Minkälainen on gay-skene Hurghadassa ? Löytyykö sopivia klubeja ja samanhenkistä seuraa ?
Hurghada Nights
4
540
Vastaukset
- markkuman
minä kävin Savonlinnassa
iha paska! - tikapuilta
Polaroid-kuvat 20 euroa.Egyptiläiset osti kameran ja tikapuut.Tuli halvaksi.
- jackvalley
Hurghadassa on gay miehiä,paikallisia ison omaavia,sekä ulkomaalaisia gay turisteja,mutta mutta,kannattaa olla varuillaan paikallisten gay miesten kanssa,vie mies hotelliin,älä lähde hänen mukaansa,tai tehkää hommat jossain rannalla suojaisessa paikassa esim,aallonmurtajalla,.gay discoa on pari joiden wc.ssä voi tutustua paikalliseen munaan.
- öylätti
Kohteessa ei ole muita harrasteita kuin snorklaus.
Vanhempaa väkeä tuolla käy eikä niille ole mitään muita harrasteita tarjolla kuin kamelien perseiden tutkiskelua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad981663- 541093
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4341064- 169995
- 57792
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126772- 83710
- 51698
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38665- 57661