Yhteensattumia

Jopel

Mittasin verenpaineeni.
Se oli 120/80/67.
Mietin, kuinka se oli niin tutun tuntuinen.
Sehän oli sama, mikä oli sen vehkeen käyttöoppaan kuvassa.

Muutaman minuutin kuluttua tein uuden mittauksen.
128/84/65 ei siis tietenkään sama.

Kuinkahan monta mittausta pitäisi ottaa, että saisin ensimmäisen mittauksen arvot uudelleen.
Ehkä elinaikani ei riittäisi.

Kerran lankapuhelimen aikaan soitin kaverilleni.
Juuri samaan aikaan soitti toinenkin henkilö samaan numeroon. Sitten me vaan rupateltiin kolmestaan ja ihmeteltiin, kuinka se oli mahdollista?

Jos yrittäisi tosissaan samaa, niin tuskinpa sekään onnistuisi.

13

234

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fiiulin´´

      ´Mulle ei sattunut aivan samanlaista puhelimessa , mutta sattumaa oli sekin.
      Olin pyörittänyt erään naapurin numeron tarkoituksenani soittaa hänelle,
      mutta sieltäpä kuuluikin sisareni ääni 200km päästä.
      Hän oli soittanut minulle samalla hetkellä kun minä soitin tälle naapurilleni

      Mieleeni tuli huvittava ajatus jälkeenpäin , kumpikohan senkin soiton maksoi minä vai sisareni, vai maksoimmeko molemmat.


      Verenpaineeni tiedot ovat hunningolla, niistä ei ol mitään vertauskuvaa

      • Kerran ajattelin soittaa siskolleni..En ehtinyt kuin nostaa luurin ,kun oli jo toisessa päässä.. Nämä on kans hauskoja,kun ajattelee jotain ihmistä ja heti on oven takana..tai soittaa..Kyllä telepatiaa on..


      • K-leija3*
        irkku-37 kirjoitti:

        Kerran ajattelin soittaa siskolleni..En ehtinyt kuin nostaa luurin ,kun oli jo toisessa päässä.. Nämä on kans hauskoja,kun ajattelee jotain ihmistä ja heti on oven takana..tai soittaa..Kyllä telepatiaa on..

        Minulla oli yksi lottorivi ainaki 15 vuotta, 7-8 euroa nykyrahassa muutaman kerran sain. Lopetin lottoamisen tykkänään muutama vuosi takaperin, mutta kyllä se lottoarvonta useimmiten tulee kasottua, kun siinä keinutuolissa uutisten jälkeen viipyy odotellen kakkosen saksalaissarjan alkua.
        Sellaista sattumaa en toivo, että sille riville päävoitto osuisi, koska rivi ei näköään ikinä unohdu mielestä (3,7,9,17,21,24ja 36).


      • kärpänen*
        K-leija3* kirjoitti:

        Minulla oli yksi lottorivi ainaki 15 vuotta, 7-8 euroa nykyrahassa muutaman kerran sain. Lopetin lottoamisen tykkänään muutama vuosi takaperin, mutta kyllä se lottoarvonta useimmiten tulee kasottua, kun siinä keinutuolissa uutisten jälkeen viipyy odotellen kakkosen saksalaissarjan alkua.
        Sellaista sattumaa en toivo, että sille riville päävoitto osuisi, koska rivi ei näköään ikinä unohdu mielestä (3,7,9,17,21,24ja 36).

        Sattumien summaa
        on se niin kummaa

        Onneksi on huono pää
        ei sinne numerot muistiin jää


      • *Kukkahame*
        kärpänen* kirjoitti:

        Sattumien summaa
        on se niin kummaa

        Onneksi on huono pää
        ei sinne numerot muistiin jää

        Minun niin piti tähän aikaan lähteä mökille, no pilvet sattumalta tulivat jäädäkseen tänne sataa kuin saavista kaataen, soitin ja peruin koko menon.
        En jaksa edes ajatella miten hauskaa olisi voinut olla, kertovat ne siellä olijat sen joskus.
        Enpä muista että on ollut pitkään aikaan näin sateista, jos on niin hyvä että olen unohtanut.


      • K-leija3* kirjoitti:

        Minulla oli yksi lottorivi ainaki 15 vuotta, 7-8 euroa nykyrahassa muutaman kerran sain. Lopetin lottoamisen tykkänään muutama vuosi takaperin, mutta kyllä se lottoarvonta useimmiten tulee kasottua, kun siinä keinutuolissa uutisten jälkeen viipyy odotellen kakkosen saksalaissarjan alkua.
        Sellaista sattumaa en toivo, että sille riville päävoitto osuisi, koska rivi ei näköään ikinä unohdu mielestä (3,7,9,17,21,24ja 36).

