Piilarit ei mahdollisesti sovi

sama ongelma?

Eli, en ole huomannut että silmissäni olisi mitään vikaa. Mutta ovat ylikuivat ja niissä on niitä haavaumia vai mitä. Eli en voikaan piilareita mahdollisesti käyttämään. Sain nyt tipat, että katotaan onko niistä mitään apua ja jos on, voin ehkä kertakäyttölinssejä kokeilla, miten reakoivat silmiini. mutta en siis kuukausilinssejä eikä jokapäiväiseen käyttöön.

Olen luullut, että nykyisin melkein kaikki voisivat käyttää piilareita, kun on niin paljon valikoimaa ym. mutta se on vissiin vaan joku mainoskikka. Etenkin kun omissa silmissä en ole mitään ongelmia huomannut, mutta uskon kyllä optikkoa. Hän varmasti minulle myisi ne piilarit jos vain näkisi sen olevan mahdollista.

Kysyisin siis, onko monet joilla on tämä ongelma todettu, käyttäneet kuitenkin piilareita ja miten ovat silmänne reakoineet, onko tipoista ollut apua. Muutenkin kokemuksia, kiitos.

2

333

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • blippp

      Niin, ei piilarit välttämättä sovi, mulla on todettu sama juttu. Ikävää koska olisin mielelläni käyttänyt sellaisia yötäpäivää-piilareita niiden helppouden takia. En tykkää pitää silmälaseja.

      Kokeile kuitenkin Acuvue Moist -merkkisiä, ne ovat sopineet jopa minulle, ovat erittäin kosteuttavat. Ei ihan jatkuvaan käyttöön kuitenkaan, mutta esim 3-4 päivänä viikossa ihan ok ja kyllä sen sitten itsekin tuntee milloin niitä ei kannata silmiin pistää. Tuntuu että talvisin silmät ei kestä piilareita senkään vertaa mitä kesällä... Mutta on se hyvä että edes jokin merkki sopii muutamana päivänä viikossa, koska silloin voi valita että laittaa ne silmiin esim ennen jumppaa ja baari-iltaa, vaikka muuten pitäisi laseja.

      Niin ja kosteutustipoista ei ole juurikaan apua näihin silmiini. Käytän niitä joskus noiden moistien apuna, jotta saan jatkettua piilareiden käyttöaikaa tunnilla tai parilla, mutta muiden piilarimerkkien kohdalla niistä ei ole mitään hyötyä koska ne muut piilarit itsessään ovat niin kamalat silmilleni... Tippoja tärkeämpää on siis se itse piilari, kuivattaako vai ei.

    • finallycleareyes

      Ratkaisu, joka toimi minulle. Olen käyttänyt piilareita 15vuotta ja en nyt muista kauan, mutta joitakin vuosia olen käyttänyt naamarasvana aika paksuja rasvoja, perusvoiteita. Nyt vaihdoin silmänympärysrasvaksi kookosöljyn (diy joka sis e vitamiini tippoja) eivätkä silmäni enää väsy piilareista ollenkaan. Ja monesti tuntui, että silmissä on joku ihme sumea kalvo. Nyt kaikki kunnossa, enkä tarvitse enää kosteuttavia silmätippojakaan. Toivottavasti tämä auttaa edes jotakuta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      70
      3235
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2832
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2648
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2608
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2486
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2325
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1773
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1727
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1590
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1446
    Aihe