Joskus kuulemma joutunut vatsahuuhteluun nieltyään liikaa siemennestettä.
http://www.seiska.fi/viihdeuutiset/_a96925/huh mita seksijuttuja nama eivat voi olla totta/?p=3
Vatsahuuhtelu rakastelun jälkeen?
No huh huh!!!!
1
984
Vastaukset
- Todella huolestunut
Jos te uskotte kaiken, mitä lehdistö kirjoittaa, suodattamatta asioita ollenkaan, olisin teinä hyvin huolissani omasta itsestäni ja omasta älykkyydestäni. Todella huolissaan saa olla, jos edes ajattelee, että näissä Seiskan ja viihdeuutsienkin uutisissa on muuta perää, kuin kyseisen artistin/henkilön nimi, joka sekin on aika ajoittain hukassa. Ei Britney Spears ole sen kummempi ihminen kuin kuka tahansa meistä, ja tekee taatusti samoja asioita kuin mekin. Joten ajatelkaa hiukan mitä kirjoittelette, tai ajatelkaa ainakin ensin , mitä ajattelette.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2277550
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s454990- 594772
- 753438
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162015Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301890- 311829
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441677- 371609
- 1481357