        En koskaan veikannut vakiorivillä, koska pelkäsin, että unohduksen viikolla se sattuu kohdalle.

        Pelkuri taidan olla turhaan.


      • jjoutava
        kärpänen* kirjoitti:

        Sattumien summaa
        on se niin kummaa

        Onneksi on huono pää
        ei sinne numerot muistiin jää

        kun pimeällä ajettiin valottomilla pyörillä niin naamat sattu yhteen oli se aikamoinen pläjäys.


      • K-leija3*
        kärpänen* kirjoitti:

        Sattumien summaa
        on se niin kummaa

        Onneksi on huono pää
        ei sinne numerot muistiin jää

        Aikaa se vei, mutta kyllä sitten viidessätoista vuodessa opin ja siellä pysyy.


      • Hintriika*
        K-leija3* kirjoitti:

        Minulla oli yksi lottorivi ainaki 15 vuotta, 7-8 euroa nykyrahassa muutaman kerran sain. Lopetin lottoamisen tykkänään muutama vuosi takaperin, mutta kyllä se lottoarvonta useimmiten tulee kasottua, kun siinä keinutuolissa uutisten jälkeen viipyy odotellen kakkosen saksalaissarjan alkua.
        Sellaista sattumaa en toivo, että sille riville päävoitto osuisi, koska rivi ei näköään ikinä unohdu mielestä (3,7,9,17,21,24ja 36).

        Vähän samanlainen muistilasti minullakin! Miehelläni oli vakiolottorivi ties kuinka pitkään. Minä lopetin lottoamisen hänen kuolemansa jälkeen, mutta vielä nytkin, 12 vuotta myöhemmin, osaan sen rivin ulkoa.

        Olenkohan pari-kolme kertaa lotannut yksinoloni aikana, silloin olen ottanut koneen arpomat rivit.

        Onneksi harvoin olen edes telkkarin äärellä, kun lottoarvonta tulee. Olisi se kamalaa nähdä ruudussa ne mieheni vakiorivin lottonumerot!


    • Olin Helsinkiläisessä hammaslääkärissä. Meitä oli kaksi mieshenkilöä odottamassa vuoroamme.

      Ovi aukesi ja hammaslääkäri kutsui sisään nimeltä. Me molemmat nousimme seisomaan mennäksemme hoitoon. Hammaslääkäri sulki oven ja me jäimme jatkamaan odotusta.

      Sukunimemme siis oli sama, mutta samanniminen ilmoitti synnyinpaikakseen nn:än, eili pienen Länsi-Uudenmaan kunnan, jossa asukkaita n.1000. Sieltähän minäkin.

      Ruotsalainen sukunimi, sama synnyinkunta ja synnyinpaikkojen etäisyyskin alta 10 km. Samanikäisiäkin olimme noin päällisin puolin arvioiden mutta emme tunteneet toisiamme.

      Monta asiaa: Sama sukunimi, samat lähtökohdat ja kohtaaminen samalla kellonlyömällä Helsinkiläisessä hammaslääkärissä. Olikohan samannimisen hampaissakin sama vika? Sukulaisia emme ole.

      • jjoutava

        viereisen luukun asiakas hämmästyksekseni sanoi nimeni ja osoitekin oli muuten sama talon-numero vain oli eri.
        Sattumaa oli että viereisillä luukuilla olimme yhtäaikaa vastaamassa samaan kysymykseen.


    • Maalaismies*

      Heti sotien jälkeen tulivat sähköliedet keittiöihin. Niissä oli ihmettelemistä kerrakseen.Me hämmästyimme kuollaksemme, kun se eräänä päivänä puhkesi puhumaan asioita selvällä suomen kielellä vaikka oli saksalanen. Siinä kierreltiin ja kaarreltiin, kurkittiin taaksekin. Totta se oli. Meillä oli puhuva sähköhella.

      Asia selvisi vähitellen siten, että huomattiin läheisen radiomaston lähettävän signaalinsa osuvasti hellaamme. Ei siitä kenellekään kehdattu kertoa. Tärähtäneinä olisivat pitäneet.

    • frouva x

      Asuin pienelläpaikkakunnalla, jossa oli tunnetun vaatetehtaan tehtaanmyymälä. Useammin kuin kerran sattui toiselle rouvalle sama asu kuin minulle, oli samanlainen vaatemaku. Aloimme sitten varmistaa, mitä toinen on ostanut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1422
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1173
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe