kuka tietää, miten on nykyään.
Kun on pitkäaikaistyótön, (varmasti teistä sellaisia löytynee).
Niin, että sen sijaan, että loijuisi vuosikausia työttömyyskassalla,
niin onko nykyään sellasia järjestöjä jotka kouluttavat ja talluttavat johonkin palkattomaan näpertelyyn, joka kuitenkin "vahvistaa" työtöntä,
ja lopputulos on se että pitkäaikaistyötönkin tekee sitten palkkatyötä.
TätÄ tekivät 04, mutta nyt on ehkä vaikeammat ajat rÄätälöidä yksilötasolla työpaikkaa.
Noh, ehkä aikojen parantuessa hiukan, ei enÄä työtön vuosikausia sohvallan loiu.
Itse olen 40. Ainakin nuoriin panostanevat, ettei esim. huumeet ja rikollisuus vie...
..kunhan mietiskelen..
Muutan tampereelle,kertokaas
kokemuksia sohvalta
1
1667
Vastaukset
- nolla
Nykyinen rahalla ostettu porvarihallitus on sitä mieltä, että työttömyys ja köyhyys on ihmisen oma vika!
Täältä on jo työttömiltä nuoriltakin vähennetty työpajoja ja muuta toimintaa.
Vapaaehtoistöitä löytyy liiankin kanssa, mutta niistä ei makseta palkkaa ja omia kuluja tulee liikaa...jos oot valmis pullakahvipalkalla tekeen, mutta bussikulujakin tulee, joten se on plus miinus nolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212636Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292272- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532150Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211752Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2891447
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399- 1321389