Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

millanen rangaistus tulee

''pahoinpitelijä''

tulin kotiin aamulla aikaisin ja äkkäsin talon fillarikellarissa itse teossa pari tummaa hiipparia pyörien kimpussa.

toinen ehti karkuun mutta toisen sain potkaisemalla kaatumaan. juoksemalla en olisi saanut kiinni, koska olen hieman tukevamman puoleinen kaveri. siksi potkaisin. muuten en olisi saanut kiinni. huom. en tunnistanut kavereita ja siksi pysäyttäminen oli ainoa keino saada henkilöllisyys selville.

kaveri oli nousemassa ylös lattiasta, mutta väänsin kaverin kädet selän taakse ja otin lompakon taskusta katsoakseni henkilötiedot. istuin jätkän pään/niskan päälle, mutta en koko painolla. sanoin suomeksi ja englanniksi, että jätkä kuolee, jos liikkuu. soitin poliisit ja he hakivat kundin pois.

nyt mua vastaan on nostettu syyte pahoinpitelystä, sillä tuo jätkä oli lyöny päänsä, satuttanut kätensä ja niskansa ja paita ja housut oli revenny. merkkivaatteista tulee aika iso lasku!!! lisäksi tulee syyte laittomasta uhkaiuksesta koska se jätkä muka oli jo alistettu eikä ollu perusteita tolle "tai sä kuolet" -uhkaukselle.

rehellisenä suomalaisena olen voiman käytön ja uhkauksen tietysti tunnustanut...

tuleeko tästä paljonki sakkoa?? kk-liksa 3 140 €/kk

6

436

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Korvenkontio

      nykyäänhän on niin, että perus suomalaisella ei ole minkäänlaisia oikeuksia edes omaisuuteensa nähden. Täällä hyysärien EUvostoliitossa on veroja maksavilla kansalaisilla vain pelkkiä velvollisuuksia.

    • ettet

      saanut rasismista syytettä.

    • kunnon tälli sulle

      Hyvätuloinen pullistelija-törppö, hillitse itseäsi ennen kuin teet tuollaista uudelleen tai vielä jotain törkeämpää. Pahoinpitely on ihan kiistaton. Ja turha inistä, että polkupyöriä suojelin - pahoinpitely ON isompi rikos kuin joku fillarin vienti. Jessus!

      Suomessa väärin se, että omaisuutta suojataan usein ihmisnahkaa paremmin eli luultavasti saat ihan LIIAN VÄHÄN sakkoja. Sinuun ei tosiasiassa vaikuta p:n vertaa muutamien satasten sakko, älä itke merkkivaatteitten rikkomistasi.

      Olet väkivaltainen törttö, joka kutsui virkavallan paikalle, mutta vasta sitten kun oli myös tse tehnyt rikoksen.

      • peukaloivilla

        ei tarvitse olla mitään oikeuksia koskemattomuutensa suhteen.
        Rehellinen tukkapölly on täysin oikeutettu, jos tavataan toisen omaisuuden kimpusta.
        Jos joku Suomessa on väärin niin se, että rikoksen tekijää suojellaan paremmin kuin sitä rehellistä kansalaista, joka on puolustanut omaa tai toisen omaisuutta.
        Jos itse olisin jonkun fillarin kimpussa ja omistaja tulisi antamaan tukkapöllyä, en kehtaisi valittaa poliisille.


    • ;;;;;

      Meinaatko, että oikein syyttäjä on nostanut sinua vastaan pahoinpitelysyytteen. No, kukakohan on se konnan todistaja, joka todistaa sinua vastaan?
      Ellei sellaista ole, niin olet hölmöyksissäsi joutunut vaikeuksiin.
      Katsos, kun Suomessa myös omaisuutta saa puolustaa oikeudettomalta teolta ja ottaa verekseltään tekijän kiinnikin. Jos kiinni otettava tekee vastarintaa, niin kiinniottaja saa käyttää sellaisia voimakeinoja, joita voidaan pitää puolustettavina. Et näköjään huomannut kuulustelussa kertoa, että konna teki kovaa vastarintaa, jolloin voimakeinot joita käytit olivat välttämättömiä.

    • Villisemmoinen

      Muutaman sadon päiväsakot maksimissaan...Et kyseistä ihmistä kumminkaan tieten tahtoen hakannut, vaan pysäytit ja pidit aloillaan. Se menee lievästä pahoinpitelystä, kaveri kumminkin oli varastamassa.

      Ensi kerralla älä soita poliiseja, ota hippiä pillistä ja kunnolla selkään, sitten päästä menemään. Oppiipahan siitä.

      Mitä veikkaisin, niin muutamalla saturaisella selviät...Meinaan en ole huimia summia nähnyt edes törkeistä pahoinpitelyistä, ellei ole pelleilty puukkojen tai aseiden kanssa. Toivottavasti et joudu mitään maksamaan kyseiselle kusipäälle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2485
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2183
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1847
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1621
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1586
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1575
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1528
    8. 63
      1415
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      93
      1336
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe