HYVAT YSTAVAT ARVOİSET ASİAKAAT

BEKO JA POJAT

Merhaba Merhaba.Voitteko kuvitella kuukauden paasta alkaa kesa marmariksessa.Valmistaudukaa uimapuvut,rantakassit,aurinkorasvat,shortssit etuketaan.taalla aurinko,hiekka rannat,veneretket,yöelama,markkina,ihanaat ruuat on odottamassa teita.myös meidan grilli-bileet,karaoke illat seka efes pilsenit,M:M jaakiekko turnauksen jannityset ja kaikki muuta odottaa METROPOLİSSA.Me toivomme etta nahdaan pian ja oikein hyvaa jatkoa kaikille tuttuille seka tuleva tuttuille.METROPOLİN POJAT :Beko,jyrki,ercan,musti,emrah,servet.myös ufo kissa ja kilpikonnat ferrari,bemari,mersu seka fiatti.

16

3022

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sisarukset

      nyt menemme Alanyaan ja eka kerta Turkkiin.
      Mutta kun olemme lukeneet mielipiteitä teidän
      Metropolhotellista,olemme varaamassa ensimmäisinä
      seuraavan matkan teidän vieraaksenne.
      Ystävällisin terveisin ja tapaamisiin.
      Terveisin Mirja ja Marja.

    • Jep

      Merhaba! Ihanaa, että tulee kesä ja Marmaris kutsuu. Nähdään kesäkuussa!!

    • ööö

      Miten on, näytättekö Formula 1 -kisoja?? Olen suuri Formula -fani ja elokuussa tulossa taas Marmarikseen. Jäisi yhdet Formulakisat väliin :( Viime kesänä en löytänyt paikkaa joka olisi näyttänyt Formulaa, tuli vain englannin valioliigaa...

      • Krisse

        ...näkyy formulat ja kaikki muutkin maikkarin ohjelmat. Ei jää edes salkkarit katsomatta jos haluaa niitä seurata.


      • ööö
        Krisse kirjoitti:

        ...näkyy formulat ja kaikki muutkin maikkarin ohjelmat. Ei jää edes salkkarit katsomatta jos haluaa niitä seurata.

        Kiitos Krisse tiedosta. Ja Bekolle: nähdään sitten elokuussa! Tullaan katsomaan teille ainakin formulat!! Görüşmek üzere!


    • sibel

      Merhaba "benim" Beko! Voi sinua, kun aiheutat kauhiaa matkakuumetta meille Marmaris/Metropol-faneille ja vielä täytyy odottaa monta viikkoa ennenkuin pääsee efekselle. Mutta tässä lumien sulamisia odotellessa auringon paistaessa valkoiselle hangelle yritän jaksaa vielä nuo muutaman viikot.
      Terveisiä pojille ja elukoille. Görüzürüz (vai miten se kirjoitettiinkaan)!

    • eemelin vaimo

      alanyaan ollaan kuukauden päästä lähdössä. onko totta että siellä ei järjestetä kalastusretkiä? joku väitti että ei ole kalaa! siis sellaista isoa kalaa jota virvelillä pyydetään? mitä se nyt on.. avomeri-kalastusta. oudolle tuntuu että meressä ei kalaa ole :D

      olisin kovasti kiitollinen jos saisin paikallisilta tietoa, niin ei turhaan haaveilla ja etsitä miehelle kalapaikkoja. itse lähtisin mukaan vain ottamaan aurinkoa ja sitten näppään sen valokuvan kun mies saa elämänsä kalan! ;)

    • vieras

      olen tulossa elokuussa metropoliin ja haluaisin tietää että näytättekö valio liigan tai seria a jalkapallo pelejä?

      • Huh

        Huh heijaa! Eikö kannattais jäädä kotiin katsomaan tv:tä, näyttää siltä, että täällä kirjoitellaan vaan siitä mitä tv:stä tulee milloinkin ja näkeekö sen Marmariksessa. Ymmärrän sen, että ihmiset seuraavat Salkkareita, formulaa jalkapalloa yms. mutta, että semmoista mitäisi vielä nähdä ulkomaan matkoillakin???


