-oOo- TOIVOMUSLÄHDE -oOo-

♥ª`◙╚?lø’♪,▲╬ ╝♀@♫.◘→ :*«├Ï”╠¤ıç±Ï■§ª♥

.

Edessä suopursut ja metsätähdet - mene -
metsän uumenissa löydät lähteen
Taika kimaltelee pinnalla veden
kuvan rakkaan ehkä jo tänään siinä näet

Väreet tuulen tuskin kalvolla kirkkaan
kukat lumpeen vain liikkuu verkkaan
Hiljaisuus syvä aaltoilee oksissa puiden
kietoo kuin uneen sinut tunne moinen

Nyt kuiskaa toiveesi pintaan lähteen
käsin hellin kosketa, unelmasi laske
Velholle veden kiitos sydämestäsi anna
toiveen täyttää hän onhan nyt Juhannus -
ja juhannusyön lumoava taika

.

♥ª`◙╚?lø’♪,▲╬ ╝♀@♫.◘→ :*«├Ï”╠¤ıç±Ï■§ª♥

.

~~Runokansalle Hyvää ja Iloista keskikesän juhlaa~~

- vilkuttaa Murukulta! -

15

541

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • padme_amidala

      ..tämä saa ypylipypyli palkinnon herkästä suloisesta tunnelmastaan, jossa on mukava viivähtää auringonpaisteisessa kesäkukkien tuoksussa....kunnes muistuu mieleen se metsälampi, jonka huomenillalla kohtaan....eihän siellä enää ole sitä peuranraatoa rannalla..eihän :( Kaivoonkaan en uskalla kurkistaa, kun kansi on niin laho :(

      Erityiskiitokset vielä noiden koristeiden kauneudesta : )

      Kiitoksia hienosta lukuhetkestä ja oikein hyvää Juhannusta sinullekin : )

      • *MURUKULTA*

        Kevein sormin tätä kirjoitin, kuin hipaisemalla, tunnelmaan itsekin niin uppouduin
        Voiko olla kauniimpaa paikkaa kuin metsälampi, kauniina kesäisenä pvän..
        Sellainen on mystinen paikka, olen itse kokenut sen,,

        Tuosta peurasta,,,kun tuossa joitakin viikkoja sitten kävin pikku reisunpäällä ja siellä sitten käveltiin toooodella vanhalle, syrjäiselle hautausmaalle, hihku emäntäni kuolleesta porosta siellä! Sanoin etten viitsi oikein pahemmin nähdä sellaista,, no, se oltiinkin siivottu pois joko ihmisten toimesta tai muitten eläinten..
        Kaivoon elä kato, siellä on se näkki, mutta pyöriskele jossakin ruispellossa kelteisillä :))) hehee..
        Sitten luetaan lehdestä että ''outoja viljapeltokuvioita on jälleen ilmestynyt kuin tyhjästä, talopoika on sanaton..''! :O
        Tällä hetkellä on vain niin kylmää ettei paljoo semmoinen taikatoimi kiinnosta ketään, parrei siirtyä saunaosastolle, vai mittee,, ;))

        Kiitokset kauniit sinulle sanoistasi padme_ , niistä tuli oikein mukava mieli ja ~~Hyvää keskikesän juhlaa sinne lammen rannalle! :)~~


      • *MURUKULTA*

    • Into.Lento

      pilvet purjehtii sinisellä metsälammella
      Juhannuskokko syttyy vastarannalla

      pinta veden lasityyni
      odottaa kosketusta airon hyväilyn


      ........................

      taikasanoja olet käyttänyt
      jäin sanoihin kiinni

      terveisin
      Juhannusta
      Into kokko

      • *MURUKULTA*

        *O*O*O*O*O*O*O*

        Taijat toimii vain

        kun niihin luvan saa

        Siis vasten taikalakeja

        ei kukaan voi lumota

        *O*O*O*O*O*O*O*

        .


        Vene järvellä - - - kuulostaa ja 'näyttää' ihanalta! :)


        ~~ Hyvää Juhannusta Into Lento, vilkuttaa vastarannalla Murukulta ~~




        http://puutarha.net/keskustelu/aihekuva.asp?id=387307


    • Toivomuslähteesi tiesi sen.
      Hyvää kannattaa aina odottaa.
      Vaikka maailmanääristä.
      Niin sanotaan.
      Makoisaa Juhannusta Margitta toivottaa näin sinulle kuin runoilijoiden joukolle!

