Löytyykö Santa ponsasta tapas paikkoja. Palma novassa niitä oli vain muutama ja Magalufista löydettiin viime vuonna yksi. Palmassahan niitä on sitten riittävästi.
Santa ponsa, tapas
2
424
Vastaukset
- ei kokemusta
Myös haluaisin tietää onko Santa Ponsassa tapas paikkaa tai peräti paikkoja.
En ole koskaan ollut tapas paikassa joten mitä ja miten homma hoituu ?
Tilataanko tapakset pöydässä , jos niin millä ihmeellä kielellä jollei espanja suju?
Ja jos vaikka on pöytiin tarjoilu eikä kieltä osaa , niin kehtaako jotenkin ilmaista, että voisi vaikka näyttää kenties tiskiltä tai mistä nyt voi näyttää mitä haluaisi ottaa ?
Jos vain joku asiasta tietävä voisi valaista olisin äärettömän kiitollinen, koska haluaisi tapaksiin tutustua.- herkkuja
Monissa paikoissa tapakset ovat esillä baaritiskillä .Sieltä voit pyytää ,toisisssa jopa itse ottaa haluamasi tapaksen.
Jos on pöytiin tarjoilu,
kaikissa paikoissa ei ehkä löydy "selityksiä" muilla kielillä,eikä tarjoilijat ehkä osaa myöskään selittää englanniksi,joten voit kysyä josko voivat näyttää "tuotteen".
Listoilla saattaa myös lukea saman tuotteen kohdalla Tapa =(tapas) tai Racion =(sama tuote isompana annoksena).
Kannattaa myös kokeilla jos mahdollista Pintxo´ja..yleensä hammastikkuun laitettuja erilaisia leivanpalasia(päällyksineen),makkaroita,lihaa ym.
Useimmat nauttivat tapaksensa puna/valkoviini tai oluen kanssa.
Nautinnollista tapastelua!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911446Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231228- 50968
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52823Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53820- 56802
- 102784
- 82780
- 32725