On betsson aika vit.. huvittava paikka, urpot sulkivat koko pelitilini, ei vain chattia "loukkaavan kielenkäytön" takia. Sanoin moderaattorin tollolle, joka vinkui kielenkäytöstäni, että, i say just what i like so fuc u, en muuta. Meni betssonnin paska sitten ja sulki koko pelitilin, olikohan moderaattori tollo ollut joku omistajien vähä-älyinen sukulainen.. Oli Suomen betssonin asiakaspalvelijakin pikkasen ihmeissään, ja sanoi että ei koskaan ennen ole nähnyt/kuullut että jonkun koko pelitili suljetaan tälläisen takia, vain chatti jos nyt sattuu jollekkin hiukan "rumaa kieltä käyttämään".. Voi kyllä sanoa että, Fuck betsson, and fuck em good. Heheheh, sulkekaa betsson pelitilinne ja ajakaa kyseinen lotto firma konkkaan...
betsson poker
3
1041
Vastaukset
- Paffi saman.
Oli pelitili jonku puol vuotta suljettuna kunnes taas avasivat sen. Ilmeisesti tarvivat vaan kipeesti maksavia asiakkaita..
- no-to-betsson
käämi loputtomassa bad beat sikermässä betssonilla. Aloin chatissä ohjaamaan ihmisiä muille saiteille ja haukuin Betssonin pataluhaksi.
Kirjoitin ylläpidolle asiallisen viestin käsihistoria vertailuistani ja vaadin selitystä siihen miksi Betssonilla on esim. ipokeriin verrattuna kolminkertainen määrä laadukkaita lähtökäsiä jotka häviävät kuitenkin viimeistään riverillä.
Taskuässiä esim. oli 20000 käden vertailussa 1,86 x enemmän kuin muualla.
Ensin jouduin jollekin mustalle listalle kirjoitukseni jälkeen (johon ei koskaan tullut vastausta) ja en voittanut enää yhtään kättä ja niin tilini oli tyhjä.
Tämän jälkeen en ole päässyt edes koko ohjelmistoon. En vaikka poistin vanhan ja asensin uuden. Ilmeisesti IP osoitteeni on bannattu Betssonille.
Hyvä niin. - Anonyymi
Vuoden käyttämättömyyden jälkeen veivät tililläni olleet rahat. Fuck Betsson. Ei enää ikinä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501479
- 104911
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44462- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402