Muutan tampereelle,kertokaas

kokemuksia sohvalta

kuka tietää, miten on nykyään.

Kun on pitkäaikaistyótön, (varmasti teistä sellaisia löytynee).

Niin, että sen sijaan, että loijuisi vuosikausia työttömyyskassalla,
niin onko nykyään sellasia järjestöjä jotka kouluttavat ja talluttavat johonkin palkattomaan näpertelyyn, joka kuitenkin "vahvistaa" työtöntä,
ja lopputulos on se että pitkäaikaistyötönkin tekee sitten palkkatyötä.

TätÄ tekivät 04, mutta nyt on ehkä vaikeammat ajat rÄätälöidä yksilötasolla työpaikkaa.

Noh, ehkä aikojen parantuessa hiukan, ei enÄä työtön vuosikausia sohvallan loiu.

Itse olen 40. Ainakin nuoriin panostanevat, ettei esim. huumeet ja rikollisuus vie...

..kunhan mietiskelen..

1

1673

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nolla

Nykyinen rahalla ostettu porvarihallitus on sitä mieltä, että työttömyys ja köyhyys on ihmisen oma vika!

Täältä on jo työttömiltä nuoriltakin vähennetty työpajoja ja muuta toimintaa.
      Vapaaehtoistöitä löytyy liiankin kanssa, mutta niistä ei makseta palkkaa ja omia kuluja tulee liikaa...jos oot valmis pullakahvipalkalla tekeen, mutta bussikulujakin tulee, joten se on plus miinus nolla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      13
      4535
    2. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      321
      3558
    3. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      36
      3386
    4. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      18
      2615
    5. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      11
      2519
    6. 266
      2158
    7. Martinan mies on Suomessa.

Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...
      Kotimaiset julkkisjuorut
      303
      1684
    8. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      90
      1610
    9. Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?

Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi
      Einekset
      46
      1387
    10. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      8
      1163
    Aihe