Sehän olisi mukava leikki näin juhannuksena ja sopisi hyvin meille 'puskajusseille'.
Kuurupiilo
28
294
Vastaukset
- *Kukkahame*
Kaksi menee samaan piiloon eikä kukaan hae ;-DD
- kaunihimpi
ja taas tultiin taas tultiin 10xrakkaammaks.mitä seuraavaks tehtäis
Toinen menee piiloon ja toinen miettii kumpiko siellä on.
- kärpänen*
Leikitään vaan, surraan piilosta toiseen, jottei kukaan eksy.
- yksa jonkanimi ei pysy p
pörisee, oli otettava aito nimmari pois ,kun täälä leikitään vaan puskassa
- löytänykkii
yksa jonkanimi ei pysy p kirjoitti:
nyt uusia hajuja!
- kärpänen*
yksa jonkanimi ei pysy p kirjoitti:
Olen pieni kärpänen
lapsen mukaan pärkänen
Iloisesti surraan vaan
kunnes minut litskataan - *Kukkahame*
löytänykkii kirjoitti:
nyt uusia hajuja!
Kävin lukemassa muutaman sivun juhannustaikoja, ja tämmöstä tuli mieleen:
Ensiyönä juoksennellaan paitasillaan tai aivan alasti pitkin ketoja, pitää olla karaistunut että tuolla 10 asteen lämmössä sateessa sen jälkeen vielä tajuaa odotella sulhasta.
Pilkkihaalareille on käyttöä ne on niin topattuja ettei vesi mene niistä heti läpi.
Ei kun juoksentelemaan isommille moottoritien suorille, että limusiinilla ajavat huomaavat vapaan naisen, toivon vaan että se limusiini ei ole vuokrattu, että on velaton ja minäkin sitten saan käyttöoikeuden ;-DD, sitten kun ? jos? - ullapulla*
kärpänen* kirjoitti:
Olen pieni kärpänen
lapsen mukaan pärkänen
Iloisesti surraan vaan
kunnes minut litskataanJa se joka on kymmenes täälä saa tarjota .....vaikka konjakit!
Menee laskeen.... - ullapulla*
ullapulla* kirjoitti:
Ja se joka on kymmenes täälä saa tarjota .....vaikka konjakit!
Menee laskeen....no menköön, ja parasta laatua sitten tulee.
Yhdet vaan ja sitten lasku. - vasta vaikka
kärpänen* kirjoitti:
Olen pieni kärpänen
lapsen mukaan pärkänen
Iloisesti surraan vaan
kunnes minut litskataanhuomenna, sanoi kärpänen.
Piilopaikkoja on paljon, mutta usein saa leikkiä yksin.
Parasta piilosilla olosta on se, ettei koskaan tiedä mitä mistäkin piilosta löytää.
Joskus ei löydä itseäänkään!- *Kukkahame*
Tarjoa ne konjakit ennen kun lasket juoksemaan piiloon, harja jaksaa odotella laulamatta!
Sitten tarjoaa se joka jää seuraavaksi laskemaan. - kukka....
*Kukkahame* kirjoitti:
Tarjoa ne konjakit ennen kun lasket juoksemaan piiloon, harja jaksaa odotella laulamatta!
Sitten tarjoaa se joka jää seuraavaksi laskemaan.harja... luetaan harva
- Rosa pimpinella
Danny - Piilopaikka
Jos olin lapsena mä onneton
tai joku alkoi pelottaa.
Niin tiesin, että piilopaikka on.
Ei sinne toiset löytää saa.
Mä pakoon pahaa maailmaa
vain juoksin suuren kiven taa.
Mä siellä itkin surun kyyneleen.
Sai kivi huolet huojentaa.
Mä vielä nytkin matkaa sinne teen.
Ei sinne toiset löytää saa.
Tuo piilopaikka salainen
on tänään kahden ihmisen.
Ei toiset tietää, ei sinne löytää
nyt saa, ei paljastaa
Mä pakoon pahaa maailmaa
vain juoksin suuren kiven taa
(Turvapaikkaan lapsuusajan
nyt viedä mä saan rakkahimpain,
sinut siis vaan. Paikka tuo on nyt
yhteinen rakkauden.)
Käyn tänään samaan piiloon
kanssas' sun.
