Morgan Freeman

näyttäis

4

268

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Morgan-fani

      Luin jutun, eikä siinä mainittu minkä ikänen tyttö oli ollu ku Morgan oli sitä jahtaillu. Jos se nyt ei ollu mikään ihan teinipentu enää, eli sanotaan että tollanen 17, niin so what?16-vuotiaskiaan ei oo enää mikään laps mut tietty jos kyseessä on ollu joku 12-13-vuotias, ni sitte se on kyllä aika tsot tsot.

      Mut näit juttuja tulee pilvin pimein esille sillon ja NIMENOMAAN sillon ku kyseessä on RIKAS julkkis (kts. Michael Jackson) ja vähänkään vihjaamalla että "aijai, tais olla hiukkas alaikänen" voidaan henkilön elämästä tehdä helvetti ja siltä voidaan nyhtää nykyisessä yltiömoralistisessa Jenkkilässä miljoonia dollareita.

      Mitä tulee esim Jacksonin 13-vuotiaaseen, niin Yhdysvaltain suurkaupungeissa on vaikka millä mitalla 13-vuotiaita joilla on suhde sanotaan 30-vuotiaaseen. Jos kyseessä on tyttö, ei siihen kukaan puutu mitenkään, kolmekymppinen voi antaa teinitytölle niin paljon enemmän protectionia ja taloudellista turvaa ku samanikänen, et monet vanhemmat on et se on ihan jees. Siis varsinkin köyhien tavallisten ihmisten parissa.
      Monet mustat on 13-vuotiaina hyvin kehittyneitä fyysisesti ja psyykkisesti.

      Mut jos sä oot kuuluisa laulaja tai filmitähti, niin jutusta tehdään skandaali - se on nyt buumi Jenkkilässä.
      Ja varmaa on et ne teinit joilla on ollu jonku kuuluisan kans jotain psyykataan siihen kuntoon et: Joo, eiks se ollukki traumaattista, kai se oli hirveetä, muistele nyt kuinka hirveetä se oli, kerro kaikki, ajattele mitä sä oot joutunu kokemaan....
      Tää kaikki painostus jotta sitten voidaan nyhtää julkimolta 22 miljoonaa dollaria ettei se joudu pahempiin hankaluuksiin.

      • on aina joku muu

        Saanko minä panna Pelastusarmeijan joulupadan kerääjää ensi jouluna, saanhan? Olenhan suuri, vain pelkkä hyvää tarkoittava pyhimys, eikä minun kullini voi siis vahingoittaa ketään!

        Entä saisinko minä naida 13-vuotiaita poikia hyväntekeväisyys mielessä? Myötätunto köyhää ja kärsivää, eri kehitysvaiheessa olevaa lasta ( kyllä vain! ) housuissani mahtavasti pullottaen?

        Eli jos joku todella tarvitsee apua köyhyydessään ja tietämättömyydessään, niin minä menen ja paneskelen hänet terveeksi ja rikkaaksi? Onko huolenpidon korkein ilmentymä tolkuton, holtiton kiima kaikkea viatonta kohtaan?

        Tunnistamme sen huolehtimiseksi tietysti siksi, että lähimmäisenrakkaus alaikäisiä kohtaan tuottaa huomattavasti paremman seksuaalisen kiihotuksen, kuin joku vanha haaska ( esim. lapsen ikävästi jo kulunut äitimuori ). Tai sitten minulla on niin saatanan häiriintynyt ja sairas tunnelämä, etten osaa erottaa eläimellistä sukuviettiäni muista tunteista lainkaan!

        Morgan-setä tuskin muuttui insestiin taipuvaiseksi pedofiiliksi yhdessä yössä. Tyttö on kuulemma hänen kasvattamansa, joten Morgan on ollut hänelle kuin oma isä. Mistä kukaan tietää, mitä ehti tapahtua ennen varsinaista sukupuoliyhdyntää? Enpä olisi halunnut minun kotiini sellaista "tervettä" ilmapiiriä, jossa kasvaa aikuiseksi ja yrittä hankkia normaalimpi seksuaalisuus, kuin kasvattajallani.

        Mitä ihmettä näiden miesten vaimot ovat kotona tehneet? Kuinka sokea voi ola?


      • tintti...
        on aina joku muu kirjoitti:

        Saanko minä panna Pelastusarmeijan joulupadan kerääjää ensi jouluna, saanhan? Olenhan suuri, vain pelkkä hyvää tarkoittava pyhimys, eikä minun kullini voi siis vahingoittaa ketään!

        Entä saisinko minä naida 13-vuotiaita poikia hyväntekeväisyys mielessä? Myötätunto köyhää ja kärsivää, eri kehitysvaiheessa olevaa lasta ( kyllä vain! ) housuissani mahtavasti pullottaen?

        Eli jos joku todella tarvitsee apua köyhyydessään ja tietämättömyydessään, niin minä menen ja paneskelen hänet terveeksi ja rikkaaksi? Onko huolenpidon korkein ilmentymä tolkuton, holtiton kiima kaikkea viatonta kohtaan?

        Tunnistamme sen huolehtimiseksi tietysti siksi, että lähimmäisenrakkaus alaikäisiä kohtaan tuottaa huomattavasti paremman seksuaalisen kiihotuksen, kuin joku vanha haaska ( esim. lapsen ikävästi jo kulunut äitimuori ). Tai sitten minulla on niin saatanan häiriintynyt ja sairas tunnelämä, etten osaa erottaa eläimellistä sukuviettiäni muista tunteista lainkaan!

        Morgan-setä tuskin muuttui insestiin taipuvaiseksi pedofiiliksi yhdessä yössä. Tyttö on kuulemma hänen kasvattamansa, joten Morgan on ollut hänelle kuin oma isä. Mistä kukaan tietää, mitä ehti tapahtua ennen varsinaista sukupuoliyhdyntää? Enpä olisi halunnut minun kotiini sellaista "tervettä" ilmapiiriä, jossa kasvaa aikuiseksi ja yrittä hankkia normaalimpi seksuaalisuus, kuin kasvattajallani.

        Mitä ihmettä näiden miesten vaimot ovat kotona tehneet? Kuinka sokea voi ola?

        eli mistä tiedätte että juttu on totta? Helsingin sanomat oli nyppinyt sen jenkkien oman seiskan eli National Enquirerin sivuilta.

        Alaikäisiin sekaantuminen ei ole tietenkään mitenkään suositeltavaa puuhaa mutta ehkä kannattaisi odottaa vähän varmempaa selvitystä asiasta ennen hirttäjäisiä...


    • Freemanin

      seksuaaliperversioihin, niin iljettää se, että joku perustelee alaikäisten panemista tyttöjen perheiden köyhyydellä.

      Kyllä muita voi auttaa ilman, että alkaa seksisuhteeseen heidän kanssaan. Miten joku voi kuvailla sitä ilmaisulla " ihan jees"?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      325
      3203
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      223
      1994
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1612
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1427
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      82
      1309
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      284
      1243
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      81
      1074
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1061
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      1001
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      146
      878
    Aihe