~~~~~~~~~~~~~~~~
Joka päivä, joka aika, joka hetki
Tanssi !
sillä sydämeni lyö,
yhä kiivaammin sinulle takoo,
yhä kuumemmin tulessa synnyttää,
olen ahjossa, kutsuvassa katseessasi.
Sinun siipesi saavuttaa, tavoittaa
en riennä enää, en pakene.
Tanssi, tanssi luokseni, syliini
usko minua en välitä mistään.
Sinä silkkisuortuvillasi huumaat,
tuoksullasi, aisteillasi sametin.
Minä pyörryn, pyörryttää
En välitä !
Tanssi lisää, tanssi !
Leiju luokseni,
hukuta minut harsosi kauneuteen
tahdon sylissäsi,
sinun sulossasi hengittää
Minä huudan, minä rukoilen, minä pyydän
Tanssi, älä lopeta !
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
http://www.youtube.com/watch?v=G_78lXFJDhY
~ Tanssi ~
7
216
Vastaukset
- Kopittelija
on sitten perin omituinen ja hölmö ! kun esim. tämän runoni ensimmäinen painos jossa
oli kirjoitusvirheitä ! ja jonka poistin jo päivällä ! niin palautuikin virheineen
illasta takaisin itsestään ?!?!?
Perin outoa !
Ja sitten tämä, että jos ei olekaan tyytyväinen omaan runoonsa ja haluaa korjata jotain kohtaa tai vaikka kirjoitusvirheen , niin silti poistettu runo jää roikkumaan
" kirjoittaja on poistanut viestin " jne
Nii että Hyvää Juhannusta vaan kaikille tasapuolisesti joo !!!! ;)
Ps. Ja varokaa virtsarakon tulehdusta ! ;D - tiiger-66
tulisieluinen tigru
innoissaan runostasi,
hyvä kun ei poistunutkaan :)
tää on laulu,
niin tulisesti svengaa~~
yössä tulisessa
*tanssii*
kiits ja kaikkea hyvää
keskikesän juhlahumuun~~ :)- Kopittelija
Joo, tässä Venäjän taannoin euroviisuvoittaja kappaleessa minustakin svengaa hienosti...
ja " Salome`s dance " musiikkivideossa nainen viettelee miestä mestarin elkein ;) ... ja senhän jotkut naiset osaa ja sehän on ihan kiva asia... mutta jos tavoitteena on saada poikki jonkun pää , niin sitten on tanssin tarkoitusperä on kyllä minusta hiukan kyseenalainen ja onhan naisten takia käyty maailman kovimmat sodatkin...
Että aikas epeleitä noi naiset...
mutta onneksi minä en ymmärrä niistä mitään... :))
Hyvää Juhannusta sinulle Tigru ! :)
Terkuin (*J*)
http://www.youtube.com/watch?v=dB1SWk_H_Y4
- Korkein totuus
hieman itselleen vastailemista
- qtrry
tqwt
- 4yaw
arerst
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131135
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18679Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275642- 77608
- 62600
- 104584
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523- 26522
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet90453