      • BEKO METROPOLISTA
        Huh kirjoitti:

        Huh heijaa! Eikö kannattais jäädä kotiin katsomaan tv:tä, näyttää siltä, että täällä kirjoitellaan vaan siitä mitä tv:stä tulee milloinkin ja näkeekö sen Marmariksessa. Ymmärrän sen, että ihmiset seuraavat Salkkareita, formulaa jalkapalloa yms. mutta, että semmoista mitäisi vielä nähdä ulkomaan matkoillakin???

        MERHABA kaikille.Mina haluan ensin vastata kylla ööölle,nimittain nakyy FORMULA myös MM jaakiekko kissat seka uutiset joka paivaa isossa ruudussa.meilla kylla nakyy suomen t.v kanavat.nahdaan sit kun tulette,mulla on aika paljon kertomatta viela.


      • Make
        BEKO METROPOLISTA kirjoitti:

        MERHABA kaikille.Mina haluan ensin vastata kylla ööölle,nimittain nakyy FORMULA myös MM jaakiekko kissat seka uutiset joka paivaa isossa ruudussa.meilla kylla nakyy suomen t.v kanavat.nahdaan sit kun tulette,mulla on aika paljon kertomatta viela.

        Tulemme sinne 24 huhtikuuta .Tulemme sinne Sinulle juomaan vaikka kahvit.Ja kerromme mitä meillä on millä on mielessä.Et varmaan muista minua.Mutta varmaan kun näet, voitin alkkarit rilli-ilasta.Mutta sitten lisää kun tulemme sinne.Nähdään Make.


    • Kysyjä

      Minne Peko on karanut kun viestit loppui kuin kanan lento?

      • JokaKesä

        Kun Beko lähetti viestejä hän oli Izmirissä ja nyt
        hän on Marmariksessa tekemässä jotain remonttia ja yllättää meidät kun menemme sinne ei varmaan pääse nettiin siellä kun ei ole kuulunut mitään!


    • Santtu

      MERHABA MERHABA BEKO ja pojat ja kilpparit ja kaikki, myös naapurin Vichy ja Kossu ja kaikki kaikki tutut Ali Baba, Sali, OSman, Sami ja moni muu.
      Bekolle vastahan olimme siellä kotona ja harmi kun piti töihin suomeen tulla välillä kahdeksi kuukaudeksi mutta ei hätää 7.8.2007 jälleen tapaamme
      Terveisiä kaikille tutuille siellä.
      T:Kari, Marja, Jonne &.Susa (Jonnen tyttöystävä tulee mukaan)

      • Santtu

        Mopon möin hieman rahaa sain, pääsin vihdoinkin veloistain. Yksi nyt suunta vain mulla on, BEKON BAARIIN.
        BEKON BAARIIN, BEKON BAARIIN sen tunnelmaan tahdon laulamaan, BEKON BAARIIN BEKON BAARIIN sen tunnelmaan tahdon laulamaan.


      • Minna till Porgå
        Santtu kirjoitti:

        Mopon möin hieman rahaa sain, pääsin vihdoinkin veloistain. Yksi nyt suunta vain mulla on, BEKON BAARIIN.
        BEKON BAARIIN, BEKON BAARIIN sen tunnelmaan tahdon laulamaan, BEKON BAARIIN BEKON BAARIIN sen tunnelmaan tahdon laulamaan.

        Kyllähän Metropolissa on "muutamia" kertoja tullu istuttua. Mustikin on niin mukava ku jaksaa kuskailla :-)Terkkuja pojille. Meitsi lähtee tällä kertaa Bulgariaan lomailemaan (Mimmin) kaa. T.Minna till Porgå.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5209
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      127
      4686
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2986
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1747
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      109
      1735
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1730
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1633
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1571
    Aihe