Olen nähnyt eräällä tuttavallani jalkahierontalaitteen johon pistetään vettä ja sitten vaan molemmat jalat siihen "laitteeseen" ja sit laite päälle ni se alkaa tärisemään.Siinä laitteessa oli jokin pieni vedenlämpötilasäädinkin.Philipsin valmistama(tai ainakin laitteessa lukee tuo Philips,tuttavani tarkka tyyppi/malli on HP 5222 ja valmistettu saksassa).Mistä ihmeestä semmosia oikeen saa?en ole internetistä löytänyt enkä kyllä mistää suomestakaan.Se oli valkoisen värinen muovinen laite johon mahtuu molemmat jalat.Haluaisin semmoisen mutta mistä ihmeestä niitä löytää oikein nykyään?
Muovinen Jalkahierontalaite
3
797
Vastaukset
- jalkavaivainen
Minä etsin kanssa ympäri tamperetta...
Citymarketin myyjältä sit kysyin, niin sano, et ne on vähä menettäneet suosiotaan
mut äitienpäivän tienoilla niitä tapaa olla vähän enemmän kaupoissa.. Mutta onneksi siellä yksi näytekappale oli hyllyssä ja ostin sen sitten, alennustakin sain. :)
Ehkä joku suuri marketti olis semmonen josta kannattais kysellä. - Anonyymi
Valituista paloista saa nyt. Mainostavat TV:ssä
- Anonyymi
Tuo Valittujen Palojen laite on erilainen. Se vain täristää jalkoja kuiviltaan, vastaa niitä lähes 100 vuotta sitten valmistettuja laitteita joissa seisottiin tärisevällä levyllä. Philipsin laite oli vesiamme jossa veden välityksellä tavallaan hierottiin jalkateriä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk51224Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.1661148Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1021025Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast470977Me, kaikki suomalaiset, emme pommita Pietaria
Vaikka Suomen tasavalta, yhdessä muun Euroopan sekä USA:n kanssa käykin hyökkäyssotaansa Venäjää vastaan, pommittaen nyt269853Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.70852- 129847
Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.63744Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan44744Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää394739