Ostin juuri Norton 360 3.0 ohjelman. Kaveri kehui siihen saatavaa ladattavaa lisäosaa jossa on mainosten- ja ponnahdusikkunoiden esto ym.
Ongelma on vaan etten sitä Nortonin sivuilta löydä eikä oikein tartu itse ohjelmassakaan silmään. Jos joku voisi tässä auttaa.
Käytän selaimena Operaa kuten kaverinikin ja eipä siellä sivuja selaillessa hypi mainokset silmille.
Norton ja mainokset
Vilke ja välke pois
3
350
Vastaukset
- löydy
Tais olla 2007 versiot viimeiset mihin sai tuon ominaisuuden.
Nykyisiin saa vain nämä..
http://www.symantec.com/fi/fi/norton/add-on-pack - mainokset
suoraan Operasta.
- mainokset veks
Juu. Kiitos linkistä.
Nortonin ohjeessa oli kyllä maininta jotta ohjelmaikkunassa olisi namiskuukeli lisärin latausta varten, vaan ei ollut. No, tuon linkin kautta sen sinne sai ja sitten asensi lisärin...
Olen kyllä Operan kautta "suodatellut sisältöä" mutta sekään ei joitain poista vaan ne roikkuvat ja vilkkuvat ym.
Mutta testataan mitä tämä nyt tekee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622917
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802273
- 742179
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j321423