    • Kalle K.

      Tämä runo on meille enemmän kuin mieleinen...
      Sinäkö tarkotat sitä metässä olevoo lähettä josta
      myö poejjat otetaan ves pönttöön?

      Meillä on kunnia-asijana että käätetään vuan
      hyvvee vettä eekä mittää raanasta tulevoo
      josta on tapettu pakteeri myrkyillä...

      Tännään kun sitä vettä lappasin ja kun kahtelin
      lähteessä ommoo kuvvoo niin kuiskasin että
      oo tuas Ahti veten jumala armelijas ja suojele
      meitä häverikiltä ja virkavallalta....

      Kiitos vuan runosta ja hyvvee juhannusta....

      • *MURUKULTA*

        hehe...Taikavettähän työ taijattakin käyttee jo het alkuu ja melekosta taikalientä sitä sitten tullooki. :)
        Joo ja selevishän tuokii jotta miksi työ aina vuaan seleviättä kui koira veräjästä vaikka vallesmanni kuin on yrittännä löytee teitin tuotantolaitosta, niin ja muutkii ylmääräset mettässä juoksiat samoilee autuaan tietämättömänä oudoista metsänasukkaista....
        Mie vähä kuulin jotta sitä ois pirssi tilattu sinne illaks ja teitillä ois tarkotus männä lavalle tanssiloihin. Koittakee jättää ne pisnekset ny vähäksi aikoo aivan poikkee ja laittakaa jalalla koreasti humpat ja vallssit.
        No, pien esittely näyte voi tieten olla mukana,,,

        .

        ~~ Viettakeehän hauska ja grillintuoksuinen Juhannus ja eekä vallan hukuta sinne lähteeseen !.. ;)) ~~


        .


        http://lh6.ggpht.com/_VVshecqNbG8/Rne_Q7XPRKI/AAAAAAAAAXs/v1_G5QjmzBc/P1060007.JPG


    • J-71

      Upea juhannusruno! Täytyy myöntää että sitä lukemalla pääsee juhannustunnelmaan =)!

      Veden liplatus...kuuntelen, katselen
      veden pintaa, kasvosi siitä katsovat
      loistaen kauneutta sulaa

      On Juhannus, taiat sen....luoksesi
      saavun suudellen, sinua syleillen,
      tuskasi kaikki ottaen

      Kuuntelemme kahden puiden huminaa,
      siinä sylikkäin kahden, katsellen kesäistä
      maailmaa...

      • *MURUKULTA*

        oooooooo•OO•oooooooo

        Keskikesä ja juhla sen
        vie tunteisiin salaisiin -
        vesiin niin kirkkaisiin
        vesiin taianomaisiin

        Sammaleen pehmeys -
        viimein yöinen
        toive kietoo
        kaksi rakastavaa

        Toisilleen antautuu

        Huulilta kuiskaus -
        toive suurin nyt toteutuu

        Sydämessä rauha -
        on vain yön hiljaisuus

        oooooooo•OO•oooooooo

        .

        Taijat on taiottu,,,:)) Nyt kaunista kesä nauttimaan ja odottelemaan...
        Kiva kun poikkesit, Jii , näin niiaa Murukulta! :)


    • yössä yksin,,

      Niin monesti ollut olen,
      nähnyt
      jumalten taikojen yön
      -nähnyt
      sydämen
      -rakkaan-

      mistä,kahleet nuo
      jotka pitävät
      -erillään-

      sydäntä
      rakastavaa=)

      • *MURUKULTA*

        O****************O

        Yö puhuu
        hiljaiselle kulkijalle

        Kuin kotonaan
        askeltaa poluilla metsän

        Tietää -
        vie luo lähteen
        Tietää -
        taikoja yö tehnee

        Ja ennen kuin
        aamunkajo
        herättää linnut
        lähde kuiskannut on
        tiedon sydämelle

        O****************O

        Kesä jatkuu - kauniina aamuna nyt näyttäytyy,
        kiitoksen vilkutan ja iloa pvääsi toivotan! :)


    • tosi ihana juhannustaika sulla

      • *MURUKULTA*

        Juhannus meni, monikohan taika toteutuu,,,
        Toivotaan, että kaikki sydämen_toiveet! :)

        Kiitos sinulle kun pokkesit ja aurinkoista - ja varmasti helteistä pvää,
        huiskutan täältä "palmunlehti" kädessä, jospas se vaikka viilentäisi oloa..huhu... :))


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe