JES! se löytyi! toissapäivänä kävin kahvilla lähikahvilassani. Tilasin chocolatten, mutta ne olivat loppuneet: kahvikone oli rikki. jouduin vaihtamaan kahvilaa, mutta kello oli jo niin paljon, että jouduin ajamaan rullasuksilla kolmen korttelin päähän. Matkalla löysin erikoisen putiikin. siellä ei myyty oikeastaan mitään, vaan siellä oli mielenkiintoinen ruotsalaisella tekniikalla ranskalaisittain muurattu savikullattu vaasi. Päätin ostaa sen, sillä se oli liian mielenkiintoinen jätettäväksi tähän pieneen putiikkiin. Unohdin käydä lattella, joten olin erittäin uupunut ja väsynyt. Ajelin vaasi kainalossa suoraa päätä kotiin. Tutkiskelin vaasia suurennuslasilla ja otin siitä DNA-näytteen ja tutkiskelin sitä mikroskoopilla. huomasin vaasin pohjassa nimikirjaimet W.C eli Wilhelm Colin, joka on isoisosetäni, entinen savitaiteilija. Meidän suvullemme ei ole jäänyt mitään hänen teoksiaan, mutta nyt sain sellaisen käsiini! huulirasvani kadotin viikko sitten, mutta löysin sen myös toissapäivänä. tuuria vai sattumaa(ko)?
LÖYTYI!!
2
386
Vastaukset
- marttisi-
minulle kävi aikalailla samanlailla, kun viime syksynä siivosimme mummuni vinttiä vaarini kanssa. sieltä löytyi vanha ikoni, jonka mummuni oli nuorena ostanut katukauppiaalta viron taidekulttuuripäiviltä.
- tismalleen samalla taval
la tosin chocolatten sijaan olin tilaamassa capuccinoa ja rullasuksien sijaan olin liikenteessä rullaluistimilla ja vaasin sijaan löysin peruukin. DNA näytteestä selvisi että peruukki kuului isoisosedälleni ja hän oli tuon peruukin tilannut ollessaan saksassa myymässä näädän nahkoja. Kadotin myös purkkapaketin viikko sitten mutta löysin sen eilen. Tuuria vai sattumaa(ko)?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833922
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t342883Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä992223Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?281806Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian211714- 311710
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell481544Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261518- 281481
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71464