Ei sinne toiset löytää saa,
ei sinne toiset löytää saa,
ei meitä toiset löytää saa.- VM= vieras mies
...esille piilostani , täältä puskasta kun kukaan ei minua löytänytkään ja taisin
nukahtaa koko yöksi, meinaan aamu-yöksi kun tuo kokko lämmitti niin mukavasti
tänne saakka, muuten ois tullutkin kylmä pureroon, joka kyllä olikin toppatakki. - Petteri,ei se punakuono
VM= vieras mies kirjoitti:
...esille piilostani , täältä puskasta kun kukaan ei minua löytänytkään ja taisin
nukahtaa koko yöksi, meinaan aamu-yöksi kun tuo kokko lämmitti niin mukavasti
tänne saakka, muuten ois tullutkin kylmä pureroon, joka kyllä olikin toppatakki.Ei todellakaan välitä nyt pohtia juhannusaamuna kovin syvällisiä, ...kun ei juuri muutenkaan! Mukavaa haitarimu´siikkia kuuntelen samalla ja välillä tanssahdankin vain kuin verrytellen.
- missäs
Petteri,ei se punakuono kirjoitti:
Ei todellakaan välitä nyt pohtia juhannusaamuna kovin syvällisiä, ...kun ei juuri muutenkaan! Mukavaa haitarimu´siikkia kuuntelen samalla ja välillä tanssahdankin vain kuin verrytellen.
sitä piilotellaan, laittakaapas vaikka piiloviestejä! ;)
- piiloista
missäs kirjoitti:
sitä piilotellaan, laittakaapas vaikka piiloviestejä! ;)
pikkuhiljaa. Kunhan tässä innostuu taas.
- Puskasuleima
Olen ollut täällä puskassa eilisaamusta klo 10.49 lähtien.
Nyt on nälkä, jano ja vilu.
Tulkaa jo hakemaan! En osaa täältä pois.- Hae nyt minut
Minä vilistän piiloon. Hakekaa!
- Atolfia
Hae nyt minut kirjoitti:
Kuka kumma on nyt piilossaan?
Nurkkia on liian monia,
monenmoisia pensahia.
Huutelepa vielä vähäsen,
"että täällä minä piilottelen".
Kohta noutaja jo saapuu,
huuda vielä, kohta luopuu. - Anselmi S.
Kukas täällä, en ainakaan minä, on ajatustelukija.
Vartoos kun puen itseni lämpimästi ja pakkaan eväät. Olethan siellä vakipaikassasi? Kohta lähtee vilu ja nälkä ym., niinku ennenkin. - Tänne päin, ho hoi
Hae nyt minut kirjoitti:
Hu huu - - - ti ti tyy - - - tööt tööt- - - ptrui ämmyä, ptruiiii- - -ai, älä revi, tuunhan mie- - -
meen pian uuteen piiloon, kopsis kapsis, viuuuuuh - Pulshka Puskanen
Tänne päin, ho hoi kirjoitti:
Hu huu - - - ti ti tyy - - - tööt tööt- - - ptrui ämmyä, ptruiiii- - -ai, älä revi, tuunhan mie- - -
meen pian uuteen piiloon, kopsis kapsis, viuuuuuhTänne jään nukkumaan, ison kivan juureen leppäkertun kanssa, sammalvuoteelle., puskan oksat peitteenäni. Hakekaa aamulla, ehkä löydätte.
- Velmustiinan
Anselmi S. kirjoitti:
Kukas täällä, en ainakaan minä, on ajatustelukija.
Vartoos kun puen itseni lämpimästi ja pakkaan eväät. Olethan siellä vakipaikassasi? Kohta lähtee vilu ja nälkä ym., niinku ennenkin.siipalle, pitäkäähän toisenne lämpiminä. ;)
- kärpänen*
surrasin
jok’ikisen hereille pörräsin
Kaikki oikein tervehtivät kättään heiluttaen
joo, joo näen kyllä, e tarvitse niin kovasti huitoa
Iloinen on kärpiäinen tänään ystävistä.- Pushkanen
Huh kun säikähdin, niin sikeässä unessa olin. Unta näin Kivenpyörittäjän kylän Kivenpyörittäjästä, kun tuota vieruskiveäni päälleni oli työntämässä - hyvä kun painajaisesta herätit.
Koska tämä on puskalisten piiloleikki, niin puskalaiseksi oli naamoiduttava. Taidankin hylätä tuon vakinikkini ja ruveta reilusti nimmari-kameleontiksi.
Täten siis kastan itseni Pushkaseksi isä-suomi24:n, poika-keskustelupalstan ja hyvän hengen nimeen, se tapahtukoon javoimassa olkoon sopivaisen ajan, aamen. (Eikä tartte siellä kenenkään motkottaa, että Jumalan pilkkaa tämä. Mun Jumalani nääs on hyvin huumorintajuinen ja näkee nytkin mun sydämeni perille asti).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458630Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472459Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja272281- 382092
- 951768
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811747Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai221470Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091167Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik61043- 531015