Kesäheilaa vailla

Miesvm50

58-vuotias tanssitaitoinen leskimies hakee seuraa 45-60 vuotiaista naisista kesän rientoihin. Soitathan jo tänään: 044-9150027

7

450

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pirkkovm55

      Olisin kiinnostunut sinusta, mutta käykö että jutellaan sähköpostin välityksellä?

      • Miesvm50

        Soitathan minulle, myös viestit lämmittäisivät sydäntäni. Minulla ei ole nettiä, olen kaverin luona käymässä ja voin kirjoitella vain silloin tällöin. Mutta puhelin on aina päällä, joten soitathan jos sinua kiinnostaa tällainen komea ja avoin herrasmies. Löydämme varmasti yhteisiä harrastuksia ja mielenkiinnonkohteita.


    • Minäkin olen sinkku

      Olet tanssitaitoinen, se on hyvä asia. Minä kaipaan tanssittajaa, joka taitaa perustanssit sujuvasti. Tietysti osaat myös keskustelu taidon ja osaat viihdyttää seuralaistasi. Toivon, että vastaat minulle tähän viestiini ja kerrot itsestäsi enemmänkin. Voin soittaakin Sinulle, olethan antanut puhelinnumerosi ihan julkiseen tietoon. Tuo on rohkea veto, itse en laittaisi puh.num.noin julkisesti esille. Niin..pä kukaan ei ole niin, rohkea, kuin mies. Se ei pelaa, joka pelkää, eikä saavuta haluamaansa. Odottelen viestiäsi, jospa vastaatkin ja saan tietää Sinusta enemmän.....??

      • kehotettu

        laittamaan esille, joten voiko tuollaisiin ilmoituksiin edes luottaa, kertoisi edes, mistä päin Suomea on; harvempi sentään ajaa läpi Suomen,

        olisiko taas joku sosiaalitieteilijä asialla ja kerää aineistoa, ketkä vastaavat, kuten se Turun yliopiston tutkijanainen, joka jallitti täällä miehiä ja sitten lopuksi ilmoitti, että hän tekeekin vain tutkimusta,

        joku raukka varmaan jätti yhden kortin varaan ja kallista seuranhakuaikaa meni tukkaan tuolle tutkijanaikkoselle


      • Leenuli 55
        kehotettu kirjoitti:

        laittamaan esille, joten voiko tuollaisiin ilmoituksiin edes luottaa, kertoisi edes, mistä päin Suomea on; harvempi sentään ajaa läpi Suomen,

        olisiko taas joku sosiaalitieteilijä asialla ja kerää aineistoa, ketkä vastaavat, kuten se Turun yliopiston tutkijanainen, joka jallitti täällä miehiä ja sitten lopuksi ilmoitti, että hän tekeekin vain tutkimusta,

        joku raukka varmaan jätti yhden kortin varaan ja kallista seuranhakuaikaa meni tukkaan tuolle tutkijanaikkoselle

        Olen ihan samaa mieltä kanssasi,jos on kunnollinen ja fiksu,löytää kyllä seuraa tanssipaikoistakin,ilman sen kummempia kuulutuksia?! ;(


    • Hellinna

      Olen arka soittamaan tuntemattomalle ihmiselle, mutta ehkäpä voisit kirjoittaa minulle yksityiseen osoitteeseeni: [email protected] - jos olet yhä seuraa vailla.
      Voisimme ehkä tavata jossain Helsingin keskustan kahvilassa...
      Hellinna

    • langat alkaa piristä...

      kuumana

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe