totuus,että elvis ei kuollut 16.8.1977...(luulisin etten ole ainoa suomalainen joka uskoo että elvis ei kuollut 1977)vai joudutaanko totuutta
odottamaan 2027 vuoteen jolloin fbi asiakirjoista tulee julkisia
ja salailu heidän osaltaan loppuu????????
koskahan paljastuu
3
132
Vastaukset
- jo jo...
odotellut 32-vuotta. Eihän siihen 2027 ole enään kuin 18-vuotta. Ei luulis tekevän tiukkaa "Elvis elää uskovaiselle". Pääasia että usko on luja...
- pablo83
sitten paljastuu että elvis feikkas oman kuolemansa..
halutessaan taukoa julkisuudesta ja lepoaikaa.. - kingi....
pablo83 kirjoitti:
sitten paljastuu että elvis feikkas oman kuolemansa..
halutessaan taukoa julkisuudesta ja lepoaikaa..ehtiny levätä ja pitää taukoa...Täytyy sanoa, että on pitkähermoinen kaveri, kun jaksaa 32-vuotta piileskellä "taukoa pitämässä"....
Itse veikkaan, että Elvin ei kuollut vaan ufot kaappasivat hänet. He olivat kloonanneet "vale-Elviksen" joka jätettiin Gracelandin yläkertaan omaisten hämäämiseksi. Tälläkin hetkellä Elvin matkustaa galaksien halki valonnopeudella. Veikkaan että vuonna 2227 Elvin palaa maan pinnalle. Ufo ehkä laskeutuu Hawajille, jossa Elvis pitää maailmanlaajuisen "comeback-keikan"...Lippuja myydään jo FBI:n päämajalla ja eversti kerää provikkaa pilvenreunalla. "mikään ei ole muuttunut"...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569