One day in your life
i'm outta love
not that kind
paid my dues
time
sick and tired
left outside alone
heavy on my heart
pieces of a dream
i can feel you
love is a crime
absolutely positively
Anastacian parhaimmat biisit
tyttö.
4
1583
Vastaukset
- drudufcgf
paid my dues
One day in your life
left outside alone
heavy on my heart ja welcome to my truth - drftgyhujik
Kaikki hänen julkaisemat!
- cher__ry
left outside alone
i can feel you
freak of nature
made for lovin' you
i'm outta love
love is a crime
safety ft. dima bilan
tossa parhaimmat mut kaikki muutki on hyviä =) - Matkavakuutus
Mun mielestä Left Outside Alone on kaikista paras, mulla on se mun kännykän soittarina!♥
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysynkin sinulta nyt...
Tahdotko sinä minusta miehestä enää mitään..koskaan? Vastaa kyllä/ei/en tiedä ja siihen puhelinnumeroni kaksi viimeistä628082Voi luoja miten haluaisin
jutella kanssasi nyt. Harmittaa, että pidin estossa, mutta silloin olisin ollut riekaleina pienistäkin syytöksistä tai475826Nainen, vaikka kaikki on
ohi eikä koskaan alkanutkaan, niin tekisi silti mieli jakaa tämä trippi kanssasi, kertoa mitä kappaleita kuuntelin jne.425530- 1102250
- 1212148
Haluan sinua mies, aivan stanasti.
Ehkä enemmän kuin ketään koskaan ikinä, joten kysymys kuuluukin miten hlvetissä SÄ kestät tän näkemättömyyden. Toivottav811666- 1171514
IS Viikonloppu 28.12.-29.12.2024
Ei ole tainnut tästä vielä olla omaa keskustelua? Nyt on. Vihjeitä ja ratkaisuja vaan peliin.1211486Ymmärtääkö miehet
Miten hormonit vaikuttaa naiseen kuukautisten aikana ja ennen sitä? On se mielenkiintoista, kun miehet on kestäneet soti1401106On hyvä nainen
Että olet pian käynyt läpi kaikki tunteet ja vaiheet mitä ihastuminen/rakastuminen saattaa käsittää. Tunnemyrsky on maht811076