla ei ole mitään erektiohäiriöitä ole, mut hupimielessä tilasin Viaproa.
      Paketissa luvattiin, että vaikuttaa 30 min sisällä. Mulla se vaikuttaa n. tunnin päästä.

      Mä huomasin, että mulla se antaa superpitkiä erektioita. Käytännössä pili ei väsy ollenkaan. Ja Viapron vaikutus näkyy lisäksi siinä, että ottaa eteen helposti mm. kun menee kuselle niin meinaa pili alkaa seistä.

      Lisäksi vehje on vähä reilu 24h levossakin sillai puolivalmiina ja paksumpana.

      Aika hassua kuulla juttuja ettei vaikuta mitenkään. Lienee vaikutukset yksilöllisiä sitten.

      Viapron paketissa muuten lukee, että se ei ole lääke eikä lääkkeeksi tarkoitettukkaan. Eli jos on oikeasti erektiohäiriö, niin sitä ei ole sen hoitoon tarkoitettukkaan.. Vaan lääkäriin mars!

      Semmosta täällä. Mä tilasin niitä sitten 40 tsipaletta Englannista lisää, ku Suomesta oli jo isot paketit loppunu! En tosin syö nuita kuin joskus aina. Tuskin ovat terveellisiä joka päivä popsia. Entiä.

      Että semmosta..täällä

      • tarkoitus kokeilla

        mutta ei mitään vaikutusta


      • Viaproa lisää

        Oliko aitoa Viaproa eli kahvinporon väristä karkeaa sisältä?


      • aitoa myydään?
        Viaproa lisää kirjoitti:

        Oliko aitoa Viaproa eli kahvinporon väristä karkeaa sisältä?

        täytyy vielä koittaa


    • Vipron puolella

      Molemmat olen kokeillut ja minulla ainakin Viapro toimi paljon paremmin kuin fc. Nopeampi vaikutus ja kestää pidempään. Ja vielä kun on reilusti halvempi niin ainakin oma valintani on aika selvä.

    • Viapro kokemuksia

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/8232992

      Lisää vastauksia kaivataan jotka on kapselin avanneet ja katsoneet sisälmyksiä.

      Huomaatte kyllä muiden vastauksista näiden kahden eri sisälmyksien eron kumpa toimii ja kumpa ei.

      • myy--

        toimivaa tuotetta??


      • väitätte

        että markkinoilla olisi kahta eri Viaprota, niin kertokaa lisää. Kuka huijaa ja kuka myy aitoa tavaraa. Vai onko todellisuudessa kahta eri tuotetta samalla nimellä.


      • valmistaja itse
        väitätte kirjoitti:

        että markkinoilla olisi kahta eri Viaprota, niin kertokaa lisää. Kuka huijaa ja kuka myy aitoa tavaraa. Vai onko todellisuudessa kahta eri tuotetta samalla nimellä.

        ole tässä se huijari, nehän tekee isommat voitot sillä kun laittavat joka toiseen pakettiin jauhoa ja joka toiseen sitten semmosta kamaa joka toimii. tämähän se sitten on kun osa porukkaa sitä ylistää, niin kaikkihan sitä tilaa ja huijarit rikastuu entisestään.


      • väitteesi
        valmistaja itse kirjoitti:

        ole tässä se huijari, nehän tekee isommat voitot sillä kun laittavat joka toiseen pakettiin jauhoa ja joka toiseen sitten semmosta kamaa joka toimii. tämähän se sitten on kun osa porukkaa sitä ylistää, niin kaikkihan sitä tilaa ja huijarit rikastuu entisestään.

        perustuu. Onko paketissa olut kahdenlaisia kapseleita?


      • Samariini M
        väitteesi kirjoitti:

        perustuu. Onko paketissa olut kahdenlaisia kapseleita?

        Minulla toimii molemmat ainoa sivuvaikutus närästys ja reipas sellainen, mutta samarin auttaa . Mitäpä sitä kyllä sitä hyvän asian edestä mies vähän kärsii


      • kukaan..
        Samariini M kirjoitti:

        Minulla toimii molemmat ainoa sivuvaikutus närästys ja reipas sellainen, mutta samarin auttaa . Mitäpä sitä kyllä sitä hyvän asian edestä mies vähän kärsii

        miksi olisi kahdenlaista tuotetta samalla nimellä. Olisiko kaksi laillista valmistuslaitosta.


    • Kokeillut..

      Oon ny kokeillut sekä viaproa että full contactia. Molemmat toimii, ehkä viapro vahvempaa ainetta, sil jopa seisoi komeesti aika kännissä. Ja vaikuttaa näköjään tohon päänväliseen toimintaan molemmat. Nappailin tota FC:tä puoli tabua juhannuksen tienoilla ja unohdin ottaa sitä kolmantena päivänä ottaa lisää, silti seksi toimi. Elikkä pirun hyvää ainetta jos on stressiä ja taloudellisia huolia yms...auttaa siitä yli. Ihan sama, vaikka ois pelkkää plaseboa, tärkeintä, että homma toimi sen avulla. No, viaprosta silleen, et sillä pystyy naisen väsyttään...seisoo, eikä tuu herkästi. Viaprosta tulee nuhainen olo. FC:stä ei mitään oireita. Kyl nää toimii, mut vaan silloin, että ei oo elimellistä vikaa.

    • kuin Viapro

      Totta puhuu " paha pettymys " . Mistäpä niitä kalkkitabletille sivuvaikutuksia tulisi.
      Ei siis pienintäkään vaikutusta ohjeen mukaisesti otettuna . Luulisin , että niitä voisi lusikoida vaikka pari desiä kerrallaan niin lompakon laihtumista lukuunottamatta mitään muuta ei tapahtuisikaan. No , ehkä nyt suu ( ja naisystävä ) alkaisi jo hiukan kuivumaan.

    • Lepakkomies.

      Hei. Samat sanat täältäkin. Eivät Viapro tai Fullcontact toimineet yhtään. Kesälomilla otin asiakseni testata mokomat. Hukkaan laitetut rahat...tai no jostakin ne oppirahat on maksettava ;)

      Joskus olen testannut joitain luontaistuotteita jossa oli ruusunjuurta ja L-argiinia, vaikutus oli niillä parempi kuin "vikaproolla" tai "fuulkontaktilla".

    • Anonyymi

      Selloloosaa se on tutkittu suurin osa pilleristä telkasta tuli domumentti viapro pilleristä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      3744
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2274
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1287
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    Aihe