JES! se löytyi! toissapäivänä kävin kahvilla lähikahvilassani. Tilasin chocolatten, mutta ne olivat loppuneet: kahvikone oli rikki. jouduin vaihtamaan kahvilaa, mutta kello oli jo niin paljon, että jouduin ajamaan rullasuksilla kolmen korttelin päähän. Matkalla löysin erikoisen putiikin. siellä ei myyty oikeastaan mitään, vaan siellä oli mielenkiintoinen ruotsalaisella tekniikalla ranskalaisittain muurattu savikullattu vaasi. Päätin ostaa sen, sillä se oli liian mielenkiintoinen jätettäväksi tähän pieneen putiikkiin. Unohdin käydä lattella, joten olin erittäin uupunut ja väsynyt. Ajelin vaasi kainalossa suoraa päätä kotiin. Tutkiskelin vaasia suurennuslasilla ja otin siitä DNA-näytteen ja tutkiskelin sitä mikroskoopilla. huomasin vaasin pohjassa nimikirjaimet W.C eli Wilhelm Colin, joka on isoisosetäni, entinen savitaiteilija. Meidän suvullemme ei ole jäänyt mitään hänen teoksiaan, mutta nyt sain sellaisen käsiini! huulirasvani kadotin viikko sitten, mutta löysin sen myös toissapäivänä. tuuria vai sattumaa(ko)?
Vastaukset 2
- marttisi-
minulle kävi aikalailla samanlailla, kun viime syksynä siivosimme mummuni vinttiä vaarini kanssa. sieltä löytyi vanha ikoni, jonka mummuni oli nuorena ostanut katukauppiaalta viron taidekulttuuripäiviltä.
- tismalleen samalla taval
la tosin chocolatten sijaan olin tilaamassa capuccinoa ja rullasuksien sijaan olin liikenteessä rullaluistimilla ja vaasin sijaan löysin peruukin. DNA näytteestä selvisi että peruukki kuului isoisosedälleni ja hän oli tuon peruukin tilannut ollessaan saksassa myymässä näädän nahkoja. Kadotin myös purkkapaketin viikko sitten mutta löysin sen eilen. Tuuria vai sattumaa(ko)?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292069
- 51989
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r160877Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50766- 77710
- 53627
- 67626
- 59616
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.145612Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e133570Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20520- 52513
- 6504
- 4499
Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32498- 55488
- 34487
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?118486Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.
Vaimon viesti on paljastanut totuuden.154476Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142463